Seksipalvelut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ei vaan, kukaan itseään kunnioittava nainen ei osta. :lol:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Tiina kirjoitti:^Ei vaan, kukaan itseään kunnioittava nainen ei osta. :lol:
Miksi? Olisiko muutakin perusteluja kuin kiva hymiö?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^En mä osaa perustella kuin omalta kannaltani, joka on se, että jos ilmaiseksi ei irtoa, niin sitten olen ilman.
Tuntuu jotenkin kauhealta ajatella, että olisi ukon kanssa, joka on liotellut värkkiään rahasta ties missä.
En tiedä mitä hienoa siinä voisi olla.
Kertokaa ihmeessä, jos on positiivisia kokemuksia asiasta. :roll:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kalsaripatu kirjoitti: Ei kai miesprostituoitu tässä asiassa juuri mitenkään naisesta eroa.
Mun mielestä eroaa. Jotenkin miesprostituoitua en pidä niin "likaisena" kuin naisprostituoitua. Miehelle on jotenkin ominaisempaa (huom. ei sopivampaa, vaan ominaisempaa) ns. käydä monessa naisessa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mielestäni on ihan sama, myykö joku itseään vai ei. Mutta myyjien epätasa-arvoiseen sukupuolijakaumaan tulisi puuttua jotenkin, koska se heikentää naisten asemaa suhteessa miehiin (vrt. vain naisia haukutaan huoriksi)...
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

^- En muuten usko tuon olevan kovinkaan helposti muutettavissa, sillä:
- maailman vanhimman ammatin edustajat ovat olleet perinteisesti naisia, vaikka alalle nyt tulisikin miesryntäys, vie mielikuvien muuttuminen tuhottomasti aikaa
- moni ajattelee samoin kuin minä :D Ja niinhän se onkin, urokset eivät ole luonnostaan yksiavioisia siinä missä naaraat taas usein ovat.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Siitä, miten asiat ovat, ei voida päätellä sitä, miten niiden pitäisi olla... Eikä eläinkunnan tiettyjen lajien käytöksestä voida vetää mitään johtopäätöksiä koskien ihmistä. Eihän meillä saa kilpakosijaa ottaa hengiltäkään tuosta vain.
Every ship must sail a world.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tiina kirjoitti:^En mä osaa perustella kuin omalta kannaltani, joka on se, että jos ilmaiseksi ei irtoa, niin sitten olen ilman.
Tuntuu jotenkin kauhealta ajatella, että olisi ukon kanssa, joka on liotellut värkkiään rahasta ties missä.
En tiedä mitä hienoa siinä voisi olla.
Kertokaa ihmeessä, jos on positiivisia kokemuksia asiasta. :roll:
Eipä ole kokemuksia, positiivisia kuin negatiivisiakaan, mutta en silti pitäisi ajatusta mahdottomana... Onhan seksi kuitenkin yks perustarve, mikä pitää saada tyydytetyksi (ainakin terveillä aikuisilla). Jonkun aikaa varmaan pärjäisi ilmankin, mutta ei loputtomiin.

-himot ne on hiirelläkin, miksei siis ihmisellä-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kyllä mä hyväksyn että näitä palveluita on olemassa. Niihin vaan usein liittyy niin paljon kaikkea muuta kurjaa, jota ei tarvitsisi olla olemassa. Mutta jos nainen, sitä omasta halustaan tekee ja saa rauhassa hommansa hoitaa ja saa itse pitää siitä oman palkkansa ja hoitaa tän "työturvallisuuden" kuten muutkin, eli huolehtii puhtaudesta ja kaikin puolin muutenkin laadukkaasta asiakaspalvelusta :D niin en näe syytä miksei seksipalveluita saisi harjoittaa. Tai käyttää näitä palveluita. Kyllä niiden käyttämiseen voi olla moniakin syitä.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Onko siinä muuten eroa, että on ukon kanssa joka on liotellut värkkiään ilmaiseksi ties missä, kuin että jos se on liottanut sitä rahasta? :P
joey
Angus MacGyver

ABC kirjoitti:Eikä eläinkunnan tiettyjen lajien käytöksestä voida vetää mitään johtopäätöksiä koskien ihmistä. Eihän meillä saa kilpakosijaa ottaa hengiltäkään tuosta vain.
En puhu vain eläinkunnan tiettyjen lajijen käytöksestä, vaan ihmistenkin käytöksestä. Ja toki, eihän meillä saakaan kilpakosijaa ottaa hengiltä.. mutta jostain syystä todella moni tuntuu kuitenkin ottavan, tai ainakin yrittävän :wink:

