Poissuljetut tekijäehdokkaat?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ ??
papillon kirjoitti:
awa kirjoitti:[
Edit: Ja en ryhdy kanssasi lapselliseen naljailuun - joten sitä sinun on turha tuolla, juuri sinulle tyypillisellä tyylilläsi yrittää.

Muka hauska :D
Joo olet sentään jotain oppinut vuosien varrella, ymmärrät rajoittuneisuutesi.

Keskity edelleen vain asioiden vääristelyyn, se nyt sujuu sentään parhaiten, tosin sitä ei muut juuri harrastakaan, oiotaan niitä sitten kun taas saat jotain aikaiseksi. :shock:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Rane

Viesti Kirjoittaja Rane »

Loka kirjoitti:^Matalamäki ei ollut edes Espoossa helluntaina vaan (aikoinaan Rahikan tutkima fakta) työskenteli karjakkona muualla päin Suomea. Mutta tämä taitaa olla tiedossa ainakin Ranella ja Waltsulla.
Tiedossa on.
kujala
Martin Riggs
Viestit: 610
Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 11:55 pm

Viesti Kirjoittaja kujala »

Rane kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Matalamäki ei ollut edes Espoossa helluntaina vaan (aikoinaan Rahikan tutkima fakta) työskenteli karjakkona muualla päin Suomea. Mutta tämä taitaa olla tiedossa ainakin Ranella ja Waltsulla.
Tiedossa on.
Onko Rane sinun ja Waldemarin haastattelua Markku Tuomisesta jossakin netissä tallella? En löytänyt ihan helposti, saattoipa hakusanat olla päin honkkelia...
Tuossapa muistoja neljän vuoden takaa:
Kuva
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Minulla on ollut mielessä seuraava teoria:

2003-2004 poliisi saattoi olla oikeilla jäljillä, mutta sai sitten uuden kuuman vihjeen NG:n suuntaan ja luopui noista tutkimuksista ja siirtyi tutkimaan NG:n tekemisiä. Jospa tuo vihje NG:n suuntaan oli harkittu teko, tarkoituksena johdattaa tutkimukset pois "oikeasta suunnasta". Sitten tämä NG linja käytiin läpi katkeraan loppuun saakka, vaikka mitään näyttöä ei löydetty.

Jospa se sitä ennen tutkimuksen kohteena ollut linja olisikin ollut se oikea linja. Tällöin taustalla oleva ohjailija saattaa olla henkilö, jolla on käytettävissään rahaa, ja rahaa olisi käytetty järjestelyssä.

Tämä on puhdas teoria, mitään faktaa sen tueksi ei minulla ole. Tämä on tullut usein mieleen.
peltirumpu
Axel Foley
Viestit: 2142
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 10:04 am

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Sariola kirjoitti:Minulla on ollut mielessä seuraava teoria:

2003-2004 poliisi saattoi olla oikeilla jäljillä, mutta sai sitten uuden kuuman vihjeen NG:n suuntaan ja luopui noista tutkimuksista ja siirtyi tutkimaan NG:n tekemisiä. Jospa tuo vihje NG:n suuntaan oli harkittu teko, tarkoituksena johdattaa tutkimukset pois "oikeasta suunnasta". Sitten tämä NG linja käytiin läpi katkeraan loppuun saakka, vaikka mitään näyttöä ei löydetty.

Jospa se sitä ennen tutkimuksen kohteena ollut linja olisikin ollut se oikea linja. Tällöin taustalla oleva ohjailija saattaa olla henkilö, jolla on käytettävissään rahaa, ja rahaa olisi käytetty järjestelyssä.

Korjtaan nyt hiukan. Näyttöä oli, muttei riittävästi.

Poliisi tutkii kaikki mahdolliset epäillyt!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

peltirumpu kirjoitti:
Sariola kirjoitti:Minulla on ollut mielessä seuraava teoria:

2003-2004 poliisi saattoi olla oikeilla jäljillä, mutta sai sitten uuden kuuman vihjeen NG:n suuntaan ja luopui noista tutkimuksista ja siirtyi tutkimaan NG:n tekemisiä. Jospa tuo vihje NG:n suuntaan oli harkittu teko, tarkoituksena johdattaa tutkimukset pois "oikeasta suunnasta". Sitten tämä NG linja käytiin läpi katkeraan loppuun saakka, vaikka mitään näyttöä ei löydetty.

Jospa se sitä ennen tutkimuksen kohteena ollut linja olisikin ollut se oikea linja. Tällöin taustalla oleva ohjailija saattaa olla henkilö, jolla on käytettävissään rahaa, ja rahaa olisi käytetty järjestelyssä.

Korjtaan nyt hiukan. Näyttöä oli, muttei riittävästi.

Poliisi tutkii kaikki mahdolliset epäillyt!

