Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Paikalla
Avatar
K9Wifey
Jack Bauer
Viestit: 911
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

NoRemorse kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 1:43 am
Millähän nimimerkillä tämän löytäisi?
No vissiin ollut profiililla nappaa9 :lol: :lol: Enää ei löydy profiilia, mut Facesta helposti löydettävissä.

Mahtoikohan kusettaa sit rahoja paljon enemmänkin kuin sen tonnin? En tiedä, mut minusta FB-profiilikin jo antaa epäluotettavan kuvan... Ja merkonomi joo - kas kun ei lähihoitaja. :lol: Olis tää ap. kysellyt jotain tarkentavia kysymyksiä, jotka liittyy lääketieteeseen niin olis varmaan tää vosu jääny kiinni jo heti alkuunsa...

No on sillä nenää :lol:
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
jasso
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja jasso »

On siinä Krista elänyt melkoista kaksoiselämää. Ei tuollaiseen ihan ketä tahansa pystyisi, mutta kai tämä jotain sairautta/mielenvikaisuutta on.
Toisaalta ei tuo Tonikaan ihan keittiön terävimmältä veitseltä vaikuta. Kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen (aika teini meininkiä) ja sitten nuo hymiöt, ei uskoisi että kyseessä yli 30-vuotias kaveri.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1188
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Knobster »

jasso kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 2:25 pm On siinä Krista elänyt melkoista kaksoiselämää. Ei tuollaiseen ihan ketä tahansa pystyisi, mutta kai tämä jotain sairautta/mielenvikaisuutta on.
Toisaalta ei tuo Tonikaan ihan keittiön terävimmältä veitseltä vaikuta. Kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen (aika teini meininkiä) ja sitten nuo hymiöt, ei uskoisi että kyseessä yli 30-vuotias kaveri.
Huumorimiehiä katos. Kjeh.

Onko tästä Kristasta kellään kuvaa? :D Ei jaksa plärätä Facebookkia.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Oletteko te miettineet, että entä jos tuo Tonin kirjoittama juttu ei olekaan totta vaan onkin katkera ja pakkomielteinen hullu joka on saanut pakit ja toimii siksi näin.
Itse tunnen tämän kristan erittäin hyvin ja hän ei ole tuommoinen niinkun väitetään.
2017 krista oli muuten sinkku mutta hänellä oli erään basistin kanssa juttua. Kihloista hän erosi silloin 2016 keväällä, että ei todellakaan ollut pettänyt ketään vaikka niin täällä väitetään.
Krista kyllä petti lapsenisää Tonin kanssa mutta sellaisten syitten takia mitä ei julkisuudessa olla tuotu esille.

Teki kristakin väärin ja varmasti katuu tekojaan.
Entä jos hän ei nähnytkään mitään muuta ulospääsyä siinä tilanteessa missä koki vahvaa väkivaltaa monella eri tavalla.
Sen lisäksi hänen ja läheisensä maineet laitettiin paskaksi vain kun jotkut halusivat kristan kärsivän lisää..

Tuokin on jotenkin hullua miten jotkut täällä väittää että Krista olisi varastanut joltain rahaa.

Krista on empaattisin, hyvä sydämmisin ihminen kenet oon koskaan tuntenut joka on aina saanut turpaan, uhattu tappaa ja kokenut kiusaamista niin kotona, koulussa ja työpaikoillakin ja nyt ettei kristan elämä ois liian helppoa niin tommoiset pakkomielteiset ihmiset päättävät tuhota yhden ihmisen kokonaan. Niin pitää olla päästään hyvin sekaisin.

Mutta Krista teki väärin ja kärsii siitä nyt ja aina vaikka teki vain kerran yhden isoimman virheen niin siitä kärsii lapsi ja hänen vanhemmat yms. Kaikki tuossakaan jutussa ei pidä paikkaansa edes törkeää sanon minä.

Ps. Krista ei ole ollut koskaan naimisissa ja kerran vain kihloissa.

Minua oksettaa ihmiset ketkä nielevät kaiken paskan mitä näkevät lehdissä tai netissä ilman että tietävät oikeasti molemmat puolet.

Joten herätkää ihmiset ajattelemaan!! :roll:
Viimeksi muokannut Tunteeton55, Ke Marras 08, 2023 6:12 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1415
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

No jos on menneet Toni ja muutama muu lankaan, niin entäs sitten se Kristan (vai mikä nyt olikaan?) puoliso ja lapsen isä? Aina taivastellaan näitä haksahtaneita ja toki syystäkin, mutta unohdetaan, että usein näillä (niin mies- kuin naispuolisilla) "kristoilla ja ristoilla" on aviopuoliso ja kersat jossain olemassa, eikä yhtään ihmetellä, että miten ne onnistuu niillekin laskettelemaan luikuria. Luulis sen olevan vielä vaikeampaa, kun jollekin "vastarakastuneelle" eli oikeammin kiiman vallassa olevalle, ruusunpunaisten lasien läpi maailmaa katselevalle...

Eikö vähän aikaa sitten ollu juttusarja jostain Oulu-Kuopio -akselilla vaikuttaneesta ämmästä, joka tehnyt saman kaltaisia temppuja useammallekin miehelle? Jommassa kummassa iltapaskassa oli useampi stoori tästä akasta. Se akka ei tosin tainnut olla naimisissa, mutta monenlaista paskaa ehti tehdä...

Ite lähinnä ihmettelen näiden keissien, ja ylipäänsä ilman sen kummempia huijauksiakin tapahtuvien parisuhteiden kohdalla ihmisten hämmästyttävän nopeaa etenemistä. Että muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen ollaan perustamassa perhettä, usein akat jo paksuna - ja varmaan kristakin olisi ollut, jos ei olis ollu jo aviopuolisoa ja penskaa olemassa - ja kihlat ja naimisiin... Saa siinä sitten miettiä minkä pirttihirmun kanssa on yhteen päätynyt, kun ei viitti ees tutustua ennenku laitetaan lusikat samaan laatikkoon, jos siis avioon asti ehditään.
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1415
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:39 pm
No ei muuta kun "vastinetta" postaamaan faceen sitten...
Joosua
Jessica Fletcher
Viestit: 3046
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Joosua »

kakkosurpo kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 10:17 pm
SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 9:42 pm Ei ole ensimäinen kerta kun tämä Krista näitä temppuja tekee. Itse nimittäin olen 2017 loppuvuonna joutunut saman tyypin hyvin samankaltaisen huijauksen kohteeksi. Tunnistin tuosta kirjoituksesta ja myös siitä IL jutusta toimintatavan vähän liiankin hyvin. Silloin oli kihloissa erään toisen tyypin kanssa, kun alettiin suhteeseen. Itse en kerennyt noin pitkälle mennä ennen kuin tajusin homman juonen mutta kyllä minuakin vedettiin 1,5kk ihan höplästä.
Mutta olitko onnekas Kuuno ja sait edes pillua?
Voisitko vähän avata sitä että miten tämä Krista sinua huijasi? Oliko se huijausta kun ei suostunutkaan sinun kumppaniksi?
Ei kihloissa olo ole kiellettyä, eikä pillun tai kullin jako kihloissa ollessa.
Senhän sinä ja se Toni jo tiedättekin että tyhmyyskään ei ole kiellettyä.

Jos Krista on kyrvän kipeä, niin eiköhän sieltä maalaiskyliltä aina joku uusi Kuuno löydy joka haahuilee ikuisen rakkauden perään ja on valmista kauraa Kristalle.
On epäilemättä hienoa että voi tuntea itsensä viisaaksi ja todeta muita tyhmiksi. Varmasti todella hyvä fiilis.

Mutta itse en voi esille tulleen perusteella lähteä tekemään mitään lopullisempaa kognitiivisten kykyjen luokittelua. Kaikki aiemman tekijän tarinassa on ihan mahdollisia asioita ja sattumuksia, jopa aika tavallisiakin, ihmiselämässä. Tekijä on luultavasti myös hyvin rutinoitunut vedätyksissään ja osaa tehdä ne aidon tuntuisesti. Tähän kun vielä lisää kohteen tunteman rakastumisen tunteen, joka on vahva vaikutin saamaan ihmisen uskomaan hyvää toisesta ihmisestä, niin on varsin ymmärrettävää että johonkin pisteeseen saakka tulee huijatuksi.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:39 pm Oletteko te miettineet, että entä jos tuo Tonin kirjoittama juttu ei olekaan totta vaan onkin katkera ja pakkomielteinen hullu joka on saanut pakit ja toimii siksi näin.
Itse tunnen tämän kristan erittäin hyvin ja hän ei ole tuommoinen niinkun väitetään.
2017 krista oli muuten sinkku mutta hänellä oli erään basistin kanssa juttua. Kihloista hän erosi silloin 2016 keväällä, että ei todellakaan ollut pettänyt ketään vaikka niin täällä väitetään.
Krista kyllä petti lapsenisää Tonin kanssa mutta sellaisten syitten takia mitä ei julkisuudessa olla tuotu esille.

Teki kristakin väärin ja varmasti katuu tekojaan.
Entä jos hän ei nähnytkään mitään muuta ulospääsyä siinä tilanteessa missä koki vahvaa väkivaltaa monella eri tavalla.
Sen lisäksi hänen ja läheisensä maineet laitettiin paskaksi vain kun jotkut halusivat kristan kärsivän lisää..

Tuokin on jotenkin hullua miten jotkut täällä väittää että Krista olisi varastanut joltain rahaa.

Krista on empaattisin, hyvä sydämmisin ihminen kenet oon koskaan tuntenut joka on aina saanut turpaan, uhattu tappaa ja kokenut kiusaamista niin kotona, koulussa ja työpaikoillakin ja nyt ettei kristan elämä ois liian helppoa niin tommoiset pakkomielteiset ihmiset päättävät tuhota yhden ihmisen kokonaan. Niin pitää olla päästään hyvin sekaisin.

