Linkin takana jo henkilökuva on, mutta ohessa lisää mm. etpk:n kertomaa:
Kuvat etpk & Alibi 2/2004.
Artikkelin kertoman mukaan Erna Kekäläinen sanoi viihtyvänsä hyvin vankilassa. Hän ei kokenut tarvetta rikkoa sellinsä kalustoa, tai paiskoa ruokia pitkin seiniä. Kuten tekivät aikuiset miehet, koska viihtymättömyys ja vartijat vittuilevat.
Kuuron naisen tekemä paloittelusurma -98
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Kuuron naisen tekemä paloittelusurma -98
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Re: Kuuron naisen tekemä paloittelusurma -98
Melkoinen täti tämäkin.
Saattaahan se vankilaympäristö olla viihtyisämpi ja lämpimämpi,jos jotain noista kuvista voisi päätellä kodin kunnosta.
Myös sitä mieltä olen minä,että nuo kaikenmaailman sanojen "kaunistelut" ei ole muuta kuin ajan tuhlausta.Ja meneehän siihen yleensä aikaa,kun niitä joukkiot syvällisesti pähkäilee.
Ja vammaispalvelut...-niin nekö ei sitten kuulu kuuroille millään muotoa,jos eivät kerta ole "vammaisia".
Joka sanaahan voi loukkavasti käyttää,mutta järkeenkäypää olisi puhua "yleisesti käytössä olevilla termeillä".
Tunnen minäkin kuuron,joka kertoo uusille tuttavuuksille heti alkuun,että; "olen kuuro".
Saattaahan se vankilaympäristö olla viihtyisämpi ja lämpimämpi,jos jotain noista kuvista voisi päätellä kodin kunnosta.
Myös sitä mieltä olen minä,että nuo kaikenmaailman sanojen "kaunistelut" ei ole muuta kuin ajan tuhlausta.Ja meneehän siihen yleensä aikaa,kun niitä joukkiot syvällisesti pähkäilee.
Ja vammaispalvelut...-niin nekö ei sitten kuulu kuuroille millään muotoa,jos eivät kerta ole "vammaisia".
Joka sanaahan voi loukkavasti käyttää,mutta järkeenkäypää olisi puhua "yleisesti käytössä olevilla termeillä".
Tunnen minäkin kuuron,joka kertoo uusille tuttavuuksille heti alkuun,että; "olen kuuro".
Kuuron naisen tekemä paloittelusurma -98
Missä päin Kuusamoa tämä on tapahtunut?