Toisin tähän keskusteluun näkökulman, jota ei vielä ole käsitelty: sen lisäksi, että jokaisella meistä toki on luonnolliset, seksuaaliset tarpeensa, on myös niitä jotka eivät millään saa niitä täytetyksi. Näin kerran dokumentin miehestä (en kuollaksenikaan muista, mistä maasta oli kyse...), joka toimi vaikeasti cp-vammaisten ja muiden liikuntarajoitteisten sekä henkisesti jälkeenjääneiden rakastajana rahasta. Mies oli aidon tyytyväinen työhönsä ja tunsi tekevänsä todella jotakin hyödyllistä. Ja pakko on sanoa, että ei voinut kuin ihailla. Usein seksipalveluja pidetään "likaisina", tai niitä vastustetaan sanomalla että jos ei saa, niin sitten on ilman. Mutta entäs sitten näiden kohdalla, jotka eivät ihan oikeasti saa, ehkä koskaan?

Todettakoon vielä, että itse en mistään hinnasta myisi itseäni, mutta mahdollisesti - toki jos siviilisäätyni olisi toinen - kokeilisin sen ostamista. Tietysti siinä tapauksessa, että ala olisi hieman "puhtaampaa", koko homma ylipäätään yleisesti hyväksytympää, eikä joutuisi ostamaan sikaa säkissä (tai mistä minä tiedän, joutuuko, en ole kokeillut :D), voisin vierailla ehkäpä miesbordellissa tai vastaavassa. Pidän itseäni ainakin vielä toistaiseksi sen verran etäisen viehättävänä, ettei ehkä olisi pakko ostaa, mutta kyllä se nyt helkkari olisi mielenkiintoista tietää, kuinka hyvä ammattirakastaja oikeasti on :D
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mikä siinä muuten on.. Jos naisen seksielämä on vilkasta, nainen on huora/lumppu/jakorasia ja mies vastaavasti oikein mahtisonni :roll: Onhan käsitys jo muuttunut paljonkin aiemmasta, mutta silti näillä mennään vielä jotakuinkin. Johtuuko se miehisestä itsetunnosta vai mistä?
Joo, anteeksi, lähti nyt vähän harhailemaan offtopiciksi.. :oops:
joey
Angus MacGyver

Aariel kirjoitti:Mikä siinä muuten on.. Jos naisen seksielämä on vilkasta, nainen on huora/lumppu/jakorasia ja mies vastaavasti oikein mahtisonni :roll:
Eläinmaailmasta lähtisin vastausta hakemaan. Urokset ovat siellä moniavioisia, toisin kuin naaraat. Kai sitä kuvitellaan, että ihminen arviointikykyineen ja tunne-elämineen päivineen toimii kuitenkin samalla kaavalla :) Niin kuin monasti toimiikin.
Nasse
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Joskus taannoin oli lehdissä ja ties missä keskustelua siitä että olisiko Suomeen "soveliasta" perustaa ilotaloja. Omasta mielestäni mikäs siinä, valtion ylläpitämä bordelli. Valtiolle tulisi isot vero tulot tälläisistä bordelleista, halukkaat voisivat hakea töihin sinne ja tehdä töitä ihan vero kortilla, lääkäri pitämään terveystarkastuksia, asiakkaita riittää ja pidettäisiin touhu muutenkin "puhtaana" ... 8)
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mun mielestä itsensä myyminen on ihan ok. tietysti jo ssitä tekee omasta vapaasta tahdosta. Asiakkaatkin ovat yleensä ihan normaaleja miehiä..toisilla n perhe, mutta se on mun mielestä asia jonka ei tarvitse häiritä ketään muuta kuin tätä miestä perheineen. niinpä, mistä sitä tietää missä se ukkokulta on niitä vehkeitään kastellut...

miltä näkyi aiemmin suoraan paikallisen hutsulan ovelle ja täytyy sanoa että aika paljon fiksun näköistä miesporukkaa siellä kävi pokaamassa itselleen parin tunnin hupia..liian kännissä olevat käännytettiin ovelta pois...monta kertaa tuli istuttua olkkarin ikkunan edessä yömyöhään ja kyllähän siinä kuulikin kaikenlaista kun yöllä ääni jotenkin kantaa vähän paremmin. Kerran kävin miespuolisen ystäväni kanssa siellä sisälläkin kun hänellä oli tapana siellä hoidella tiettyjä "työasioita" uteliaana seurasin sitä toimintaa eikä ne naiset siellä tuntuneet kovasti kärsivän..vaikka varmaan sitäkin tapahtuu...mun mies oli kyllä kauhuissaan että miksi olin mennyt sellaiseen paikkaan..itse kun ajatellut siinä olevan mitään sen ihmeelisempää :D
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin