Lyly Rajala ja "mestauslista"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

hauskaa keskustelua täällä :D

tässä tapauksessa uskon että naiset ovat valmiita nimeämään näitä ahdistelijoita ihan virallisestikin jos tarve siihen tulee...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
cicero
Michael Knight

"kummola ihmettelee törröttäviä rintoja"
:D

siis onko nyt kyse aikuisista ihmisistä???? vai onko niin että kummola on ennennähnyt vaan niitä lapas-mallisia...

tämän hetkinen uutisointi tähän ahdistelu-jupakkaan perustuen on juuri sellaista jossa yritetään jutulta viedä koko uskottavuus pois..kyse tuskin on alunperin ollut tisseihin tuijottelusta eikä sitä oikeasti moni nainen vielä käsitä ahdisteluksi ollenkaan...ennen vanhaan sellainen fyysinen käsittely oli vain siedettävä mieskollegan taholta mutta nykyään naiset onneksi uskaltavat sanoa sanasensa siihenkin asiaan...oikeastaan lyly tekeeekin luultavasti palveluksen naisille nostaessaan kissan pöydälle niin pääsevät kerrankin kertomaan kokemuksistaan....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Onko Lyly taputellut joitain mimmejä takapuolille?
Marsalkka taitaa pitää Lylyä ihan tuhnakkeena.
Varmasti on taputellut.
Eikös hän ole ollut avioliitossakin? :lol:
Ahaa. Tarkoititkin "mimmeillä" vaimoa tai aikaisempia tyttöystäviä:
Niin no eihän se sitä sano, että jos taputtelee joitain mimmejä takamuksille ja joitain taas nassuun, ettei sitä voisi niin kuin "miesten kesken" olla ihan kivakin kaveri. Rolling Eyes Very Happy
Ihmisessä on monia eri puolia.....
Asia ymmärretty!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

En oikein ymmärrä koko hälyä asiasta. Tietty koskeminen on kielletty, mutta kyllä multa ainakin menee yli hilseen, jos tämä kohu nousee "kaksimielisistä" jutuista. Niitä on aina ollut ja aina tulee olemaan. Eihän niistä pidä näin pillastua. Itse olen ollut miesvoittoisilla työpaikoilla lähes aina ja aina myös ollut kaksimielistä läppää, jos en jaksa kuunnella, lasken toiseta korvasta sisään ja toisesta ulos... Miehet on miehiä!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

"Miehet on miehiä" :D Kaksimieliset jutut sinänsä on aivan eri juttu, kuin se, että ne kohdistetaan suoraan naispuoliseen henkilöön. Tuo Kummolan blogiväläys oli sieltä pahemmasta päästä - eikö oikeasti voi katsetta pitää missään muualla kuin rinnoissa, jos rinnat sattuvat olemaan sellaista pystympää mallia? En itse ainakaan aio hyväksyä niin minkäännäköistä ehdottelua, tuijottelua tai vihjailua, vaikka "miehet ovatkin miehiä". Eikä mun mielestä siitä saisi tuomita allekirjoittanutta, eikä ketään muutakaan, jos haluaa pitää työpaikkojen ilmapiirin asiallisena ja katseet, kädet ja puheet pois omasta rinta- ja takavarustuksestaan. Edelleenkään, ei luulisi olevan sen niin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Ei tuota itsellenikään minkään näköistä ongelmaa suhtautua asiallisesti mieskollegaan, vaikka kyseessä olisi kuinka hyväkroppainen ja muutenkin upea yksilö tahansa.
fitness
Sabrina Duncan

Juu, en kyllä minäkään hyväksy, jos alatyylin vihjailut kohdistuu tiettyyn henkilöön. Mutta se, jos pojat kahvihuoneessa kertoilee tuhmia vitsejä ym., kuten jossain lehdessä valitettiin, ei minusta nyt niin paha ole. No, meitä on moneen junaan, minä en jaksa närkästyä näistä. Ja jos joskus alkaa ottamaan ne jutut pattiin, pyydän pokkana, josko puhuttais heidän omista vehkeistään välillä. Pyydän, että aloitapa sinä Pekka, vaikka kertomalla mitä sun pikkukaverille nyt oikein kuuluu... Yleensä jutut siinä vaiheessa alkaa käydä vähiin.
joey
Angus MacGyver

fitness kirjoitti:Mutta se, jos pojat kahvihuoneessa kertoilee tuhmia vitsejä ym., kuten jossain lehdessä valitettiin, ei minusta nyt niin paha ole.
Samoilla linjoilla. Pakko mainita, ettei kukaan nyt ihan täysin takakireäksi mua kuvittele :wink:
joey
Angus MacGyver

