Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4764
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja dazu »

Tää on ihan hyvä kamppanja, mutta toisaalta aika pinnallista höttöä... Niihin väkivaltaisiin miehiin ei kukaan pysty vaikuttamaan tällaisella kamppanjalla, eikä oikea tapa puuttua asiaan ole se, että poliisi ja lääkäri valvovat jokaista suomalaista miestä päähän asennetun sirun, tai anaalikameran välityksellä...
Meillähän on kokeiltu jo lähes 20 vuotta stasi -tyyppistä viranomaisten harjoittamaa valvontaa, missä valvonnan päätöksenteko on ollut ulkoistettuna masennuslääkkeitä valmistavien ulkomaisten yritysten markkinointiosastoille ja tuloksena kaikki normaalit miehet on julistettu incel -uhaksi ja he ovat jääneet ilman parisuhdetta ja joutuneet lopulta ruumiillisiin töihin psykiatristen sairaaloiden puuvillapelloille, joissa heitä valvomassa on pöhöttyneet, kaljupäiset, silmälasipäiset valkotakkiset ukot, jotka tätä peltotyötä katsellessaan hakkaavat tattiaan viidentoista tonnin kuukausipalkalla, jonka veronmaksajat maksavat...

Ja arvatkaapa mitä? No, ne väkivaltaiset häiriintyneet miehet ovat tällä hetkellä ainoita parisuhteessa olevia miehiä. Niin... miten meni niin, kuin omasta mielestä järjestöt, poliitikot ja virkamiehet? No, vituiksihan se meni...

Mutta sitten yhteiskuntakriittisestä huumorista asiallisempaan... Toivoisin, että Suomessa tulisi aivan ensimmäisenä kamppanja, mikä kohdistuisi viranomaisiin... Jaa miksi? No siksi, että niihin naisia sairaalakuntoon hakkaaviin ei pysty vaikuttamaan, mutta viranomaisten toimintaan pystyy vaikuttamaan ja Suomessa sosiaalityöntekijöiden, poliisin ja oikeuslaitoksen asenne on isossa kuvassa käsittämättömän lepsu ja myötämielinen näitä väkivallantekijöitä kohtaan. Siis isossa kuvassa. Toki minfoa lukeville ja mediasta todellisuuskäsityksensä hankkiville on muodostunut kuva siitä, että naisiin kohdistuvaan väkivaltaan puututaan ja, että siitä rangaistaan, mutta kun niin ei ole. Ja kyse ei ole pelkästään naisiin kohdistuvasta väkivallasta, vaan myös lapsiin kohdistuvasta väkivallasta...

Olen nyt kohdannut niin monta keissiä, missä rikosilmoituksia ei suostuta kirjaamaan, tai tulee tutkinnan keskeyttämisiä ja tapauksia, missä sosiaalityöntekijät menevät täysin sen väkivaltaisen miehen puolelle, että luottamukseni viranomaisia kohtaan on täysin nolla.
Mitä ajatuksia herää vaikkapa tästä, kun mies hakkaa vauvaikäisiä lapsiaan, kusettaa vaimoaan ja tämän lähisukulaisia taloudellisesti ja sitten sossut antavat päihdeongelmaiselle miehelle käytännössä vauvaikäisten lasten yksinhuoltajuuden?

Suosittelen lukemaan: viewtopic.php?t=38362
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Miehiä kuolee 5 kpl vuodessa, ketään ei kiinnosta.
Naisia kuolee 20 kpl vuodessa, tarvitaan presidentti hyvesignaloimaan ja kaikki omaan ajatteluun kykenemättömät parkumaan, että Suomi on Euroopan vaarallisin maa.
Le chat bleu
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Eri mieltä tuosta, ettei hakkaajaan voi vaikuttaa. Kyllä siihen voi, joskin lähinnä vain toiset miehet, naisten mielipiteet ei noita kiinnostele. Vai kiinnostaako sinua omistamasi esineen mielipide, niinhän nämä jättämisestä kilahtavat miehen naisen kokevat, omaisuutena jolle saa tehdä mitä huvittaa.

Voi tuomita naisen hakkaamisen, eikä selitellä että kyllä se itse provosoi, ja että kyllä miehiäkin hakataan. Joo hakataan, toisten miesten taholta. Eikä se ole oikein sekään, harva mies kuitenkaan kuolee siksi että halusi erota. :(
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
blindpedestrian
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

Itse nuo valitsevat nuita jännämiehiä..
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.

Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.

Rakasti.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Elina Rokka on kahdestoista nainen joka tänä vuonna on surmattu. Eikä siinäkään epäilty ole nuslimi, tai neeeeeekeeeeeeri.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4764
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja dazu »

Le chat bleu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:17 pmEri mieltä tuosta, ettei hakkaajaan voi vaikuttaa. Kyllä siihen voi, joskin lähinnä vain toiset miehet, naisten mielipiteet ei noita kiinnostele. Vai kiinnostaako sinua omistamasi esineen mielipide, niinhän nämä jättämisestä kilahtavat miehen naisen kokevat, omaisuutena jolle saa tehdä mitä huvittaa.

Voi tuomita naisen hakkaamisen, eikä selitellä että kyllä se itse provosoi, ja että kyllä miehiäkin hakataan. Joo hakataan, toisten miesten taholta. Eikä se ole oikein sekään, harva mies kuitenkaan kuolee siksi että halusi erota. :(
Ei tuo väkivalta mitenkään pääsääntöisesti liity siihen, että mies tulee jätetyksi... Usein se on niin, että kyseessä on voittaja, joka hakkaa, pettää ja jättää ja, kun nainen ottaa viranomaisiin yhteyttä, niin sossuntäti, tai poliisitäti tulee voittajalle tiineeksi... Sitten voittaja vie yhteiset lapset ja nainen velvoitetaan sähköshokkiterapiaan ja psykoosilääkitykseen siksi, että lapset oireilevat päiväkodissa ja kaipaavat äitiä, koska viranomaisista 99,9% tässä maassa näkee asian niin, että silloin äidissä on jokin vakava vika.

Mutta olen todistanut myös tilannetta, missä maanviljelijä heilui ladatun pumppuhaulikon kanssa ja uhkasi tappaa vaimonsa ja seitsemän vuotiaan tyttärensä, kun paljastui, että vaimo oli pettänyt tätä... Tuon poliisi painoi villaisella...

Sen sijaan minut arvioitiin virkamiesten toimesta vaarallisella tavalla väkivaltaiseksi, kun polkaisin kolmesti kantapäällä lattiaa kiukuissani siitä, että naisystäväni raiskaaja jatkoi edelleen vuosia kestänyttä herjauskamppanjaansa somessa... Poliisi ei ole noita herjoja tutkinut, kuten se ei tutkinut raiskaustakaan...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
itikkapossu
Nikke Knatterton
Viestit: 191
Liittynyt: To Huhti 14, 2022 1:23 am

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja itikkapossu »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:45 pm Elina Rokka on kahdestoista nainen joka tänä vuonna on surmattu. Eikä siinäkään epäilty ole nuslimi, tai neeeeeekeeeeeeri.
Kyseisen uutisen mukaan yhdellä epäillyistä on pitkä rikoshistoria ja siihen liittyen mm. huumausainerikos. Kaksi muutakin epäiltyä, joista toinen on nainen. Kalskahtaa taas huumeporukalta.

Näissä viime aikojen suomalaisten miesten tekemissä henki- ja väkivaltarikoksissa tuntuu toinen toisensa jälkeen toistuvan huumeet jonkinlaisessa roolissa. Useimmiten sekä tekijä että uhri liittyvät joltain osin huumepiireihin. Rikosten motiivi on saattanut olla hyvin pieneltä kuulostava rahallinen tai huumausaineisiin liittyvä velka, joka on joko todellinen tai keksitty. Uutisoinnin kulku noudattaa usein samaa kaavaa: tapahtuu henki- tai vakava väkivaltarikos, josta sitten pian uutisoidaan että tekijä on suomalainen mies. Kun aikaa kuluu, ja tapauksesta kerrotaan lisää, niin jossain vaiheessa hyvin käy usein ilmi, että narkkarien/sekakäyttäjien/kallujen touhuistahan siinä taas oli kyse. Uskoisin, että tässäkin tapauksessa sama kaava toistuu.

