3/4 kodittomista pojista hyväksikäytetty naisten toimesta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:Onko jutun otsikko NYT niin rautalangasta väännetty, että tyhmempikin tajuaa sen?
Nyt se ehkä tajusi homman ainakin osittain...

Pientä viilaamistahan siinä vieläkin on esimerkiksi tuon kodittomuuden suhteen:
Street-involved youth:

Marginalized youth who may be homeless
or in precarious living situations, such as
couch-surfing or living on the street, or
who may be involved in street-based
activities, such as buying or selling drugs,
panhandling, etc. Street involvement can be
short-or long-term.
Ja itse asiassa 3/4 "katupojista" (Street-involved boy) ei ole hyväksikäytetty naisten toimesta vaan 3/4 hyväksikäytetyistä "katupojista" (Street-involved boy) on hyväksikäytetty naisten toimesta.
with more than three out of four (79 per cent) sexually exploited males reporting exchanging sex for money or goods with a female...
Puolustukseksesi on kuitenkin mainittava, että sama virhe esiintyi myös Vancouver Sunin otsikossa. Näppärä lukija toki havaitsee tuollaisen virheen, mutta sinulta en tuollaista näppäryyttä oleta.

Mutta olet jo tosiaan oikeilla jäljillä! Petraat kuin sika juoksua!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

keittoherne kirjoitti:100% kadulla kävelevistä miehistä kertoo, että heitä vastaan on tullut nainen. Tästä päästään siihen johtopäätökseen, että 100% kadulla kävelijöistä ovat naisia.
Miksi markja ei ota tähän kantaa?
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

joey kirjoitti:
keittoherne kirjoitti:100% kadulla kävelevistä miehistä kertoo, että heitä vastaan on tullut nainen. Tästä päästään siihen johtopäätökseen, että 100% kadulla kävelijöistä ovat naisia.
Koska se on argumentum ad hominem! (mitä se ei oikeasti tietenkään ole, vaan argumentum ad populum mutta markja ei osaa argumentointivirheitä)
Marsalkka
Horatio Caine

joey kirjoitti:
Tämä koko ketju on kääntynyt erään henkilön kannalta hieman kiusalliseksi ja tähän asiaan tuskin enää palataan. ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Marsalkka kirjoitti:Tämä koko ketju on kääntynyt erään henkilön kannalta hieman kiusalliseksi ja tähän asiaan tuskin enää palataan. ;)
Tässä ketjussa ei olla keskusteltu itse asiasta mitään, vaan koko juttu on keskittynyt ad hominem -hyökkäyksiin minua vastaan. Kertoo jotain ylläpidosta, etteivät vieläkään ole poistaneet aiheeseen liittymättömiä kirjoituksia tästä ketjusta.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Tämä koko ketju on kääntynyt erään henkilön kannalta hieman kiusalliseksi ja tähän asiaan tuskin enää palataan. ;)
Tässä ketjussa ei olla keskusteltu itse asiasta mitään, vaan koko juttu on keskittynyt ad hominem -hyökkäyksiin minua vastaan.
Ei vaan tässä on ensin korjattu kielitaidon ja sisälukutaidon puutteistasi johtuvat väärinymmärryksesi.

Otsikkokaan ei edelleenkään vastaa totuutta. On se kumma! Ja vaikka virheet on selkeästi osoitettu...
Viimeksi muokannut Marsalkka, La Heinä 19, 2008 8:28 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Nimenomaan!
A man's got to do what a man's got to do.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Jossain päin Turkua otsasuoni pullistelee. Nämä markuksen ketjut ovat munsta?! todella viihdyttävää luettavaa.
One,two,fuck you!
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Marsalkka kirjoitti:Otsikkokaan ei edelleenkään vastaa totuutta. On se kumma! Ja vaikka virheet on selkeästi osoitettu...
Turhaan selittelet. On jo kysytty, että MIKÄ OLISI SITTEN TEIDÄN TAIVAALLISELLE KORKEUDELLENNE JA ÄIDINKIELEN YLIPROFESSORILLEMME PAREMMIN TOTUUTTA VASTAAVAMPI OTSIKKO?

