Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:Konsta, mieti hetki.

Jos joku vaittaa henkiloa alkoholistiksi, mielisairaaksi tai tyhmaksi, niin mika on ero jos vaitan sinua pieneksi lapsukaiseksi?

PS. Ala ota henkilokohtaisesti.
En otakkaan, et osa edes vittuilla. Oikeuttaako sinun vinoilemisyrityksesi sitten se, että joku toinen on sanonut jotain jostain toisesta. Ihan tosi Grootti, ei sun kanssa voi keskustella asioista ollenkaan. Pelkää naukumista.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti: Konsta, mieti hetki.

Jos joku vaittaa henkiloa alkoholistiksi, mielisairaaksi tai tyhmaksi, niin mika on ero jos vaitan sinua pieneksi lapsukaiseksi?
Jos todellakin on niin, ettei groot huomaa eroa sen, että nimitetään valehtelijaksi oikeudessa todettua henkilöä mielisairaaksi, epäillään tätä hänen ja hänen poikansa tietyn käytöksen perusteella alkoholistiksi, ja sen, että nimitellään forumille kirjoittavaa henkilöä palstalla ihan vain ilkeilyn vuoksi pieneksi lapsukaiseksi, niin silloin groot todellakin on juuri sitä miksikä häntä herjasin.

Lisäksi taisi grootilta jäädä täysin huomaamatta, että tuo tyhmä ja "pieni lapsukainen" oli jo rinnastettu, ja kritiikki oli kohdistettu siihen, ettei ylläpito halunnut huomata näitten ilmaisujen samankaltaisuutta.

Bodom-keskustelun tulevalle tasolle makeat naurut, ehkä groot vielä oppii kirjoittamaan nykyisen sijaintipaikkansakin oikein :lol:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:.

Bodom-keskustelun tulevalle tasolle makeat naurut, ehkä groot vielä oppii kirjoittamaan nykyisen sijaintipaikkansakin oikein :lol:
As requested. Tuo muu osio tilityksestasi ei tarvitse kommentointia. :wink: :roll:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Toisaalta, ei kait toden sanomisesta pitäisi rangaista. Olen sitä mieltä, että Groot ja Ryppy ovat oikeasti tyhmiä, eivät ole saaneet Bodom-keskustelussa muuta aikaan, kuin keskinäistä nokitusta ja keskustelun hajoitusta.
groot
Andy Sipowich NYPD

Kerrohan Konsta mita sina olet saanut aikaan?

Eika se kerro sinun sivistyneisyydesta eika oikeastaan lukutaidostakaan mitaan mairittelevaa ellet ymmarra selkeita saantoja - ja nama saannot ovat selkealla aidinkielellasi eli Suomeksi.

"Taalta tahan"
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:Kerrohan Konsta mita sina olet saanut aikaan?
En yhtikäs mitään. Mutta olen pystynyt keskustelemaan lähes kaikkien kanssa, asiallisesti. Eihän meissä muuta eroa olekkaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
En yhtikäs mitään. Mutta olen pystynyt keskustelemaan lähes kaikkien kanssa, asiallisesti. Eihän meissä muuta eroa olekkaan.
Tämäpä tämä. Toisaalta mä en usko että tonne bodomiin saadaan juurikaan mitään uutta, samoja juttuja vatvottavana. Ehkä se menee sit just siihen turhautumiseen ja aletaan aukomaan surutta.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Eika se kerro sinun sivistyneisyydesta eika oikeastaan lukutaidostakaan mitaan mairittelevaa ellet ymmarra selkeita saantoja - ja nama saannot ovat selkealla aidinkielellasi eli Suomeksi.

"Taalta tahan"
Paskat säännöistä, lähden täältä ihan mielelläni. Täällä on piilosensuuria ja provot saavat muille aikaiseksi bannia. Modet epäonnistuu tehtävässään, eivätkä hallitse tilannnetta.

Tehän voitte jäädä tänne Rypyn kanssa naatiskelemaan.
groot
Andy Sipowich NYPD

konsta kirjoitti:[]

Paskat säännöistä, lähden täältä ihan mielelläni. Täällä on piilosensuuria ja provot saavat muille aikaiseksi bannia. Modet epäonnistuu tehtävässään, eivätkä hallitse tilannnetta.