Rikokset ovat aina väärin ja henkirikokset ovat niistä pahimpia, mutta jos edes jollain tasolla haluaa ymmärtää, minkälaiset ihmiset niitä tekevät niin kannattaa ensiksi esittää itselle seuraava kysymys: oliko kyseessä ns. normaali kansalainen eli esimerkiksi suomalainen töissä käyvä mies vai jonkinlainen narkkari/sekakäyttäjä/kallu? Auttaa hahmottamaan tilannetta aika paljon.
Avatar
Edith
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Touko 04, 2015 4:46 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:26 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:18 am
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:15 am Koulukiusaaminen ja naureskelu köyhemmille koulukavereille joilla ei ollut varaa uusiin villaneuleisiin ja purjehduskenkiin, on siis hienon miehen merkki?
Nuorena monet tekevät tyhmyyksiä. Presidenttinä hieno mies!

Olisiko ketjun varsinaiseen aiheeseen kommentoitavaa? Pitäisikö suomalaismiesten lopettaa naisten hakkaaminen ja murhaaminen?
Universaali käsitys oikeasta ja väärästä sanoo KYLLÄ. Eikä pelkästään suomalaismiesten vaan maailman kaikkien miesten.
Mutta jos tarkastelee maailmaa kulttuurirelativistin näkökulmasta, niin ehkä toisille kulttuureille se sallitaan. Tähän ristiriitaan osaat ehkä sinä vastata. Miksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katsotaan läpi sormien, kun kyse on ns. toisista kulttuureista?
Kuka katsoo läpi sormien? En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä. Olisi hauska kuulla järkevät perustelut. Olisiko kyse kuitenkin siitä, että täällä Minfossakin katsotaan läpi sormien suomalaisten miesten naisiin kohdistamaa väkivaltaa. Aika useissa viesteissä nainen oli jopa jollain tavalla ansainnut kohtalonsa.

Nainen ei yleensä saa edes kuolleena levätä rauhassa. Viimeisimmässäkin tapauksessa ruodittiin sitä, oliko uhri viehättävä vai ei, lihava vai ei, mennyt jännämiehen matkaan vai ei. Ei tällaisia mietitä, jos uhri on mies.
We don't see things as they are, we see them as we are. ANAÏS NIN
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4764
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja dazu »

itikkapossu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:06 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:45 pm Elina Rokka on kahdestoista nainen joka tänä vuonna on surmattu. Eikä siinäkään epäilty ole nuslimi, tai neeeeeekeeeeeeri.
Kyseisen uutisen mukaan yhdellä epäillyistä on pitkä rikoshistoria ja siihen liittyen mm. huumausainerikos. Kaksi muutakin epäiltyä, joista toinen on nainen. Kalskahtaa taas huumeporukalta.

Näissä viime aikojen suomalaisten miesten tekemissä henki- ja väkivaltarikoksissa tuntuu toinen toisensa jälkeen toistuvan huumeet jonkinlaisessa roolissa. Useimmiten sekä tekijä että uhri liittyvät joltain osin huumepiireihin. Rikosten motiivi on saattanut olla hyvin pieneltä kuulostava rahallinen tai huumausaineisiin liittyvä velka, joka on joko todellinen tai keksitty. Uutisoinnin kulku noudattaa usein samaa kaavaa: tapahtuu henki- tai vakava väkivaltarikos, josta sitten pian uutisoidaan että tekijä on suomalainen mies. Kun aikaa kuluu, ja tapauksesta kerrotaan lisää, niin jossain vaiheessa hyvin käy usein ilmi, että narkkarien/sekakäyttäjien/kallujen touhuistahan siinä taas oli kyse. Uskoisin, että tässäkin tapauksessa sama kaava toistuu.

Rikokset ovat aina väärin ja henkirikokset ovat niistä pahimpia, mutta jos edes jollain tasolla haluaa ymmärtää, minkälaiset ihmiset niitä tekevät niin kannattaa ensiksi esittää itselle seuraava kysymys: oliko kyseessä ns. normaali kansalainen eli esimerkiksi suomalainen töissä käyvä mies vai jonkinlainen narkkari/sekakäyttäjä/kallu? Auttaa hahmottamaan tilannetta aika paljon.
Huumeporukoitakin häiriintyneempiä on 99% poliiseista, sosiaalityöntekijöistä, lääkäreistä, sairaanhoitajista, lakimiehistä ja muista viranomaisista. Täysiä narsisteja tämä porukka ja narsistihan ei narsistin silmää noki...

