Miksei olisi, juurihan tuo kaveri oli sitä tehnyt. Kivitalossa voisi olla hankalampaa, mutta kyllähän sielläkin on kiljuja tehty. Muistaakseni Lauri "Jesse" Janhonen teki kiljua eristyssellissä, kirjassa "Sellaista vankia ei ole" ainakin näin kertoo.
Mainio kirja!
Tunkeutujat pahoinpitelivät miehen Ylitorniolla
Re: Tunkeutujat pahoinpitelivät miehen ylitorniolla
Mua kiinnostaisi tietää lisää noista rikoksista jotka Pelkonen ja Vähäkuopus ovat ennen karkureissuaan tehneet.
Vähäkuopus kertoilee facebookissa seuraavaa:
Vähäkuopus kertoilee facebookissa seuraavaa:
Todella hienoa, jos näin on!"olen uudessa parisuhteessa, ja siviili on lähtenyt hyvin käyntiin. harrastan lenkkeilyä, pyöräilyä sekä oman rakkaani hellimistä.olen alkanut käydä töissä ja jopa nautin siitä. kosin avovaimoani tänään joka vastasi myöntävästi ja menemme naimisiin 16.1-12, minun syntymäpäivänäni. ei parempaa lahjaa voi mies saada kuin rakastavan naisen. mutta mentiinkin jo aikaisemmin vaimon pyynnöstä, 22.12-2011, ja hyvän emännän sain. nyt saan luistimet ja 25-vuoden jälkeen voi olla vähän luut kipeänä sen jälkeen.
Asuu nyt paikkakunnalla Oulu, Finland
"
Re: Tunkeutujat pahoinpitelivät miehen ylitorniolla
Markku on edelleen vahvasti Jessen kyytissä,harmi että järkiintymiseen meni 20 vuotta ja yks tappokin piti tehdä..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.