Ensimmäistä päivää internetissä? Tuo teinix-kieli jäi muuten muodista jo vuosituhannen alkupuolella.
Jyväskylässä röyhkeä sarjanäpistelijä - 31-vuotias nainen vangittu
-
Reggin
Re: Röyhkeä sarjanäpistelijä syyllistyi uusiin rikoksiin heti vapauduttuaan – 31-vuotias nainen vangittiin Jyväskylässä
No, ei kieltämättä näytä siltä että pääsisi koville tuloille ainakaan onlyfansilla, joten sinänsä ei yllätä että kusetetaan ja varastellaan.
Re: Röyhkeä sarjanäpistelijä syyllistyi uusiin rikoksiin heti vapauduttuaan – 31-vuotias nainen vangittiin Jyväskylässä
[/quote]
Ensimmäistä päivää internetissä? Tuo teinix-kieli jäi muuten muodista jo vuosituhannen alkupuolella.
[/quote]
Mulle on ihan sama mikä on muodissa, mä kirjotan miten mä haluun ja tykkään.
[/quote]
Mulle on ihan sama mikä on muodissa, mä kirjotan miten mä haluun ja tykkään.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
-
vanhellsing
https://meemi.info/w/%C3%84%C3%96
ÄÖ eli älykkyysösämäärä on varhaisella Ylilaudalla syntynyt yleinen memeettinen sanamuoto, jonka tarkoitus on trollata persepurilaita huomauttamaan sanan väärästä kirjoitusasusta. Toisin kuin esim. Hesa vs. Hese -trollauksessa, ei sanan korrektilla muodolla "älykkyysosamäärä" ole mitään rinnakkaista trollausmerkitystä lautakulttuurissa.
Re: Jyväskylässä röyhkeä sarjanäpistelijä - 31-vuotias nainen vangittu
^kiitti, en vaan tajunnut melkein mitään tosta sepostuxesta, vaikka luin sen monta kertaa.
En tiedä mikä on memeettinen, persepurilaita, Hese on mun mielestä hampurilaispaikka.
Siis onko muka oikein jos kirjottaa ÄÖ? Ku mun mielestä se on väärin.
En tiedä mikä on memeettinen, persepurilaita, Hese on mun mielestä hampurilaispaikka.
-
vanhellsing
En kyllä itekkään tajunnut kaikkeaSvimba kirjoitti: Pe Helmi 07, 2025 2:52 am ^kiitti, en vaan tajunnut melkein mitään tosta sepostuxesta, vaikka luin sen monta kertaa.
Kiitos taas, nyt tajusin paljon enemmän! Hei toi persepurilainen on hyvä
.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Nii, onhan sitä tämmöinen assburger(
)-tagikin siellä yliksellä, mutta en nyt kuitenkaan tunnusta, että itseltäkin toi siellä löytyy 
)-tagikin siellä yliksellä, mutta en nyt kuitenkaan tunnusta, että itseltäkin toi siellä löytyy Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Hänellä on viisas sutenööri. Kun pillu ei tienaa niin laittaa varastamaan tilausten mukaan. Taisivat poliisitkin tajuta ja laittaa sutenöörin rahahanan kiinni?