Ehdotuksia otetaan yhä vastaan. Mutta eipä niitä tule tietenkään. Koska tarkoituksesi on vain trollata, eikä kirjoittaa asiaa. Sitä et edes voisi tehdä, koska sinulla ei ole mitään asiaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Otsikkokaan ei edelleenkään vastaa totuutta. On se kumma! Ja vaikka virheet on selkeästi osoitettu...
Turhaan selittelet.
Ei tarvitsekaan selitellä kun on selitetty jo:
Marsalkka kirjoitti:
Pientä viilaamistahan siinä vieläkin on esimerkiksi tuon kodittomuuden suhteen:
Street-involved youth:

Marginalized youth who may be homeless
or in precarious living situations, such as
couch-surfing or living on the street, or
who may be involved in street-based
activities, such as buying or selling drugs,
panhandling, etc. Street involvement can be
short-or long-term.
Ja itse asiassa 3/4 "katupojista" (Street-involved boy) ei ole hyväksikäytetty naisten toimesta vaan 3/4 hyväksikäytetyistä "katupojista" (Street-involved boy) on hyväksikäytetty naisten toimesta.
with more than three out of four (79 per cent) sexually exploited males reporting exchanging sex for money or goods with a female...
Puolustukseksesi on kuitenkin mainittava, että sama virhe esiintyi myös Vancouver Sunin otsikossa. Näppärä lukija toki havaitsee tuollaisen virheen, mutta sinulta en tuollaista näppäryyttä oleta.

Mutta olet jo tosiaan oikeilla jäljillä! Petraat kuin sika juoksua!
Jos englanti tuottaa peruskoulupohjalta vaikeutta, niin ilmoita vain heti reippaasti. Osoita vaikka kohta, jota et ymmärrä, niin autan mielelläni.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

missä näiden poikien isät ovat olleet, kun eivät ole suojelemassa poikiaan tuhmilta tädeiltä.. :evil:
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

markja kirjoitti: Tässä ketjussa ei olla keskusteltu itse asiasta mitään, vaan koko juttu on keskittynyt ad hominem -hyökkäyksiin minua vastaan.
No voi voi. Olet edesauttanut tilannetta sikäli, että et ole viitsinyt tarkistaa faktoja uutisen takaa. Olet kylmästi toistellut omia perusteettomia käsityksiäsi ja väärintulkintojasi. Älä tee toiste.

Siis homman ydin on se, että on haastateltu kodittomia alle 19-vuotiaita nuoria. Ja heistäkin vain niitä, joita on käytetty seksuaalisesti hyväksi. Hyväksikäyttö on saattanut olla esim sellaista, että nuori on asunut jonkun henkilön luona ja ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä hänen kanssaan. Tällöin nuori ei välttämättä itse miellä, että kyse on hyväksikäytöstä.

Tyttöjä ovat hyväksikäyttäneet lähinnä miehet. Sen sijaan pojista suurin osa ilmoittaa, että hyväksikäyttäjiä ovat olleet joko pelkästään naiset tai sitten naiset ja miehet. Osaa pojista ovat käyttäneet hyväksi pelkästään miehet.

Jos tähän keskusteluun nyt jotain substanssia sitten haluaisi, niin ilmeisesti naisten harrastamaa nuorten poikien hyväksikäyttöä ei vielä pidetä yhtä tuomittavana kuin miesten tyttöihin kohdistuvaa hyväksikäyttöä. En ole ollenkaan varma, onko tämä epäsuhta pelkästään feministilesbojen syytä.
Mata Hari
Agentti Scully

Onko muuten markjan mielestä feministilesbo pahempi vai parempi kuin feministihetero tai feministibiseksuaali? Onko sovinistihomo samalla viivalla feministilesbon kanssa?
Millä nimellä näiden kodittomiksi ja sitä myötä naisten hyväksikäyttämien poikien isiä voisi kutsua, kun ovat poikansa antaneet kodittomuuteen ajautua? Kunnon miehiksi?
Marsalkka
Horatio Caine

teppo kirjoitti:
Siis homman ydin on se, että on haastateltu kodittomia alle 19-vuotiaita nuoria.
Ei pelkästään kodittomia.
Mata Hari
Agentti Scully

no nyt tää näyttää loppuneen ku kananlento tää keskustelu. :?:
Vastaa Viestiin