Mutta Krista teki väärin ja kärsii siitä nyt ja aina vaikka teki vain kerran yhden isoimman virheen niin siitä kärsii lapsi ja hänen vanhemmat yms. Kaikki tuossakaan jutussa ei pidä paikkaansa edes törkeää sanon minä.

Ps. Krista ei ole ollut koskaan naimisissa ja kerran vain kihloissa.

Minua oksettaa ihmiset ketkä nielevät kaiken paskan mitä näkevät lehdissä tai netissä ilman että tietävät oikeasti molemmat puolet.

Joten herätkää ihmiset ajattelemaan!! :roll:

Moikka *poistettu henkilöspekulointia*tm kiva kun tulit tänne kirjoittamaan voisitko samalla laittaa mulle whatsapissa viestiä että haluatko maksaa sen rahan takaisin jonka varastit?

Käräjille kun mennään niin tulet saamaan tuomion siitä joka melkovarmasti ehdollinen mutta toivottavasti hankaloittaa sun elämää tarpeeksi.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

*poistettu turha vastaus henkilöspekulointiin*tm
Ja kristan kanssa juttelin tänään eikä hän ole varastanut keneltäkään mitään korttia tai rahaa tai mitään. Että kristahan voi sinusta nostaa kunnianloukkaus syytteen niinkun yhdestä toisestakin täällä kirjottaneesta.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 6:39 pm Minä en ole ******* vaan hänen lähin ystävänsä.
Ja kristan kanssa juttelin tänään eikä hän ole varastanut keneltäkään mitään korttia tai rahaa tai mitään. Että kristahan voi sinusta nostaa kunnianloukkaus syytteen niinkun yhdestä toisestakin täällä kirjottaneesta.
Mä oon sen koira ja kysyin tänään niin on vieny saakeli kortit ja rahatkin, ja sano vielä että kaduttaa kuinka valehtelee päin naamaa parhaalle ystävälleenkin :(
Winterghost
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Loka 20, 2018 4:37 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Winterghost »

Jannes kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 7:20 pm
Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 6:39 pm
Ja kristan kanssa juttelin tänään eikä hän ole varastanut keneltäkään mitään korttia tai rahaa tai mitään. Että kristahan voi sinusta nostaa kunnianloukkaus syytteen niinkun yhdestä toisestakin täällä kirjottaneesta.
Mä oon sen koira ja kysyin tänään niin on vieny saakeli kortit ja rahatkin, ja sano vielä että kaduttaa kuinka valehtelee päin naamaa parhaalle ystävälleenkin :(

Kertoo jo jotain ihmisestä jos noin epäonnisesti yrittää itseään puolustaa esittämällä ”ystävää”. Uhkailu rikosilmoituksella taas kielii siitä, että melkoinen epätoivon tunnelma vallitsee tällä ”kristalla” kun hänen tekojaan puidaan.

Ja ei mitään muuuuuuta. 😎
Zorro7
Jane Marple
Viestit: 1000
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Ketjun päähenkilöstä ei taida sitä kuvaa löytyä?
Tai ohjeita miten facebookista löytää vai oliko siellä tiliä ollenkaan?
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2443
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Liittyyköhän tapaus tähän juttuun vai onko näitä sarjahuijareita useampikin?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009559224.html
Huijarin anatomia

Rakkaushuijari Anniina on vedättänyt ainakin kolmelta mieheltä kymmeniä tuhansia euroja. Nyt hän työskentelee vanhustenhoidossa. Onko se turvallist

Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Nämä jutut eivät liity toisiinsa!
Krista ei vie rahaa tai muutakaan.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

*poistettu turhaa vastausta henkilöspekulointiin*tm
Kuitenkin sen tiedän minä parhaiten.
Krista aikoo tehdä kyllä asioita että varmasti tulette kuulemaan sen mitä kaikkea paskaa olette nielleet lehdistä ja näistä foorumeista.
Lisäksi hän ei valehtele meille läheisille yhtään mistään. :lol:

Me ystävät ja hänen läheiset olemme lukeneet näitä foorumeita ja kaikki ne lehtijutut ihan sama miten ruoditte häntä täällä niin se jokaisen on kuitenkin muistettava että nämä jutut ovat osaltaan vaan pelkkää paskaa.. yhden ihmisen puoli asiasta mitä on väritetty. Toisen sukunimien yms täällä netissä jakaminen on rikos ja siitä hän voi nostaa syytteen ja valheellisentiedon levittämisestä varsinkin jos hän tuntee nämä paskan puhuja ihmiset.

Minä kerron ja sanon täällä siksi asioita että jollain lailla ymmärtäisitte sitä ihmistä kun varmasti tekin ootte tehnyt virheitä. Sitten sekin että tämmönen että toiset ihmiset niinkun laitetaan toisen kimppuun paskalehtijuttujen avulla ja näillä foorumi kirjoituksilla ni niilläkin on seurauksensa mutta varmasti tulette näkemään kristan eri valossa kun hän tulee kertomaan tämän koko homman julkisesti.
Viimeksi muokannut Tunteeton55, Ke Marras 08, 2023 8:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin