Järkyttävät videot!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Venäläinen vankila mellakan jälkeen?
http://www.liveleak.com/view?i=d59_1203357049
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Kolumbialaisen kartellin "miehet" leikkivät kovaa mutta kuolevat myöhemmin samana päivänä taistelussa armeijaa vastaan.
http://www.liveleak.com/view?i=c92_1203807377
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

toi mis toi moottoripyöräilijä jalkansa menetti ni ei oo mikää ihme ku on noin rauhallinen ku on shokissa viä eikä tee kipiää. itellä meni käsi nuorena poikki niin et luut törrötti nahan läpi ni oli niinku käsi ois ollu puutunu, istuskelin tien reunas ja vedin savut ja kattelin haavaa ku odottelin lanssia. siitä joku vartti ni tuntu et kuolema tulee, hirvee tärinä ja kipu oli ihan tajutonta ja morfiinia suoneen.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Jotku ne ei vaa millään luovuta : http://www.nothingtoxic.com/media/11913 ... _Beheading
HUOM! ei heikkohermosille
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Helvettiäkö noita videoita tänne tarvii postailla? Käykööt ne joita kiinnostaa katsomassa vaikka ogrishforum.com sieltä löytyy kyllä kaikille mässäilijöille tuutin täydeltä tavaraa.
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Kuhan laitoin koska voin. Oon kyllä hirveen pahoillani, jos sain jonkun nimimerkin ''elämää vailla'' hermostumaan postauksellani. Anteeksi. valehtelin, en ole.
Kuusikonmies
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: To Maalis 20, 2008 10:50 pm
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Jätän väliin tuollaset videot, kaikkea sitä netistä löytyy :cry:
Kuusikonmies
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

tmk666 kirjoitti:Helvettiäkö noita videoita tänne tarvii postailla? Käykööt ne joita kiinnostaa katsomassa vaikka ogrishforum.com sieltä löytyy kyllä kaikille mässäilijöille tuutin täydeltä tavaraa.
Vittuako sä täällä olet niitä katsomassa?

Mä ole ihan kiitollinen muiden linkeistä.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

En mä niitä täällä olekkaan katsomassa,osaan nimittäin etsiä itsekkin jos kiinnostaa,sä ilmeisesti et osaa.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1327
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

tmk666 kirjoitti:En mä niitä täällä olekkaan katsomassa,osaan nimittäin etsiä itsekkin jos kiinnostaa,sä ilmeisesti et osaa.

Mikä se sun ongelmas tän topicin suhteen sitten oli? Pitäiskös täällä kieltää raaoista henkirikoksistakin kirjoittelu? Jos kerran haluaa asiasta tietoa osaa varmasti olla yhtä noheva, kuin sinäkin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Ei mulla mitään ongelmaa ole mutta joillain saattaa olla,ei mulla tee pahaa kattoa oli sitten mikä tahansa video mutta mun mielestä ei kuulu tänne. Vai pitäiskö murhainfosta tehdä Ogrish tyylinen video/kuva sivusto?
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ketju on erikseen videoiden linkkaamista varten. Tuolla on satoja muutakin topicceja, mihin voi ottaa osaa. En minäkään mene katsomaan Bodomin linkkejä, kun ei vaan evvk. En silti mene huutelemaan että vooooi paska, pakkoko tänne on pasteta kuvia Nissen kengistä?!!!111 Tehdän tästä Bodom-foorumi, perkele!

Minä olen myös kiitollinen näistä linkeistä, vaikka harvemman olenkin katsonut. Netti on vähän isompi alue, ei kaikkea yksinkertaisesti voi löytää ja kun on useampi ihminen etsimässä videoita ja linkkejä, löytyy takuulla enemmän ja mielenkiintoisimmat, eikä vain ne, missä joku runkkari jättää munansa hiirenloukkuun ja sit se on omg omg, onpa kauheaa. Että antaa tulla vain linkkejä, aina kelpaa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Tässä on VoDkalle kun tuntuu aihe kiinnostavan. http://upload.uselessjunk.com:8080/arti ... ?id=101020 Muista olla kiitollinen,nyt sun ei tarvii tätäkään paskaa ite etsiä.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

tmk666 kirjoitti:Tässä on VoDkalle kun tuntuu aihe kiinnostavan. http://upload.uselessjunk.com:8080/arti ... ?id=101020 Muista olla kiitollinen,nyt sun ei tarvii tätäkään paskaa ite etsiä.
Älä nyt viitsi. Kai tajuat itsekin että valituksesi on ihan turhaa? Jos tämä topic on jo olemassa juuri tällä foorumilla, niin antaa ihmisten ihan vapaasti pasteta linkkejä ja kirjoitella juttujaan. Jos tuntuu että tämä aihe on liian tyhmä, niin eiköhän noita parempia muilta foorumeilta löydy. Käytöksesi on lähinnä lapsellista, eikä se saa aikaan kuin huvittuneisuuden ja ihmettelyn, että päästävätkö ne tosiaan alaikäisiä tänne kirjoittelemaan vapaasti.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

No siitä vaan,niinhän minäkin tein. Toivottavasti video oli mieleinen. Mitä alaikäisyyteen tulee niin olet kyllä pahasti hakoteillä niin että huvitu ja ihmettele rauhassa.
Vastaa Viestiin