Sinulla tuntuu olevan tietoa tuosta näytöstä.
Kerrotko muillekin mitä näyttöä tarkoitat?
Oikeudenkäynnissä ei pahemmin tullut esille, hyvä jos sinulta löytyy. :P
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Sariola kirjoitti: Jospa se sitä ennen tutkimuksen kohteena ollut linja olisikin ollut se oikea linja. Tällöin taustalla oleva ohjailija saattaa olla henkilö, jolla on käytettävissään rahaa, ja rahaa olisi käytetty järjestely...
Hieman mielikuvitus laukkaa. Gustafsson-linja oli se ainoa oikea.
---------
Allekirjoitus.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^groot, niin näyttää sulla laukkaavan. Gustafsson linja on ainoa joka on tutkittu tarkemmin, ja oikeudessa köykäiseksi havaittu. :P
Rane

Viesti Kirjoittaja Rane »

kujala kirjoitti:
Rane kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Matalamäki ei ollut edes Espoossa helluntaina vaan (aikoinaan Rahikan tutkima fakta) työskenteli karjakkona muualla päin Suomea. Mutta tämä taitaa olla tiedossa ainakin Ranella ja Waltsulla.
Tiedossa on.
Onko Rane sinun ja Waldemarin haastattelua Markku Tuomisesta jossakin netissä tallella? En löytänyt ihan helposti, saattoipa hakusanat olla päin honkkelia...
Tuossapa muistoja neljän vuoden takaa:
Kuva
Jos Wallun sivut eivät enää ole pystyssä, niin sitten en tiedä.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Rane kirjoitti:Tuossapa muistoja neljän vuoden takaa:
Kuva
Eli poliisinkin mukaan epäillyn ikä vuonna 1960 voisi alkaa 15-vuotiaasta.
Mielenkiintoista. Kehenhän se sopisi ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Olen jo aikaisemmin esittänyt arvelun, että poliisilla saattoi olla oikea tekijä kiikarissa v. 2003, mutta sitten yllättäen joku taho vihjaisi G:n suuntaan ja poliisi muutti tutkimuksen suunnan. Tästä tuli vesiperä, mutta miten mahtaa olla se linja, joka oli työn alla v. 2003.

Vääriä vihjeitä on voitu syöttää poliisille myös tahallaan, että tutkimus ei suuntautuisi vaarallisille vesille.

Mitä NG:hen tulee, niin itse pidän vahvana perusteluna sitä, että sekä teologian, että lääketieteen tutkinnot suorittanut ja hypnoosiin perehtynyt tohtori Asser Stenbäck ei uskonut NG:n näytelleen, vaan uskoi NG:n hypnoosikertomukseen. Minä itse epäilen, että NG ei todellisuudessa nähnyt tekijän kasvoja ainakaan kovin hyvin, ja pikkutarkka ulkonäön kuvaus saattaa olla mielikuvituksen lisäämiä "valemuistoja", jotka oma alitajunta on kehittänyt. Siis hyökkääjä olisi aito, mutta ulkonäköön on sekoittunut valemuistoja.

Tällöin sille paikalle saattaisi sopia muukin kuin HA, jota kuvauksen sanotaan muistuttaneen. NG oli kuvannut tekijää ruman näköiseksi. Raivon vääristämät kasvonpiirteet voivat näyttää rumilta. Se voi pitää paikkansa. Hyökkääjä ei ole myöskään puhunut mitään NG:n mukaan. "Hiljainen hyökkääjä". Mutta toiminta on ollut konemaisen tehokasta. Tämä on vain teoriaa, varmaa tietoa ei ole. Ainakin selityksenä on hyvä, että NG menetti tajuntansa, ja tekijä uskoi NG:n jo kuolleen tai kuolevan pian. Ja henkiinjääminen olisi näinollen sattumaa.

Vielä yksi tärkeä havainto. Pitkänkin ajan kuluttua on mahdollista, että mieleen palautuu hajanisia yksityiskohtia, joita ei ole aikaisemmin muistanut. Se merkitsee, että tänä päivänä NG saattaa muistaa jotakin uutta, jota ei ole muistanut v. 1960. Tällaiset muistot voivat olla totta, mutta myös alitajunnan keksimiä, joten ne eivät olisi kuitenkaan aivan luotettavia. Siksi sattaa olla viisaampaa pitää ne omana tietonaan.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Kysymys: Sanoiko NG että hän näki kasvot teltan sisällä ollessaan? Mitä muuta hän on kertonut että sen jälkeen on tapahtunut? Onko tästä tietoa, ja onko hän kertonut tästä mitään?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:Kysymys: Sanoiko NG että hän näki kasvot teltan sisällä ollessaan? Mitä muuta hän on kertonut että sen jälkeen on tapahtunut? Onko tästä tietoa, ja onko hän kertonut tästä mitään?
Tässä pätkä NG n hypnoosista.ja tässä seuraava sivu. Ja vielä yksi, näissä nyt jotain.

lähde krp/etp
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Kiitos. Erittäin selventävää. NG on kuitenkin päässyt pois teltasta, koska on ollut teltan päällä löydettäessä. Tämä tukee sitä teoriaa, että hän on päässyt pakenemaan, mutta hänet on saatu kiinni, ja edelleen tuotu teltalle, asetettu lopulta uhrien päälle eli tekijöitä , tai mukana olleita, on ollut useita?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

matkaaja kirjoitti:Kiitos. Erittäin selventävää. NG on kuitenkin päässyt pois teltasta, koska on ollut teltan päällä löydettäessä. Tämä tukee sitä teoriaa, että hän on päässyt pakenemaan, mutta hänet on saatu kiinni, ja edelleen tuotu teltalle, asetettu lopulta uhrien päälle eli tekijöitä , tai mukana olleita, on ollut useita?
Täh? :D Siis Nisse on tajutonna karannut kiilusilmiltä, saatu metsistä kiinni ja nakattu elossa todistamaan teltan päälle? Mikä kohta tässä ei nyt oikein natsaa, matkaaja?
Vastaa Viestiin