Ei ole mitään jakoa narkkareihin ja työssäkäyviin miehiin. Molemmat kategoriat koostuu enimmäkseen luonnevikaisista...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Anom »

Edith kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:11 pm
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:26 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:18 am

Nuorena monet tekevät tyhmyyksiä. Presidenttinä hieno mies!

Olisiko ketjun varsinaiseen aiheeseen kommentoitavaa? Pitäisikö suomalaismiesten lopettaa naisten hakkaaminen ja murhaaminen?
Universaali käsitys oikeasta ja väärästä sanoo KYLLÄ. Eikä pelkästään suomalaismiesten vaan maailman kaikkien miesten.
Mutta jos tarkastelee maailmaa kulttuurirelativistin näkökulmasta, niin ehkä toisille kulttuureille se sallitaan. Tähän ristiriitaan osaat ehkä sinä vastata. Miksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katsotaan läpi sormien, kun kyse on ns. toisista kulttuureista?
Kuka katsoo läpi sormien? En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä. Olisi hauska kuulla järkevät perustelut. Olisiko kyse kuitenkin siitä, että täällä Minfossakin katsotaan läpi sormien suomalaisten miesten naisiin kohdistamaa väkivaltaa. Aika useissa viesteissä nainen oli jopa jollain tavalla ansainnut kohtalonsa.

Nainen ei yleensä saa edes kuolleena levätä rauhassa. Viimeisimmässäkin tapauksessa ruodittiin sitä, oliko uhri viehättävä vai ei, lihava vai ei, mennyt jännämiehen matkaan vai ei. Ei tällaisia mietitä, jos uhri on mies.
Pistäpä vaikka ensi alkuun yksi (1) feministien/naisten oikeuksia ajavan liikkeen järjestämä mielenosoitus viimeiseltä 20 vuodelta, jossa otetaan kantaa tuontiraiskareiden touhuun.

Bonuksena voit pistää näiden samaisten järjestöjen järjestämät miekkarit tai keskusteluillat islamin arvoista/vaaroista naisille. Ai ei löydy?

Puhut myös paskaa, että mietittiin oliko Elina viehättävä vai ei. Oikeastihan asia meni niin, että verrattiin tuntomerkeissä mainittua "pyylevä"-sanaa uhrin ulkonäköön ja mietittiin miten relevantti se oli siinä tapauksessa mainita.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:19 pm
Edith kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:11 pm
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:26 am Universaali käsitys oikeasta ja väärästä sanoo KYLLÄ. Eikä pelkästään suomalaismiesten vaan maailman kaikkien miesten.
Mutta jos tarkastelee maailmaa kulttuurirelativistin näkökulmasta, niin ehkä toisille kulttuureille se sallitaan. Tähän ristiriitaan osaat ehkä sinä vastata. Miksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katsotaan läpi sormien, kun kyse on ns. toisista kulttuureista?
Kuka katsoo läpi sormien? En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä. Olisi hauska kuulla järkevät perustelut. Olisiko kyse kuitenkin siitä, että täällä Minfossakin katsotaan läpi sormien suomalaisten miesten naisiin kohdistamaa väkivaltaa. Aika useissa viesteissä nainen oli jopa jollain tavalla ansainnut kohtalonsa.

Nainen ei yleensä saa edes kuolleena levätä rauhassa. Viimeisimmässäkin tapauksessa ruodittiin sitä, oliko uhri viehättävä vai ei, lihava vai ei, mennyt jännämiehen matkaan vai ei. Ei tällaisia mietitä, jos uhri on mies.
Pistäpä vaikka ensi alkuun yksi (1) feministien/naisten oikeuksia ajavan liikkeen järjestämä mielenosoitus viimeiseltä 20 vuodelta, jossa otetaan kantaa tuontiraiskareiden touhuun.

Pistäppä itse vaikka ensi alkuun yksi haittaisänmaallisten mielenosoitus viimeiseltä 20 vuodelta, jossa otetaan kantaa kantasuomalaisten miesten tekemiin raiskauksiin. Niitä on kuitenkin raiskauksista suurin osa. Pistäppä sitten esimerkki siitä kuinka haittaisänmaallisten mielenosoituksissa on otettu kantaa kantasuomalaisten miesten tappamiin naisiin.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Anom »


*pltmtxtvp*tm
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Eli niitä ei ole.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Edith kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:11 pm
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:26 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:18 am

Nuorena monet tekevät tyhmyyksiä. Presidenttinä hieno mies!

