Taas meni väärin. Foorumin faktakuningas on ilmeisesti käyttänyt vääriä tai muuten vaan huonoja huumeita, toki syy voi olla myös liian löyhässä pottakasvatuksessa.Marsalkka kirjoitti:Tässähän tuo itkupotkuraivari näkyy selvästi:paha tukari kirjoitti: Ja vastaus EI OLE se, että "itkupotkuraivarien" takia.On niin kauheaa kun tuhrija saa rangaistuksen ja joutuu vastuuseen tuhrimisestaan.
"Tämä on yksittäinen tapaus, jossa yritetään antaa mahdollisimman kova tuomio, jotta tämä toimisi varoittavana esimerkkinä", mielenosoittaja Kukka Ranta sanoi käräjäoikeuden edustalla.
Paikalla oli myös syytettynä olevan nuoren miehen äiti. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Vapaa Helsinki -verkostoon, joka järjesti mielenilmauksen käräjäoikeuden edustalla.
"Kai hän on jotain tehnyt, mutta kyllä tämä on kohtuutonta", äiti kommentoi pojan kaksi kuukautta kestänyttä tutkintavankeutta.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Aikuiset miehet tuhrivat!!!!
-
paha tukari
- Remington Steele
Eikö sinusta ole uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta? Onneksi osa noista paskaperseluusereista ymmärtävät jossain vaiheessa itse oman tilansa ja päättävät esimerkiksi hypätä junan eteen. Tästä tosin muut paskaperseluuserit sitten syyttävät yhteiskuntaa. Sellaisia he ovat.katupoika kirjoitti:Ei.Marsalkka kirjoitti:
Minusta nyt vain on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No voi himputti. Pakko se on sitten varmaan uskoa, että asian takana oli jokin muu todella tärkeä syy. Oikein jännittää, että mikähän se mahtoi olla.paha tukari kirjoitti:Taas meni väärin.Marsalkka kirjoitti:Tässähän tuo itkupotkuraivari näkyy selvästi:paha tukari kirjoitti: Ja vastaus EI OLE se, että "itkupotkuraivarien" takia.On niin kauheaa kun tuhrija saa rangaistuksen ja joutuu vastuuseen tuhrimisestaan.
"Tämä on yksittäinen tapaus, jossa yritetään antaa mahdollisimman kova tuomio, jotta tämä toimisi varoittavana esimerkkinä", mielenosoittaja Kukka Ranta sanoi käräjäoikeuden edustalla.
Paikalla oli myös syytettynä olevan nuoren miehen äiti. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Vapaa Helsinki -verkostoon, joka järjesti mielenilmauksen käräjäoikeuden edustalla.
"Kai hän on jotain tehnyt, mutta kyllä tämä on kohtuutonta", äiti kommentoi pojan kaksi kuukautta kestänyttä tutkintavankeutta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tästä tapauksesta ei vielä tiedetä olivatko tekijät aikuisia miehiä. Jäädään odottamaan faktaa.POHJOIS-SUOMI 26.1.2009 Päivitetty 16:44 KALEVA
Lähetä Tulosta Osaston arkisto
Junaa töhrittiin Rovaniemellä
Rovaniemen rautatieasemalla pysähdyksissä ollutta sveitsiläisvalmisteinen Flirt- lähiliikennejunaa töhrittiin viikonloppuna. Vaunua oli sotkettu maalamalla spray-maalilla suuria merkkejä vaunun kylkeen.
Töhriminen on tapahtunut lauantain kello 12.30 ja sunnuntainkello 16.30 välisenä aikana.
Mahdollisia havaintoja tapaukseen liittyen pyydetään ilmoittamaan Rovaniemen poliisille numeroon 071-876 62 37.
Pääkaupunkiseudun junakalusto Oy on testannut Flirt -nimisiä sveitsiläisiä lähiliikennejunia usean viikon ajan Pohjois-Suomen sääoloissa.
Töhrimisestä aiheutui merkittäviä vahinkoja ja asiaa tutkitaan Rovaniemen rikospoliisissa vahingontekona.
-
paha tukari
- Remington Steele
Noitten hölynpölyjen toteennäyttämiseksi kaivattais kyllä taas sitä faktaa, hyvä mies.Marsalkka kirjoitti:Eikö sinusta ole uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta? Onneksi osa noista paskaperseluusereista ymmärtävät jossain vaiheessa itse oman tilansa ja päättävät esimerkiksi hypätä junan eteen. Tästä tosin muut paskaperseluuserit sitten syyttävät yhteiskuntaa. Sellaisia he ovat.katupoika kirjoitti:Ei.Marsalkka kirjoitti:
Minusta nyt vain on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta.
^ Kysy Katupojalta faktaa tuosta.
Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Helmi 04, 2009 10:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
paha tukari
- Remington Steele
Joo, jäädään. Jännittää. Mutta sitä faktaa ei varmaankaan tarvitse odotella, etteivätkö henkilöt olisi olleet paskaperseluusereita, eh?Marsalkka kirjoitti:Tästä tapauksesta ei vielä tiedetä olivatko tekijät aikuisia miehiä. Jäädään odottamaan faktaa.POHJOIS-SUOMI 26.1.2009 Päivitetty 16:44 KALEVA
Lähetä Tulosta Osaston arkisto
Junaa töhrittiin Rovaniemellä
Rovaniemen rautatieasemalla pysähdyksissä ollutta sveitsiläisvalmisteinen Flirt- lähiliikennejunaa töhrittiin viikonloppuna. Vaunua oli sotkettu maalamalla spray-maalilla suuria merkkejä vaunun kylkeen.
Töhriminen on tapahtunut lauantain kello 12.30 ja sunnuntainkello 16.30 välisenä aikana.
Mahdollisia havaintoja tapaukseen liittyen pyydetään ilmoittamaan Rovaniemen poliisille numeroon 071-876 62 37.
Pääkaupunkiseudun junakalusto Oy on testannut Flirt -nimisiä sveitsiläisiä lähiliikennejunia usean viikon ajan Pohjois-Suomen sääoloissa.
Töhrimisestä aiheutui merkittäviä vahinkoja ja asiaa tutkitaan Rovaniemen rikospoliisissa vahingontekona.
-
paha tukari
- Remington Steele
^ Hän tietää näitä tapauksia. Kunnioituksesta paskaperseluusereiden omaisia kohtaan en halua yksilöidä tapauksia.
Tällaisen mielipidetyyppisen arvion saattaisi moni olla valmis esittämään.paha tukari kirjoitti: Mutta sitä faktaa ei varmaankaan tarvitse odotella, etteivätkö henkilöt olisi olleet paskaperseluusereita, eh?
No jaa. Toisaalta on kyllä vaikea uskoa, että aikuiset miehet olisivat tuollaiseen tuhrimiseen osallistuneet.Joo, jäädään. Jännittää.
-
paha tukari
- Remington Steele
Koska henkilö joutui istumaan n.2.5kk tutkinnassa, eli oikeudenkäyntiin asti. Viimeisen kuukauden aikana hänelle ei pidetty enää edes kuulusteluja, kunhan vain pidettiin vangittuna, "jatkamisvaaran" takia. Loppujenlopuksi oikeudessa syytteet olivat kuitenkin käytännössä mitättömiä. <-- Tuohon nyt toki korjaus, että itse syytteet eivät olleet mitättömät, kun niitä n. 100 kpl oli, mutta syytteet, jotka henkilö oli myöntänyt.Marsalkka kirjoitti:Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
Näissä "tuhru-jutuissa" kun on sellainen henki vallalla, että kärjistäen kaikki avoinna olevat jutut yritetään vierittää kulloinkin kiinni olevan henkilön harteille, jos se vain mitenkään on mahdollista. Apuna käytetään mm."asiantuntijoita", joiden taustat eivät välttämättä kestä päivänvaloa.
