Sivu 3/7

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:01 pm
Kirjoittaja Rikke1983
Koira voi näykkäistä refleksinomaisesti mm. jos säikähtää, herätetään, reagoi kipuun, stressaa jne. Kyllä ison koiran "pelkkä" näykkäisykin voi tehdä pahaa jälkeä. Yleensä koira kuitenkin varoittaa murisemalla ennen kuin hyökkää ja puree.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Kirjoittaja weisses fleisch
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm
Kirjoittaja Le chat bleu
Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.

Mitähän uutisoitavaa tuossakin oli, joku näykkäisy.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:20 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:45 pm
Kirjoittaja Superia
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:20 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.
Kerrotko lisää niistä koirista joilla on nyrkit.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:48 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:45 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:20 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.
Kerrotko lisää niistä koirista joilla on nyrkit.
Ei sellaisia ole.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 7:51 pm
Kirjoittaja Superia
*pltmtxtvp*tm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:06 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Lähde tälle, että koira on ollut valvomatta?

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:12 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm

Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:48 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:12 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.
Silminnäkijän mukaan labradorinnoutaja oli etsiytynyt ruusupuskan varjoon, kun tyttö lähestyi koiraa takaapäin, jolloin koira käännähti ja puraisi häntä kasvoihin.
Tais olla ihan suomalainen lapsi, joka yritti työntää sormea koiralle perseeseen.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 8:52 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:48 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:12 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm

Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.
Silminnäkijän mukaan labradorinnoutaja oli etsiytynyt ruusupuskan varjoon, kun tyttö lähestyi koiraa takaapäin, jolloin koira käännähti ja puraisi häntä kasvoihin.
Tais olla ihan suomalainen lapsi, joka yritti työntää sormea koiralle perseeseen.
Ai se olikin lähestymässä eikä ottamassa koiraa takaapäin. Saattoi se silloin olla ihan suomalainen lapsi.

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:01 pm
Kirjoittaja Hauki
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ettei toisen omaisuuteen saa koskea, oli se mikä tai mitä vaan

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:17 pm
Kirjoittaja Keplotteleva konna
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:01 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ettei toisen omaisuuteen saa koskea, oli se mikä tai mitä vaan
Oli sitten koira tai lapsi.