Olisiko ketjun varsinaiseen aiheeseen kommentoitavaa? Pitäisikö suomalaismiesten lopettaa naisten hakkaaminen ja murhaaminen?
Universaali käsitys oikeasta ja väärästä sanoo KYLLÄ. Eikä pelkästään suomalaismiesten vaan maailman kaikkien miesten.
Mutta jos tarkastelee maailmaa kulttuurirelativistin näkökulmasta, niin ehkä toisille kulttuureille se sallitaan. Tähän ristiriitaan osaat ehkä sinä vastata. Miksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katsotaan läpi sormien, kun kyse on ns. toisista kulttuureista?
Kuka katsoo läpi sormien? En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä. Olisi hauska kuulla järkevät perustelut. Olisiko kyse kuitenkin siitä, että täällä Minfossakin katsotaan läpi sormien suomalaisten miesten naisiin kohdistamaa väkivaltaa. Aika useissa viesteissä nainen oli jopa jollain tavalla ansainnut kohtalonsa.

Nainen ei yleensä saa edes kuolleena levätä rauhassa. Viimeisimmässäkin tapauksessa ruodittiin sitä, oliko uhri viehättävä vai ei, lihava vai ei, mennyt jännämiehen matkaan vai ei. Ei tällaisia mietitä, jos uhri on mies.
Kysytkö ihan tosissasi perusteluja sille, mikä ryhmä katsoo muslimimiesten harjoittamaa naisten hakkaamista ja raiskaamista läpi sormien?😄
Onko sinulla mahdollisesti mitään käsitystä siitä, mitkä aatesuunnat voisivat olla kyseessä?

Ymmärrän kyllä että ns. ideologinen lukko tulee vastaan monelle vihervassarille ja äärifeministille tämän paradoksin suhteen ja järkeviä perusteluja ei ole esittää.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:34 pm
Edith kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:11 pm
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:26 am Universaali käsitys oikeasta ja väärästä sanoo KYLLÄ. Eikä pelkästään suomalaismiesten vaan maailman kaikkien miesten.
Mutta jos tarkastelee maailmaa kulttuurirelativistin näkökulmasta, niin ehkä toisille kulttuureille se sallitaan. Tähän ristiriitaan osaat ehkä sinä vastata. Miksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa katsotaan läpi sormien, kun kyse on ns. toisista kulttuureista?
Kuka katsoo läpi sormien? En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt tätä väitettä. Olisi hauska kuulla järkevät perustelut. Olisiko kyse kuitenkin siitä, että täällä Minfossakin katsotaan läpi sormien suomalaisten miesten naisiin kohdistamaa väkivaltaa. Aika useissa viesteissä nainen oli jopa jollain tavalla ansainnut kohtalonsa.

Nainen ei yleensä saa edes kuolleena levätä rauhassa. Viimeisimmässäkin tapauksessa ruodittiin sitä, oliko uhri viehättävä vai ei, lihava vai ei, mennyt jännämiehen matkaan vai ei. Ei tällaisia mietitä, jos uhri on mies.
Kysytkö ihan tosissasi perusteluja sille, mikä ryhmä katsoo muslimimiesten harjoittamaa naisten hakkaamista ja raiskaamista läpi sormien?😄
Kysyn ihan tosissani miksi haittaisänmaalliset katsovat sormien läpi kantasuomalaisten miesten harjoittamaa naisten tappamista, hakkaamista ja raiskaamista ja yrittävät tälläkin palstalla kääntää asiasta käytävän keskustelun OT-maahanmuuttoölinäksi.
– Minun viestini kaikille miehille on: Me emme saa vaieta. Tehdään Suomesta yhdessä turvallinen maa naisille, Stubb sanoo UN Women Suomen videossa.

Kampanjassa on tällä hetkellä mukana myös Elastinen, Leo-Pekka Tähti, Mikael Forssel, Ali Jahangiri, Mustafe Muuse, Ilkka Paananen, Peter Franzén ja Roni Back.

Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.

EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.

UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Vastaa Viestiin