Tehän voitte jäädä tänne Rypyn kanssa naatiskelemaan.
Ala nyt viitsi. Seko teita kahta nyt sitten niin paljon nyppii kun saitte aivan selkeassa tapauksessa huomautuksen?

Asiassa ei ollut mitaan epaselvaa. Aivan selkea saantorikkomus ja nyt sitten itkette kun olette saaneet siita asianmukaisesti huomautuksen.

Ja jos nyt taas puhutaan tasta palstalla olosta niin jo pelkka viestien maara kertoo kuka taalla viihtyy 24/7 ja kuka ei.

Toki. Seuraan ja nautiskelen mielellani mielekiintoisella foorumilla mielenkiintoisten tapausten parissa.
Urho

konsta kirjoitti: Modet epäonnistuu tehtävässään, eivätkä hallitse tilannnetta.
Juuri näin, vaikka nimenomaisesti tuosta yhdestä ilmiöstä etukäteen varoitin. Naureskelin juuri sille, että Bodom-osiossa kaksi otsikkoa, vielä hetki sitten useampi, laukkaa hurjaa tahtia nettisadun perässä. - Siis ajatelkaa, eläkeiässä oleva Maza pyörittää Arksa/kopla-9/Zodiac -showta ja saa, huom!, varoituksista huolimatta ison joukon aikuisia mukaansa. - Myönnän epäonnistuneeni todella pahasti, kun ihan fiksutkin nikit, menevät mukaan eivätkä millään malta olla kysymättä, että "hei, mikä tää kopla-9 on?" - Vastaus: Se on Mazan kirjoittama nettisatu ja sen ympärille kehitelty nettiforumnäytelmä. Mitään kopla-9:ää ei ole koskaan ollut.

Kirjoitan tähän näytelmän juonen kulun. Tämä ei todellakaan ole mikään tarkka versio, koska a) en ole kaikkea viitsinyt seurata b) nimimerkkien suojassa käytävästä keskustelusta ei voikaan selvitä kaikki.

Esinäytös, joka oli ihan todellisuutta sikäli, että henkilöt ovat olemassa:
Wagner, os. Hitriikka, kirjoitti kiihkeästi herraslapsi Arnold R:stä, nimikirjaimet CAR, lempinimi Arska, ja kertoi tämän miehen tunnustaneen hänelle Bodom-murhat. Arska oli vielä näyttänyt sen kadonneen kassinkin, ja on täysi syy uskoa, että Wagner uskoi tunnustuksen, johon sisältyi kai vielä viittaukset tuohon Zodiaciinkin. Useat vanhat forumilaiset tietävät Wagnerin oikean nimen, ja se on myös mainittu täällä. Wagner on tehnyt Arskasta Bodomiin liittyen myös rikosilmoituksen.

Wagner on verbaalinen lahjakkuus, ja hänellä oli Bodom-keskustelulle paljon annettavaa paikallistuntemuksensa ansiosta. Hän mm. ensimmäisenä kertoi, ettei Rackaruddenilla suvaittu vieraita. Wagner sortui kuitenkin siihen, että hän epäili monia kirjoittajia Arskaksi, milloin mistäkin syystä. Esim nimimerkki Jarrea, koska nimimerkissä on a ja r peräkkäin. - Ehkä kaksimetrisen Arskan touhut kännissä ovat olleet sen verran pelottavia, että tähän oli ahettakin. Joka tapauksessa Maza huomasi jossain vaiheessa tilaisuutensa tulleen, kun Wagner alkoi epäilemään häntä Arskaksi. Jossain vaiheessa Maza sitten kehitteli kopla-9:n tarinan, ja kuin taikaiskusta vanhat Olarin räkänokat löysivät Muuralan foorumin, joka täyttyi viesteistä, "mitä Ristolle kuuluu, vieläkö kalja maistuu", "kiitos hyvää, Timppa vaikenee Bodomin tapauksesta". Nihin aikoihin järjestettiin äänestys bodomin syyllisestä, ja kas kummaa, multinikkimazan aktiivisuus tuotti kopla-9 teorialle selkeän voiton. Lopulta ylläpidon käämit sitten paloivat, ja Maza sivunikkeineen sekä Espoon kirjastojen asiakkaat saivat bännin Muuralan palstalle. Maza muuten tunnusti viimeisessä viestissään silloin joukon sivunikkejä omakseen.

