Jyväskylässä röyhkeä sarjanäpistelijä - 31-vuotias nainen vangittu

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Reggin

Re: Röyhkeä sarjanäpistelijä syyllistyi uusiin rikoksiin heti vapauduttuaan – 31-vuotias nainen vangittiin Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Reggin »

No, ei kieltämättä näytä siltä että pääsisi koville tuloille ainakaan onlyfansilla, joten sinänsä ei yllätä että kusetetaan ja varastellaan.

Svimba kirjoitti: To Helmi 06, 2025 6:17 am
Haarukka kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 8:16 pm

Vaikuttaa niin yksinkertaiselle ja rapanistille, jotta liekkö ÄÖ riittää vaan lyömään tavaraa kaupasta taskuun.
No et säkään kovin fixulta vaikuta, vai mikä on äö? Älykkyysosamäärässä ei ole öööööötä.
Ensimmäistä päivää internetissä? Tuo teinix-kieli jäi muuten muodista jo vuosituhannen alkupuolella.
Svimba
Roger Murtaugh

Re: Röyhkeä sarjanäpistelijä syyllistyi uusiin rikoksiin heti vapauduttuaan – 31-vuotias nainen vangittiin Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Svimba »

[/quote]
Ensimmäistä päivää internetissä? Tuo teinix-kieli jäi muuten muodista jo vuosituhannen alkupuolella.
[/quote]

Mulle on ihan sama mikä on muodissa, mä kirjotan miten mä haluun ja tykkään.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Svimba kirjoitti: To Helmi 06, 2025 6:17 am
Haarukka kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 8:16 pm

Vaikuttaa niin yksinkertaiselle ja rapanistille, jotta liekkö ÄÖ riittää vaan lyömään tavaraa kaupasta taskuun.
No et säkään kovin fixulta vaikuta, vai mikä on äö? Älykkyysosamäärässä ei ole öööööötä.
https://meemi.info/w/%C3%84%C3%96
ÄÖ eli älykkyysösämäärä on varhaisella Ylilaudalla syntynyt yleinen memeettinen sanamuoto, jonka tarkoitus on trollata persepurilaita huomauttamaan sanan väärästä kirjoitusasusta. Toisin kuin esim. Hesa vs. Hese -trollauksessa, ei sanan korrektilla muodolla "älykkyysosamäärä" ole mitään rinnakkaista trollausmerkitystä lautakulttuurissa.
Svimba
Roger Murtaugh

Re: Jyväskylässä röyhkeä sarjanäpistelijä - 31-vuotias nainen vangittu

^kiitti, en vaan tajunnut melkein mitään tosta sepostuxesta, vaikka luin sen monta kertaa.
En tiedä mikä on memeettinen, persepurilaita, Hese on mun mielestä hampurilaispaikka.
Siis onko muka oikein jos kirjottaa ÄÖ? Ku mun mielestä se on väärin.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Svimba kirjoitti: Pe Helmi 07, 2025 2:52 am ^kiitti, en vaan tajunnut melkein mitään tosta sepostuxesta, vaikka luin sen monta kertaa.
En tiedä mikä on memeettinen, persepurilaita, Hese on mun mielestä hampurilaispaikka.
Siis onko muka oikein jos kirjottaa ÄÖ? Ku mun mielestä se on väärin.
En kyllä itekkään tajunnut kaikkea :D Sen verran Ylilautaa olen lukenut että tiedän että persepurilainen tulee asbergeristä, joskus käytetään sanaa burgeri. ÄO nyt sitten tahallaan kirjoitetaan väärin ÄÖ. Luulisin että alunperin joku vahingossa kirjoittanut ÄÖ kun on toisen älyykkyyttä haukkunut ja siitä sitten vitsillä ja trollainuna sitä aika yleisesti käytetään. Vähän sama kuin elämän kolulainen kirjoitetaan tahalleen väärin. Turha niihin takertua.
Svimba
Roger Murtaugh

Kiitos taas, nyt tajusin paljon enemmän! Hei toi persepurilainen on hyvä 😝.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Nii, onhan sitä tämmöinen assburger(Kuva)-tagikin siellä yliksellä, mutta en nyt kuitenkaan tunnusta, että itseltäkin toi siellä löytyy :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
aku88
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja aku88 »

Hänellä on viisas sutenööri. Kun pillu ei tienaa niin laittaa varastamaan tilausten mukaan. Taisivat poliisitkin tajuta ja laittaa sutenöörin rahahanan kiinni?
Vastaa Viestiin