Turkulaispoliitikko julkaisi videon natsitankista joka tuhoaa sukupuolivähemmistöjä

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Tupla
Rico Tubbs

Re: Turkulaispoliitikko julkaisi videon natsitankista joka tuhoaa sukupuolivähemmistöjä

Viesti Kirjoittaja Tupla »

JanitaSlim kirjoitti: La Touko 17, 2025 12:41 pm Puolet ketjusta persuja paskomassa ketjuja muiden puolueiden rikoksilla. Vittu miten säälittävää porukkaa.
Näin on. Tuo persujen sometoimintaa tutkinut tään Leppäsen ja kumppanien toimintaa valottaa. Nää kaikki uskoo olevansa sodassa, somesodassa.

Somesotaakäyviä natsipaskeita :lol:
Puolustavat persujen kunniaa. HUUTONAURUA!

Keskustelun painopisteen järjestelmällinen siirto, sehän passaa.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
canis lupus
Jessica Fletcher

Re: Turkulaispoliitikko julkaisi videon natsitankista joka tuhoaa sukupuolivähemmistöjä

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Enemmän olen nähnyt videoita sukupuolivähemmistötankeista jotka haluaisivat tuhota natsit ja turkulaispolitiikkoja.
Mens malus in corpore sano
Tupla
Rico Tubbs

Mutta canis lupus, mitä mieltä olet tästä videon lähettäjästä, that's the question. Voit toki kertoa myös miten koet tuon videon vahvan, aggressiivisen multiseksuaalisen olennon, jos sitä varten noita videoita metsästelet :shock:
..................
Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 17, 2025 9:51 am Itseäni ei liikuta, mitä vasemmisto ja persut jakavat someissaan. En ole kaikestapillittäjä vaan MIES.

Kun te muut itkette, minä olen mies.
Jaaha.
Vai niin. Mies se on tämäkin https://vaalit.perussuomalaiset.fi/fi/c ... l-leppanen

Ilmeisesti olet kantasuomalainen ja hävyttömän oikealla, päättelen noista lapsellisista numeroista. Minkä itse arvioisit henkiseksi iäksesi, entä osaatko omista lähtökohdistasi arvioida kuinka paljon Riku-Mikaelia vituttaa saamansa etunimi ja itkeekö kohtaloaan sen huolella kustuaan? Todistellessaan somesotilapätevyyttään.

Jos menettää sen kansanedustajan avustajapestin, niin siirtyykö Sinimustiin vai alkaako kankaanpääläiseksi peräkamarinatsipaskeeksi suunnittelemaan Suomen tuhoamista kotitekoisin asein ja räjähetein?
Veikkauksia?
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Nice shirt kirjoitti: Pe Touko 16, 2025 2:27 pm Kuinka yhdestä puolueesta voi koko ajan löytyä näitä lahjakkuuksia? :mrgreen:

(Eduskuntavaaleja 18.04.2027 odotellessa)
Tehdasasetukset kato. Aikusia jne. Enää ei huulipunapilllut hypi pöydillä niin!
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Arjalainen 88 »

Tupla kirjoitti: La Touko 17, 2025 1:16 pm Mutta canis lupus, mitä mieltä olet tästä videon lähettäjästä, that's the question. Voit toki kertoa myös miten koet tuon videon vahvan, aggressiivisen multiseksuaalisen olennon, jos sitä varten noita videoita metsästelet :shock:
..................
Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 17, 2025 9:51 am Itseäni ei liikuta, mitä vasemmisto ja persut jakavat someissaan. En ole kaikestapillittäjä vaan MIES.

Kun te muut itkette, minä olen mies.
Jaaha.
Vai niin. Mies se on tämäkin https://vaalit.perussuomalaiset.fi/fi/c ... l-leppanen

Ilmeisesti olet kantasuomalainen ja hävyttömän oikealla, päättelen noista lapsellisista numeroista. Minkä itse arvioisit henkiseksi iäksesi, entä osaatko omista lähtökohdistasi arvioida kuinka paljon Riku-Mikaelia vituttaa saamansa etunimi ja itkeekö kohtaloaan sen huolella kustuaan? Todistellessaan somesotilapätevyyttään.