Sattuiko joku muuten tänään lukaisemaan jommasta kummasta iltapäivälehdestä tutkimusta, johon yläasteelaiset pojat olivat vastanneet? Aiheena oli seksuaalisuus, en muista määritelmää sen tarkemmin. Mielenkiintoista tuloksissa oli se, että huomattavan moni poika esimerkiksi ajatteli, että seksuaalinen häirintä on vain sitä, kun kouritaan sukupuolielimiä.

edit: En olekaan enää niin varma, että kyse oli iltapäivälehdestä. Tai edes tämänpäiväisestä julkaisusta :lol:
fitness
Sabrina Duncan

En mä ainakaan ole juttua nähnyt. Toisen iltapäivälehden luin, siinä ei sattunut silmiin.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tämän aamun lehdessä Eduskunnan pääsihteeri vähättelee häirinnästä syntynyttä kohua:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/T ... 5233929766

Erikoista, ettei Tiitinen puolusta häirinnän kohteeksi joutuneita ja siinä itsekin leimaantuneita naisia. Luulisi Tiitisellä olevan kokemusta syrjinnästä, kun ottaa huomioon, että hän itse on homo.
Every ship must sail a world.
Marsalkka
Horatio Caine

ABC kirjoitti:Tämän aamun lehdessä Eduskunnan pääsihteeri vähättelee häirinnästä syntynyttä kohua:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/T ... 5233929766

Erikoista, ettei Tiitinen puolusta häirinnän kohteeksi joutuneita ja siinä itsekin leimaantuneita naisia. Luulisi Tiitisellä olevan kokemusta syrjinnästä, kun ottaa huomioon, että hän itse on homo.
Senkaltaista käytöstä, mitä on väitetty olleen, ei voida hyväksyä missään muodossa.
Tiitinen arveli, että tilanne eduskunnassa on tässä suhteessa ollut hyvin samantyyppinen kuin missä muussa työyhteisössä tahansa.

kun ottaa huomioon, että hän itse on homo.
Onko tullut kaapista vai onko tämä arvelua?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tiitinen sanoo artikkelissa:
"Toisaalta ei sitä eduskunnassakaan siihen mittaan tavattomasti ole esiintynyt, kuin kohu-uutisista voisi saada käsityksen."
Itse asiassa naiskansanedustajat ovat monesti lehtijutuissakin valittaneet joidenkin miespuolisten kollegoidensa kielenkäytöstä heitä kohtaan. Eduskunnassa on pitkään tiedetty olevan tämänkaltaisia ongelmia tiettyjen miesedustajien kanssa, mutta vasta nyt kissa niin sanotusti nostettiin pöydälle.

Mitä tulee Tiitisen seksuaaliseen suuntautumiseen, niin tieto on faktaa. Sitä ei ole julkisuudessa käsitelty, mutta ei hän mitenkään kaapissa ole.
Every ship must sail a world.
cicero
Michael Knight

ehkä tiitinen ei ole itse joutunut ahdistelun uhriksi niin ahdistelu ei ole niin konkreettinen asia hänelle...ei ole varmaan tullut katsott7ua ja kuunneltua aina juuri siellä missä tapahtuu....
Marsalkka
Horatio Caine

ABC kirjoitti:Tiitinen sanoo artikkelissa:
"Toisaalta ei sitä eduskunnassakaan siihen mittaan tavattomasti ole esiintynyt, kuin kohu-uutisista voisi saada käsityksen."
Hän sanoi hieman muutakin, kuten varmaan huomasitkin. Mielestäni hän ei vähätellyt asiaa.
Mitä tulee Tiitisen seksuaaliseen suuntautumiseen, niin tieto on faktaa. Sitä ei ole julkisuudessa käsitelty, mutta ei hän mitenkään kaapissa ole.
Uskon kyllä.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

joey kirjoitti:Mielenkiintoista tuloksissa oli se, että huomattavan moni poika esimerkiksi ajatteli, että seksuaalinen häirintä on vain sitä, kun kouritaan sukupuolielimiä.
Niin minäkin oon luullut.
Mun mielestä on aivan sama mitä tuijotellaan tai mitä puhellaan, kunhan ei kiinni käydä.
Muistan kun itse olin n. 20 vee ja silloisessa työpaikassa yksi ja sama asiakas kävi aina peräpeilistä kiinni.
Ihan ykskaks ja varoittamatta.
Eipä tuntunut kovin kaksiselta. :(
Vastaa Viestiin