Eli deja vu? - Mitä kirjoitin, kun Maza rekisteröityi tänne? Kysyin Pharaohin perää, ja Maza totesi, että ilmaantunee pian. Niin kävikin, ja yks kaks olikin jo pystyssä kopla-9:n sadun ympärillä keskustelu. Mikäs minä olen noita tuomitsemaan, aikuisetkin saa leikkiä, mutta olin aikanaan siinä käsityksessä, että ylläpito haluaa säilyttää tietyn tason, mistä olikin ilahduttavia merkkejä näkyvissä.

En oikein tiedä mitä sanoa Mazalle aka Jürgen Assmannille (sorry Maza, siitä sivunikistäsi minulla on sisäpiirin tieto). Pitäisikö paheksua eläkeiässä olevan miehen lapsellisisa leikkejä, vai onnitella siitä, että pystyy lapsellisella tarinalla vedättämään aikuisia kuin joku suurikin humoristi. Joku nörtti voisi myös kertoa, kuinka tuollainen multinikkihämäilykäytännössä hoidetaan. Olen siinä käsityksessä, ettei Maza enää hölkkää kirjaston koneelta toiselle, vaan nyt on käytössä kehittyneemmät keinot.

Tuossa siis surutta risuja ja pikkusen ruusujakin touhulle. Tässä osiossa kai piti saada vähän heitelläkin, eikö niin ollut? Ja kuten jo mainitsin, ihan tieteelliseen tarkkuuteen en edes voi päästä. Periaate kai tuli kuitenkin selväksi, kopla-9 tarina on Mazan kehittelemä satu Arska - eli Arnold R-man epäillyn ympärille.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urhon kirjoitus on törkeä ja loukkaava. Tässä lyhyesti:
- Älä hauku eläkeikäiseksi nuorta miestä. Ja mitä minun tai kenekään muun kirjoittajan ikä asiaan kuuluu? Arviotko sinä muutenkin ihmisiä heidän ikänsä perusteella?
- Minä en ole koskaan paljastanut Bodom-palstoiulla kenekään oikeita nimiä. Sinä veljeilet tyyppien kanssa, joille se näyttää olevan arkipäivää eli näköjään hyväksyt sen.
- Minä en ole kehitellyt mitään Kopla-9 tarinoita Koko termin on keksinyt joku ihan muu.
- Minä olen kirjoittanut Muuralan palstalle Mazana ja Masana. Siinä minun multinikkeilyni. Myös sinä kirjoitit Muuralan palstalle kahdella nikillä. Ollaan siis sujut.
- Espoon kirjaston asiakkaille ei ole koskaan annettu porttikieltoa Bodom-palstoille. Tämäkin on yksi törkeä valheesi lisää.
- Jos Wagner on luullut minua Arskaksi, niin minkä minä sille mahda.

Kirjoituksestasi paistaa sama turhautuminen, jonka voimalla sinä pottuilet kirjoittajille sekä täällä että Suomi24/laki&rikos/Henkirikokset palstalla.

Eniten minua ja runsasta muuta joukkoa ihmetyttää se, että miksi sinä itse kaivelet Bodomin tapausta? Ketä oikein jahtaat? Joku henkilökohtainen motiivihan sinulla täytyy olla.
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

:roll:
I am an African!
Urho

- Älä hauku eläkeikäiseksi nuorta miestä. Ja mitä minun tai kenekään muun kirjoittajan ikä asiaan kuuluu? Arviotko sinä muutenkin ihmisiä heidän ikänsä perusteella?
Kunnioitan ikää ja elämänkokemusta. Tietyn ikäisten oletetaan yleensä luopuvan tietynlaisista leikeistä, mutta olen erittäin tolerantti tässäkin suhteessa. Kirjoitinkin, että ehkä pitäisi onnitella huumorin läpi menemisestä. Ja onnittelut siitä, että tunnet itsesi nuoreksi.
- Minä en ole koskaan paljastanut Bodom-palstoiulla kenekään oikeita nimiä. Sinä veljeilet tyyppien kanssa, joille se näyttää olevan arkipäivää eli näköjään hyväksyt sen.
Hei Maza, oletko oikeasti noin dorka, vai onko tämäkin sitä sinun huumoriasi? Olen Konstan kanssa samaa mieltä Nissen syyttömyydestä, mutta tarkoittaako tämä todellakin sitä, että hyväksyn hänen kaikki tekonsa? - Ei, Maza, et sinä niin dorka voi olla, joten tulkitsen tämän huumoriksi.
- Minä en ole kehitellyt mitään Kopla-9 tarinoita Koko termin on keksinyt joku ihan muu.
Uskoo ken haluaa, kopla-9 satu loppui Muuralasta sinun bännisi myötä, ja alkoi täällä heti kohta rekisteröidyttyäsi.
- Minä olen kirjoittanut Muuralan palstalle Mazana ja Masana. Siinä minun multinikkeilyni.