Jos menettää sen kansanedustajan avustajapestin, niin siirtyykö Sinimustiin vai alkaako kankaanpääläiseksi peräkamarinatsipaskeeksi suunnittelemaan Suomen tuhoamista kotitekoisin asein ja räjähetein?
Veikkauksia?
Mikään mainitsemistasi asioista ei kiinnosta minua pätkääkään. Edustan vain itseäni, en vasemmistoa enkä varsinkaan siionistipersuja. Mielestäni Suomen toki voi tuhota jos huvittaa, ei kiinnosta. Tuhoattehan te Gazaakin.
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

Tuplalle vielä: en klikkaa linkkiäsi, koska en usko sieltä löytyvän MIEStä. Tiedä häntä, mitä viruksia sieltä saa.
Tupla
Rico Tubbs

Tainnut jäädä ne opinnot pysyvästi tuohon tasoon. Taisi Lämsällä olla sama alempi tutkinto, sillä mielisairaalla puukottajanatsilla.
Hänkin taisi luulla olevansa MIES puukottaessaan lasta.

Riku-Mikael:
“Hävyttömän oikealla”

Olen 29 -vuotias valtiotieteiden kandidaatti Turun yliopistosta. Alkujani olen kotoisin Piikkiöstä ja olen asunut Turussa viimeiset 10 vuotta.
Työskentelen Arkadianmäellä eduskunta-avustajana ja aiemmin olen työskennellyt autolähettinä, sekä huoltomiehenä.
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

Tupla kirjoitti: La Touko 17, 2025 2:27 pm Tainnut jäädä ne opinnot pysyvästi tuohon tasoon. Taisi Lämsällä olla sama alempi tutkinto, sillä mielisairaalla puukottajanatsilla.
Hänkin taisi luulla olevansa MIES puukottaessaan lasta.

Riku-Mikael:
“Hävyttömän oikealla”

Olen 29 -vuotias valtiotieteiden kandidaatti Turun yliopistosta. Alkujani olen kotoisin Piikkiöstä ja olen asunut Turussa viimeiset 10 vuotta.
Työskentelen Arkadianmäellä eduskunta-avustajana ja aiemmin olen työskennellyt autolähettinä, sekä huoltomiehenä.
Luuli.

Minä tiedän eli ei tarvitse puukottaa ketään.
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Tupla kirjoitti: La Touko 17, 2025 1:16 pm Mutta canis lupus, mitä mieltä olet tästä videon lähettäjästä, that's the question. Voit toki kertoa myös miten koet tuon videon vahvan, aggressiivisen multiseksuaalisen olennon, jos sitä varten noita videoita metsästelet :shock:
---
Perskeles, olin ihan missannut tämän videon! Ei vissiin lähtenyt pyörimään sen hetkisen huonon nettiyhteyden vuoksi... No hieno filmihän tuo, oikeen perinteinen kahden tankin kaksintaistelu. Kyl mä tällaista huumoria arvostan.

Yritän olla kokematta tuollaisia vahvoja multiseksuaalisia otuksia. Aika tasavertainen otteluhan tuo oli.
Mens malus in corpore sano
Nokus
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Kuulostaa hyvältä... Pitääpä äänestää persuja :D
Valkoinen Suomi
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Ei muuta kuin kaivelemaan Alma Tuuvan tilillään jakamia hauskoja meemejä ja katsomaan mitä kaikkea paskaa sieltä löytyy.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

ASierra kirjoitti: Pe Touko 16, 2025 10:34 pm Turussahan näitä vajakkeja on.

Isis-li, muslimien perseen-nuolija. Pedofiili-Sasu, joka isis-Li n komppaamana pyrki pormestariksikin. Vihavasemmiston syvin pääty on turuus
No äänestikö nuo tyypit Leppästä, vai miten liittyy tähän asiaan?
Nokus
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Mitä videoon tulee niin eipä siinä tuhota mitään tankilla! Suurta meteliä tyhjästä!
Valkoinen Suomi
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 17, 2025 2:49 pm Työskentelen Arkadianmäellä eduskunta-avustajana ja aiemmin olen työskennellyt autolähettinä, sekä huoltomiehenä.
No ilmankos persuilla on osaaminen heikolla tasolla, jos ne avustajat, joiden pitäisi tehdä työt on jotain kitaran rämpyttelijöitä, huoltomiehiä ja ties mitä matala-otsaisia :roll:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

JanitaSlim kirjoitti: Su Touko 18, 2025 5:36 pm
Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 17, 2025 2:49 pm Työskentelen Arkadianmäellä eduskunta-avustajana ja aiemmin olen työskennellyt autolähettinä, sekä huoltomiehenä.
No ilmankos persuilla on osaaminen heikolla tasolla, jos ne avustajat, joiden pitäisi tehdä työt on jotain kitaran rämpyttelijöitä, huoltomiehiä ja ties mitä matala-otsaisia :roll:
Ei kai täysjärkiset edes nuole jutkun persettä?
Vastaa Viestiin