Marsalkalle ja muille tukipylväille se sopii eittämättä, mutta mun mielestä järjetöntä.
Viimeksi muokannut paha tukari, Ke Helmi 04, 2009 10:39 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jos olisit malttanut lukea mun kommenttini loppuun saakka, olisit huomannut, että toi mun "ei" tarkoitti sitä, että en usko ton olevan syysi tähän sekoiluun. Mä oon varma, että taustalla on jotain traumaattista kokemusta näistä töhrijöistä. Jotain varmaankin lapsuuteen sijoittuvaa. Kerro siitä. Se voi parantaa sunkin oloa ja ehkei sen jälkeen olosi enää tuntuisi niin kiukkuiselta ja itkuiselta. Äläkä jatkuvasti pyri vaihtamaan puheenaihetta - oman itsensä pakoilu ei ole hyväksi. Kerro mistä nämä lapsuuden aikaiset traumasi juontavat juurensa. Onko syynä tosiaan liian löysä pottakasvatus?Marsalkka kirjoitti:Eikö sinusta ole uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta?katupoika kirjoitti:Ei.Marsalkka kirjoitti:
Yksilöi nyt kuitenkin, kun mä en ainakaan tiedä mistä puhut. Koita vaikka kerrankin lähestyä asiaa tosiasioiden kautta eikä vain sekalaisia mielikuvia ja arvauksia viljellen. Sä niin usein vaadit muilta faktoja pöytään, että pystyt siihen ehkä itsekin. Ehkä.Marsalkka kirjoitti:^ Hän tietää näitä tapauksia. Kunnioituksesta paskaperseluusereiden omaisia kohtaan en halua yksilöidä tapauksia.
Ymmärsin kyllä. Olet vain asian suhteen väärässä. Minusta on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta. Tätä voi olla liian ankaraa pottakasvatusta kokeneen vaikea käsittää. Jopa mahdotonta.katupoika kirjoitti:Jos olisit malttanut lukea mun kommenttini loppuun saakka, olisit huomannut, että toi mun "ei" tarkoitti sitä, että en usko ton olevan syysi tähän sekoiluun.Marsalkka kirjoitti:Eikö sinusta ole uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta?katupoika kirjoitti: Ei.
Yksilöi nyt kuitenkin, kun mä en ainakaan tiedä mistä puhut.
Mm. Vantaan Korsossa eräs herra päätyi omaan ratkaisuunsa ja tästä eräs toinen herra manaili yhteiskuntaa. Saatat muistaa, jos oikein kaivelet muistilokeroitasi.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Helmi 04, 2009 10:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siis ihan hirveetä. Eihän tuolla sitten tosiaankaan ole itkupotkuraivarien kanssa mitään tekemistä.paha tukari kirjoitti:Koska henkilö joutui istumaan n.2.5kk tutkinnassa, eli oikeudenkäyntiin asti.Marsalkka kirjoitti:Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
-
paha tukari
- Remington Steele
Niin, uskon kyllä, että sinusta esim 2.5 vuotta olisi ollut kohtuullisempaa. tai 25. Tai 250. Yritä nyt kuitenkin saada yösi nukuttua.Marsalkka kirjoitti:Siis ihan hirveetä.paha tukari kirjoitti:Koska henkilö joutui istumaan n.2.5kk tutkinnassa, eli oikeudenkäyntiin asti.Marsalkka kirjoitti:Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
Mutta tosiaan, kahden ja puolen kuukauden tutkintavankeus vahingontekoepäilystä hyvin kevyin perustein on melko "hirveetä", jos vielä mm. vertaa siihen, että puolustelemasi pedofiilit selviävät varsinaisilla linnatuomioillaan usein pienemmällä.