Otuksen kootut copypastet
-
Harriet Makepeace
WTF?Loka kirjoitti:Muru, sä voit lukea mun viestihistorian vaikka iltalukemisiksi, palataan sitten asiaan. Mä tarjoan tälle palstalle mitä tarjoan, samoin tekee otus tykkäsit siitä tai et.Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni itse olet aikamoinen turhake, joka panostaa ainoastaan viestien määrään eikä ollenkaan laatuun.
Ja minulla on onneksi muutakin elämää minfon lisäksi toisin kuin sinulla.
P.S. Who the f*ck is Raid??Ja tervetuloa Bodomiin koska tahansa, puhumaan turhuuksista ja laaduttomista teksteistä.
![]()
Mun elämänlaadusta voidaan keskustella pidemminkin, jos sulla on aikaa.
Luen tämän palstan kirjoituksia hyvin valikoivasti, lähinnä Doc Lecin, TTn, Aizerbaidzanin ja JRn tekstejä. Ikävä kyllä sinä et kuulu siihen piiriin.
Joten joudut kohottamaan oman elämäsi laatua ilman minua
P.s. Bodom-keskusteluun minulla ei ole mitään annettava, joten mun puolesta saa jäädä koko roska.
Viimeksi muokannut Harriet Makepeace, Ke Helmi 27, 2008 7:24 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos Doctor, avasit ihan oman osion ko. aiheelle. Kuten varmaan moni on huomannut, olen itsekin yrittänyt huomauttaa Otukselle useampaan otteesseen tästä ja kun noits "yleistopicceja" on, niin niitä yrittänyt "mainostaa". Myös ilmaissut ärsytykseni tuossa "ärsyttää Murhainfossa" -topicissa.
Kun näitä "yleistopicceja" on, niin miksi ei niitä käyttää? Ärsyttääkseen jopa jättää käyttämättä ja avaa aina uuden?
En millään haluaisi tätä suomi24 vol 2. :ksi, vaan nimenomaa säilyttää täällä kaikkien kirjoittajien osalta järkevyys ja puhaltaa yhteen hiileen, ei sen luulisi olevan kovin vaikeaa. Ellei sitten ihan tarkoituksenakin ole ärsyttää
Kun näitä "yleistopicceja" on, niin miksi ei niitä käyttää? Ärsyttääkseen jopa jättää käyttämättä ja avaa aina uuden?
En millään haluaisi tätä suomi24 vol 2. :ksi, vaan nimenomaa säilyttää täällä kaikkien kirjoittajien osalta järkevyys ja puhaltaa yhteen hiileen, ei sen luulisi olevan kovin vaikeaa. Ellei sitten ihan tarkoituksenakin ole ärsyttää
otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla? 
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Tilaa sä Pitti noi utsjoen paikallissanomat. Niin mä rupeen kans laittaan paikallisjakelusta poliisin palstaa, missä pääasiassa on pyörävarkauksia ja rattijuoppoja on siellä kyllä jokunen nakkikioski tappelukin joukossa sillon tällön.PitBull kirjoitti:otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Lähettääköhän ne sen Helsinkiin asti, Tulee sitten viikon myöhässä uutiset mutta ei se niin nuukaa olejamppa kirjoitti:Tilaa sä Pitti noi utsjoen paikallissanomat. Niin mä rupeen kans laittaan paikallisjakelusta poliisin palstaa, missä pääasiassa on pyörävarkauksia ja rattijuoppoja on siellä kyllä jokunen nakkikioski tappelukin joukossa sillon tällön.PitBull kirjoitti:otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
UUSI TUNNUS! REALPITTI
UUSI TUNNUS! REALPITTI
-
Kalessin
- Adrian Monk
Harriet Makepeace kirjoitti:Loka kirjoitti:Muru, sä voit lukea mun viestihistorian vaikka iltalukemisiksi, palataan sitten asiaan. Mä tarjoan tälle palstalle mitä tarjoan, samoin tekee otus tykkäsit siitä tai et.Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni itse olet aikamoinen turhake, joka panostaa ainoastaan viestien määrään eikä ollenkaan laatuun.
Ja minulla on onneksi muutakin elämää minfon lisäksi toisin kuin sinulla.
P.S. Who the f*ck is Raid??Ja tervetuloa Bodomiin koska tahansa, puhumaan turhuuksista ja laaduttomista teksteistä.
![]()
Mun elämänlaadusta voidaan keskustella pidemminkin, jos sulla on aikaa.
mahtoiko olla nyt lokalla tennarien kiristyspäivä, kun näin töksähti? kaikella rakkaudella loka, mutta jos harrietin teksti ärsytti niin mikset sitten samalla todennut mun olevan yhtälailla tyhjänpäiväinen, kun saman tyylisen postauksen laitoin aiemmin? miksi siis henkilökohtainen hyökkäys harrietia kohtaan?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja