Sipi kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 2:31 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm
Nyt muo alkaa ärsyttämään, että miksei kukaan jaa noita mulle, kun ovat kerran niin huippuvaarallisia, että jatkuvasti ylittävät uutiskynnyksen.
Vasuli, se on pelkkä tarra, ei ole pakko ottaa vastaan ellet tykkää.
Juu, kaapissa on vaarallinen natsi.
Olisi ihan todella kiva juttu, jos vassarit lakkaisivat suvaitsevaisuuden teeskentelyn. Heidän "kuolema natseille" ja "ei natseja minnekään" -plakaatit ovat tietenkin täysin eri asia. Etenkin, kun nykyään koko sana on kärsinyt inflaation sikäli, että vassarien mielestä ihan kaikki paitsi Varis-verkostoon tai Antifaan kuuluvat ihmiset ovat nykyään joko natseja tai vähintään äärioikeistolaisia.
He vaativat, että ihmisten pitää saada olla omia itsejään -paitsi oikeistopoliitiikkaa kannattavat ihmiset. Ihmisoikeudet, jotka vassarien mukaan kuuluvat kaikille, eivät kuitenkaan kuulu tälle joukolle. Jonka rajaamisesta on tullut täysin mielivaltaista, eikä vähiten median tuella.
Rikkaita kritisoivat vasemmistolaiset sosialistit ja kommunismia ihannoivat äälöt ovat kuitenkin itse hyvin mielellään hillotolppaa nuolemassa. Erinomainen esimerkki tästä on heidän iskulauseensa "Tax the rich". Luulisi ihan näin maallikkona, että sen tulisi heidän oman ideologiansa mukaan olla "Help the poor".
Ei jaksa yhtään siis enää liikuttaa tämä päivittäinen natsiuutisointi. Yhtä tyhjää ja huttua, klikkiotsikoita.
Natsit olivat juutalaisvihamielisiä, ideologisia murhamiehiä sata vuotta sitten Saksassa. Tämän päivän paradoksina se, että vassarit itse kirkuvat "free Palestiina" ja "from the river to the sea", mikä tarkoittaa yksiselitteisesti juutalaisen väestön ajamista pois kotimaastaan Israelista. Ja minä olen natsi, jos en halua kannattaa Hamasia tai sitä, että Lähi-idän ainoastan kristillisestä valtiosta tehdään väkivallalla muslimivaltio?
Jos minä vuonna 2026 toivon lapsenlapselleni suomalaista kasvatusta, suomalaista opetusta ja Suvivirttä koulussa, turvallista kulkemista kaduilla ilman ryösteleviä katujengejä ja itselleni samoin turvallista taksi- tai ravintolamatkaa myös pimeään vuodenaikaan sekä ennen kaikkea Suomen kestävyysvajeen ja talouden kuntoonsaattamista etnisesti suomalaisten ihmisten etu edellä en oikein tunnista tätä analogoiaa natsismiin. Mutta tämä on vassareille täysin retorista, koska he
ovat päättäneet, että suvaitsevaisuus koskee vain heidän määrittelemiään asioita ja ihmisiä, ja kaikki muut ovat natseja.
Toivottavasti ihmiset vihdoin heräävät tähän. Ja ennen kaikkea siihen, miten ison inflaation koko natsi-sana on kärsinyt.