Ja mitä se mahtaa sun päätäs puristaa jos jotain sattuisikin kiinnostaan!
Olisiko lapsi pieni päikkäreiden aika
Vai olisko sun aika pitää turpas kiinni!! Pikku juttu sitte vaan että.... Mä satun olemaan katsos Sysmästä ja Heinon Kimin tappaman mies henkilön poika.... Et ota 1% kiinni jos tekee mieli lässyttää!...inka kirjoitti:Kahteen vuoteen ei aihetta ole kommentoitu, ettei ihan kauheesti tunnu ihmisiä kiinnostavan!
Ja mitä se mahtaa sun päätäs puristaa jos jotain sattuisikin kiinnostaan!
Olisiko lapsi pieni päikkäreiden aika
No mutta nythän meillä on todellinen ensi käden tietäjä palstalla! Osaat varmaan kertoa mitä on kusipokeri. Minä en ole moisesta kuullutkaan. Varmaan jokin fiksuakin älykkäämpi korttipeli...susiveli kirjoitti:Mä satun olemaan katsos Sysmästä ja Heinon Kimin tappaman mies henkilön poika....
Ja mitähän nuo muut heidän harrastamansa "ihmeelliset korttipelit" lie olleet?Blues kirjoitti:Kaksikymmentäviisi vuotta ystävyyttä. Matkan varrella ihmeellisiä korttipelejä, kuten kusipokeria.
Korttia pelattiin nytkin, mutta huonot kortit eivät tällä kertaa olleet syynä kaverin kuolemaan.
Kaveri paljasti rintansa ja sanoi, että "Iske!" ja kuuliaisena poikana Kim iski.
Jep kyllä näin se on jokanen puhukoot ja kyselkööt mut kyl se ihmetyttää et miten tollai rotta ketään kiinnostaa. Se on S.Y.L.B:iä kaikilleOuto Enkeli kirjoitti:Osanottoni sinulle susiveli menetyksestä, jos nyt näin asia on, kuten kerroit. Siltikin asioista saa olla kiinnostunut ja niistä pitää voida vapaassa maassa puhua, vaikka aihe olis arka jollekulle. Niin se vain on.
No en tiedä ensikäden tietäjästä mutta... Pokeria kuten lukea saattaa sillä erotuksella että panoksena ei ole raha vaan se että häviää juo voittajan "purkkikuset"..... Loput näistä korttipeleistä jääkin sitten sun omaksi selvitettäväksi.....Luupää kirjoitti:.
No mutta nythän meillä on todellinen ensi käden tietäjä palstalla! Osaat varmaan kertoa mitä on kusipokeri. Minä en ole moisesta kuullutkaan. Varmaan jokin fiksuakin älykkäämpi korttipeli...susiveli kirjoitti:Mä satun olemaan katsos Sysmästä ja Heinon Kimin tappaman mies henkilön poika....
Viittaan tähän:
Ja mitähän nuo muut heidän harrastamansa "ihmeelliset korttipelit" lie olleet?Blues kirjoitti:Kaksikymmentäviisi vuotta ystävyyttä. Matkan varrella ihmeellisiä korttipelejä, kuten kusipokeria.
Korttia pelattiin nytkin, mutta huonot kortit eivät tällä kertaa olleet syynä kaverin kuolemaan.
Kaveri paljasti rintansa ja sanoi, että "Iske!" ja kuuliaisena poikana Kim iski.