Kuten olen kirjoittanut, tunnustit jokusen nikin silloin sadun päätökseksi. Lisäksi minulla on sisäpiirin tieto siitä, että sinä, tai mahdollisesti joku koneeltasi, kirjoitti marraskuussa 2004 Jürgen Assmannina saksankielisen viestin ja yritti vedättää keskustelua.
- Jos Wagner on luullut minua Arskaksi, niin minkä minä sille mahda.
Hohohoho, etkö muista, kun Wagner kysyi sinulta kysymyksiä, joihin Arska tietäisi vastauksen. Esim: "Miksi jätit laskusi maksamatta vuonna 199x?" - Silloin yritit vastata kuin olisit Arska, joten et sinä mikään pulmunen tässä ole. Humoristi saatat kyllä olla.
Kirjoituksestasi paistaa sama turhautuminen, jonka voimalla sinä pottuilet kirjoittajille sekä täällä että Suomi24/laki&rikos/Henkirikokset palstalla.
On muuten pitkä aika siitä, kun olen ko. palstalle kirjoittanut.
Eniten minua ja runsasta muuta joukkoa ihmetyttää se, että miksi sinä itse kaivelet Bodomin tapausta? Ketä oikein jahtaat? Joku henkilökohtainen motiivihan sinulla täytyy olla.
Mikähän sinun kykysi omaksua tietoa mahtaa olla? Olen tuhansia kertoja kertonut, että motiivini on jo pitkään ollut puolustaa oikeusmurhan uhria.

Se, että kirjoitan kopla-9:n olevan satu, on ehkä vähän kinkkisempi juttu. Alkuun oli tarkoitus edesauttaa jonkinlaisen tason säilymistä, mutta nyt kun se näyttää olevan toivotonta, niin kai se menee ihan juuri tuon otsikon "nokittelut" piikkiin. :wink:

Sinähän voit Maza itse päättää, jatkatko satusi kertomista täällä, vai huomaatko, ettei kukaan usko sinua ja lopetat turhautuneena. Nythän on jo käynyt niin, ettei Wagner enää usko sinua Arskaksi eikä luota sinun Zodiac-tutkijaasikaan. Eli taitaa olla niin, ettei sinua usko enää kukaan. Minä jatkan muistuttamista, tai sitten en.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

8) Urholta upea puolustuspuhe! Jotenkin jäi korviin soimaan Mazan mahdollinen "multipersoona"? :roll: vai kuvittelenko vainen taasen...
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho:
- En käytä alhaista ikääsi sinua vastaan.
- En minä aloittanut täällä Kopla-9 debattia. Sinä nostit termin ensimmäisenä esiin ja muut jatkoivat.
- Muuralasta katosi kaikki kirjoittajat ja Kopla sen mukana. Ei minulla lopussa mitään bänniä ollut. Se on roskapuhetta.
- Miksi et tunnusta multinikkeilyäsi Muuralan palstalla?
- Et pelkästään "puolusta oikeusmurhan uhria", koska olit Muuralan palstalla jo kauan ennen kuin NG pidätettiin. Toisaalta minua ei sinun motiivisi kiinnosta pätkääkään.
- En minä "jatka satujen kertomista täällä". En ole kirjoittanut Koplasta juuri mitään. Sinä olet kirjoittanut paljon enemmän.

Maza on sinulle aina ollut mörkö ja syntipukki kaikelle. Koeta nyt rauhoittua ja opettele hyville tavoille äläkä kirjoita kiihkomielisenä.
Vastaa Viestiin