Minä taas arvasin heti, että jos aiheena on Marsalkka vs. Tiina, niin vallattomaksihan se menee.Marsalkka kirjoitti:Enpä olisi heti arvannut, että tämä ketju muuttuu tällaiseksi...
Marsalkka vs. Tiina
Tässähän alkaa kohta tuntua valtavaa painetta...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Harriet Makepeace
Uh-uh palstan turhake roikkuu myös Tiinan kimpussa.
Itsekin olen saanut kyseisen nilviäisen riesaksi, joka jopa tunnustaa suoraan vainoavansa minua, sillä hän ei pidä mun kirjoitusten sisällöstä LOL-
Luulisin että marsalkalla on ilmeisesti napoleon-kompleksi joten hänen kannattaisi vaihtaa lääkitystä vahvempaan.
Tiinalle voimia
Luulisin että marsalkalla on ilmeisesti napoleon-kompleksi joten hänen kannattaisi vaihtaa lääkitystä vahvempaan.
Tiinalle voimia
Juu. Minä en pidä kackelsbergistä.Harriet Makepeace kirjoitti:sillä hän ei pidä mun kirjoitusten sisällöstä
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.