Otuksen kootut copypastet

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Nasse
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Ihan jees :)
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Loka kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni itse olet aikamoinen turhake, joka panostaa ainoastaan viestien määrään eikä ollenkaan laatuun.
Ja minulla on onneksi muutakin elämää minfon lisäksi toisin kuin sinulla.

P.S. Who the f*ck is Raid?? :shock:
Muru, sä voit lukea mun viestihistorian vaikka iltalukemisiksi, palataan sitten asiaan. Mä tarjoan tälle palstalle mitä tarjoan, samoin tekee otus tykkäsit siitä tai et. :lol: Ja tervetuloa Bodomiin koska tahansa, puhumaan turhuuksista ja laaduttomista teksteistä. :lol:

Mun elämänlaadusta voidaan keskustella pidemminkin, jos sulla on aikaa. :D
WTF?
Luen tämän palstan kirjoituksia hyvin valikoivasti, lähinnä Doc Lecin, TTn, Aizerbaidzanin ja JRn tekstejä. Ikävä kyllä sinä et kuulu siihen piiriin.
Joten joudut kohottamaan oman elämäsi laatua ilman minua :P Tsemppiä nyt kuitenkin.
P.s. Bodom-keskusteluun minulla ei ole mitään annettava, joten mun puolesta saa jäädä koko roska. :P
Viimeksi muokannut Harriet Makepeace, Ke Helmi 27, 2008 7:24 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Hei onks kellää-topicit on kyl just parhaita.. Voiko topicinavausoikeutta rajata?
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kiitos Doctor, avasit ihan oman osion ko. aiheelle. Kuten varmaan moni on huomannut, olen itsekin yrittänyt huomauttaa Otukselle useampaan otteesseen tästä ja kun noits "yleistopicceja" on, niin niitä yrittänyt "mainostaa". Myös ilmaissut ärsytykseni tuossa "ärsyttää Murhainfossa" -topicissa.
Kun näitä "yleistopicceja" on, niin miksi ei niitä käyttää? Ärsyttääkseen jopa jättää käyttämättä ja avaa aina uuden? :roll:
En millään haluaisi tätä suomi24 vol 2. :ksi, vaan nimenomaa säilyttää täällä kaikkien kirjoittajien osalta järkevyys ja puhaltaa yhteen hiileen, ei sen luulisi olevan kovin vaikeaa. Ellei sitten ihan tarkoituksenakin ole ärsyttää :shock:
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla? :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

PitBull kirjoitti:otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla? :D
Tilaa sä Pitti noi utsjoen paikallissanomat. Niin mä rupeen kans laittaan paikallisjakelusta poliisin palstaa, missä pääasiassa on pyörävarkauksia ja rattijuoppoja on siellä kyllä jokunen nakkikioski tappelukin joukossa sillon tällön. :lol:
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

jamppa kirjoitti:
PitBull kirjoitti:otukselle oma topicci esim testi osioon, ei pahalla mutta ei kaikkea tarvitse sentään kopsaa lehdestä tänne vai alanko tilaa utsjoen paikallis sanomaa ja kirjoittelemaan paikallisten tappeluista isoilla otsikoilla? :D
Tilaa sä Pitti noi utsjoen paikallissanomat. Niin mä rupeen kans laittaan paikallisjakelusta poliisin palstaa, missä pääasiassa on pyörävarkauksia ja rattijuoppoja on siellä kyllä jokunen nakkikioski tappelukin joukossa sillon tällön. :lol:
Lähettääköhän ne sen Helsinkiin asti, Tulee sitten viikon myöhässä uutiset mutta ei se niin nuukaa ole :shock:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Lähettää ne :lol:
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Harriet Makepeace kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni itse olet aikamoinen turhake, joka panostaa ainoastaan viestien määrään eikä ollenkaan laatuun.
Ja minulla on onneksi muutakin elämää minfon lisäksi toisin kuin sinulla.

P.S. Who the f*ck is Raid?? :shock:
Muru, sä voit lukea mun viestihistorian vaikka iltalukemisiksi, palataan sitten asiaan. Mä tarjoan tälle palstalle mitä tarjoan, samoin tekee otus tykkäsit siitä tai et. :lol: Ja tervetuloa Bodomiin koska tahansa, puhumaan turhuuksista ja laaduttomista teksteistä. :lol:

Mun elämänlaadusta voidaan keskustella pidemminkin, jos sulla on aikaa. :D

mahtoiko olla nyt lokalla tennarien kiristyspäivä, kun näin töksähti? kaikella rakkaudella loka, mutta jos harrietin teksti ärsytti niin mikset sitten samalla todennut mun olevan yhtälailla tyhjänpäiväinen, kun saman tyylisen postauksen laitoin aiemmin? miksi siis henkilökohtainen hyökkäys harrietia kohtaan?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

:lol:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

*poistettu ylisuuri kuva*t:mode
otus
Axel Foley

Vittu mä repesin..
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Bombay kirjoitti:*poistettu ylisuuri kuva*t:mode
Sori ylläpito, mutta oli vaan pakko :D
otus
Axel Foley

Mä kyl kerkesin nähä sen, kevyt smiley..
Vastaa Viestiin