sine qua non kirjoitti:En ole paikallinen eikä ole tietoa, mutta tuossa yllä Antirasisti antaa ymmärtää tunteneensa uhrin. Ehkä hän osaa sanoa, onko tällä poliisin arvelulla surmaamisen motiivista mitään perää:indeksi kirjoitti:Jos sitten palattaisiin tähän aiheeseen? ohitin kaikki viestit tuossa jo. Onko paikallisilla mitään tietoa että miksi mentiin tappamaan?Tummennukset minun. Lainaus on tästä TS:n jutusta: http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/80 ... ejuttuihinEi liity alamaailman välienselvittelyyn
Salolainen 47-vuotias mies löytyi maanantai-iltana kuolleena Ylhäisten kaupunginosassa Kiuruntien varrella sijaitsevasta paritaloasunnostaan. Ylhäinen tunnetaan Salossa hyvämaineisena omakoti- ja rivitaloalueena.
Karmivan löydön teki uhrin ystävä. Uhri oli tapettu noin viiden aikaan maanantai-iltapäivällä. Poliisi luonnehtii henkirikoksen tekotapaa raa’aksi, mutta ei kerro siitä tutkinnallisista syistä toistaiseksi enempää.
Kaikilla kolmella teosta epäillyillä on väkivalta- ja päihdetaustaa. Poliisin mukaan henkirikoksen motiivi ei silti liity tyypilliseen alamaailman välienselvittelyyn, kuten velanperintään.
– Kyse on ihmissuhdejutuista. Osapuolilla oli riitoja keskenään, Läksy muotoilee varovasti.
Poliisi on aiemmin kertonut, että epäillyt menivät uhrinsa talolle autolla. Vierailun tarkoitus oli nimenomaan tappaa tai murhata.
Vaikka tässä ketjussa on jo tullut selväksi, että kolme miestä kävi uhrin kimppuun, niin otetaan tähän vielä talteen TS:n uutinen epäiltyjen vangitsemisesta:Salon murhatutkinnassa vangittiin kolme miestä
Turun Sanomat 21.8.2015 14:24
Varsinais-Suomen käräjäoikeus vangitsi perjantaina kolme miestä, joiden epäillään liittyvän 47-vuotiaan salolaisen miehen kuolemaan. Poliisi tutkii tapausta murhana, koska uhriin oli kohdistettu voimakasta väkivaltaa. Mies asui asunnossa yksin.
Oikeuden mukaan miehet olivat syyllistyneet tekoon todennäköisin syin. Poliisi pidätti aiemmin kaksi miestä ja etsintäkuulutti kolmannen, joka ilmoittautui itse poliisille torstaina.
Minulla ei ole mitään varmaa tietoa. Omia oletuksia minulla on, mutta en tiedä, mikä oli lopullinen syy tähän kauheaan tekoon. Tuntuu melko oudolta tämä parisuhdemotiivi, kolme tyyppiä käy yhden kimppuun?