Oletko koskaan ollut läheisissä tekemisissä, saati parisuhteessa manipuloivan naisen kanssa? Tästä kommentista päätellen et ole. Niiden raivottarien työkalupakissa se on ihan perusliike, että kumppani pelotellaan olemaan julkisesti lässynläätä ja mussunmuuta, vaikka kotona tulisi turpaan joka ilta, ja minun nenääni tämä haiskahtaa aika paljon sellaiselta tilanteelta. Ei sillä, että tämä Virtasen Villekään miltään järjen jättiläiseltä vaikuttaisi, mutta tuosta eukosta on aina tullut sellainen fiilis, että sen maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin hän itse ja läheisiä hallitaan tarvittaessa pelolla tekemään niin kuin Sonja haluaa.damfin kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 3:44 pmEn tunne tuota Aielloa niin tarkasti että tietäisin onko kumitissit vai ei, käräjöinnin tekee naurettavaksi lähinnä se että ensin postaillaan sovussa kuvia tuosta haavasta, sitten vielä useampi päivä ollaan rakastunutta paria, ja vasta myöhemmin keksitään että hitto tästähän saa hyvät otsikot kun vedetään asia käräjille, ihan yhtä naurettavaa tuollainen olisi jos osat olisi toisin päinkin.viivahattu kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 1:53 pmEi sekään kauhean viehättävää ole, jos naisella on kumitissit, joiden välistä mahtuisi ajamaan bussilla. Kuinka moni pitäisi asiasta käräjöimistä naurettavana, jos räppijonne olisikin kumauttanut sometyrkyltä naaman auki?damfin kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 12:17 pm
Kai minä olen jonkinlainen sovinistisika tai pervo kun tuosta tuli ensimmäisenä mieleen että voi kun tuosta olisi julkaistu video![]()
Eihän tuo Aiello mikään pöllömmän näköinen neito ole, niitä ankkahuulia lukuunottamatta.
Mutta tuohon käräjöintiin, niin onhan tuo melko naurettavaa käräjöidä tuollaisesta.
Jos saadaan turpiin tai kännykästä naamaan niin että verta lentää, niin silloin soitetaan poliisit paikalle heti, tai sitten sovitaan asia kaikessa hiljaisuudessa.
Suomalaisräppäri Williamille ehdollista rahanpesusta - nyt asianomistajana pahoinpitelyjutussa
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Re: Suomalaisräppäri Williamille ehdollista rahanpesusta - nyt asianomistajana pahoinpitelyjutussa
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Suomalaisräppäri Williamille ehdollista rahanpesusta - nyt asianomistajana pahoinpitelyjutussa
Enemmän täällä: IltalehtiNäin Sonja Aiello kommentoi tuomiotaan
Helsingin käräjäoikeus antoi tänään tuomionsa Sonja Aiellon ja Williamin tapauksessa.
Helsingin käräjäoikeus on tuominnut somevaikuttaja Sonja Aiellon, 25, räppäri Williamin eli Ville Virtasen, 28, pahoinpitelystä sakkorangaistukseen. Oikeus tuomitsi Aiellon 60 päiväsakkoon. Sakoista kertyy maksettavaa yhteensä 3 240 euroa.
Aiellon pitää maksaa Virtaselle korvausta tilapäisestä ja pysyvästä haitasta 1 000 euroa. Somevaikuttajan täytyy korvata Virtaselle tämän noin 3 000 euron oikeudenkäyntikulut.
...
– On sanomattakin selvää, että eihän se (tuomio) kivalta tunnu tietenkään. Olen oikeudessa sanonut asiat, miten asiat ovat menneet, Aiello kommentoi tuomiotaan Iltalehdelle.
Tapauksessa oli kyse silloisen avoparin riidasta. Aiello ja Ville Virtanen, eli räppäri William, riitelivät aamuyön tunteina 30. lokakuuta 2021 heidän yhteisessä asunnossaan.
...
Riidatonta tapauksessa oli se, että Aiellon puhelin osui Virtasen silmäkulmaa. Aiello sanoi oikeudenkäynnissä kyseessä olleen vahinko, kun Virtanen oli painanut hänet riidan yhteydessä sänkyä vasten estääkseen poispääsyn asunnosta.
Virtasen mukaan kyseessä ei ollut vahinko vaan he riitelivät, ja vessassa ollessaan Virtanen nimitteli Aielloa narsistiksi.
Kun Virtanen poistui vessasta, Aiello iski häntä Iphonella silmäkulmaan, verta tuli runsaasti ja silmäkulmaan jäi arpi.
Asiaa käsiteltiin Helsingin käräjäoikeudessa 1. lokakuuta.
...
11.10.2012 15:12 (päivitetty klo 15:43)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!