harmi juttu, H ei ollut mitenkään läheinen ystävä mutta muutamat kupit on joskus yhdessä kilistelty. ei toivoisi minkäänlaista loppua nuorelle ihmiselle, ei avitettua eikä itse aiheutettua
osanotot läheisille.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... iin/42208340-vuotiaalla jyväskyläläisellä henkirikostausta
Kortepohjan taposta epäilty mies vangittiin
16:17 (Päivitetty 16:22) Heli Paananen
26-vuotiaan naisen maanantaista kuolemaa Kortepohjassa epäillään henkirikokseksi. Jyväskylän käräjäoikeus vangitsi torstaina 40-vuotiaan paikkakuntalaisen miehen todennäköisin syin taposta epäiltynä.
Jyväskyläläisnainen löytyi kuolleena Emännäntiellä sijaitsevasta rivitaloasunnosta myöhään maanantai-iltana. Asiasta hätäkeskukseen ilmoitti asunnon haltija. Poliisi otti miehen kiinni paikan päältä. Hän on kiistänyt teon.
Poliisin mukaan nainen sai surmansa teräaseesta, eikä paikalla ollut tapahtumahetkellä muita henkilöitä. Naisen kerrotaan majailleen miehen asunnossa. Päihteillä epäillään olevan osuutta asiaan.
Keskisuomalaisen tietojen mukaan vangitulla on aiempaa henkirikostaustaa.
En tiedä tarkoititko tuolla boldatulla kohdalla minua. Vastaan nyt kuitenkin, koska olen ainoa joka tähän viestiketjuun on keskisuomalaista lainannut.tera kirjoitti:Ja ne jotka eivät asiasta mitään tiedä niin pysyköön vaiti, lainaten tekstiä "miettis vähän kenen mukaan lähtee"-->(Keski-Suomalaisen lukija/kirjoittaja)!
Vaihtoehtoja lähteä pois, EI kyseisen kusipään luota enään ollut. Ei varsinkaan sen jälkeen kun tämä mulkku sai kuulla että tyttö olisi viikon päästä "saanut asunnon".
Ja tämän hullun sanoilla "sä et täältä hengissä lähde"!
Oletko asiasta eri mieltä?Ei nää kundit parane, kannattais pysyä kaukana.
OK.tera kirjoitti:En tarkoittanut lainattua lausetta "kannattais miettiä kenen mukaan lähtee" Apollon lainaukseksi..huomaa että lainaus on eri sanoilla mitä itse kirjoitit.(Luin itse tämän "keskarista".)
Tässä puhut pelkkää asiaa ja olen ihmettellyt samaa asiaa jo pitkään. Lieneekö syynä Laukaan ja Naarajärven avovankiloiden läheisyys.Sylettää niin perkeleesti että joka ainoa vähänkin enemmän päästään vialla muuttaa juuri tänne, eipä sillä etteikö sitä huomaisi!
Voihan kökkö..Tunsin Jarzun hyvin ja koko perheen...On näköjään jääny sille tiellensä. Joskus nuoruudessa tais olla aikamoinen naistenmies, pitkä, hoikka ruskeasimmunen komistus...Jotain meni pieleen. Tiedän myös kenen kanssa hengas sen Turvalatapon, mutta kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään?apollo kirjoitti: Poliisin mukaan nainen sai surmansa teräaseesta, eikä paikalla ollut tapahtumahetkellä muita henkilöitä. Naisen kerrotaan majailleen miehen asunnossa. Päihteillä epäillään olevan osuutta asiaan.
Keskisuomalaisen tietojen mukaan vangitulla on aiempaa henkirikostaustaa.
http://www.ksml.fi