Minulla pitäisi olla melko hyvä luetunymmärtäminen, ja tuo yllälainattu lause poliisiylijohtajalta jotenkin kalskahtaa kummalta. Tajuatteko mitä meinaan? Jokainen kuolee, kuka ennemmin kuka myöhemmin, joten miten normaali sairauteen kuoleminen on "äärimmäisen ikävä tapahtuma"? Tapahtuma? Haiskahtaa mun nenääni, mutta voin haistaa kyllä olemattomiakin.Tämä on äärimmäisen ikävä tapahtuma, kommentoi poliisiylijohtaja Mikko Paatero IS:lle.
Markku Salminen on kuollut
Re: Markku Salminen on kuollut
Nothing is quite what it seems
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Vanha ketju, mutta nostan kun Salmisen nimi tuli tuolla Aarnio-ketjussa esille.Maybrick kirjoitti:Minulla pitäisi olla melko hyvä luetunymmärtäminen, ja tuo yllälainattu lause poliisiylijohtajalta jotenkin kalskahtaa kummalta. Tajuatteko mitä meinaan? Jokainen kuolee, kuka ennemmin kuka myöhemmin, joten miten normaali sairauteen kuoleminen on "äärimmäisen ikävä tapahtuma"? Tapahtuma? Haiskahtaa mun nenääni, mutta voin haistaa kyllä olemattomiakin.Tämä on äärimmäisen ikävä tapahtuma, kommentoi poliisiylijohtaja Mikko Paatero IS:lle.
Maybrick oli oikeassa!
Tulee tunne, että Salminen päätyi itsemurhaan turhautumistaan. Hänen rikkomuksiaan, jotka vaikuttavat melko pieniltä, tongittiin ja muut, korruptoituneemmat poliisissa työskentelevät pääsevät kuin koira veräjästä samaan aikaan.
-
markotapani
- Alokas
Liittyks tää Salminen tos 90-luvul erääseen poliisien auturheiluun liittyvään lahjusjuttuun? Oli muutakin epäselvyyttä ralliauton papereissa..voi olla et ihan hatust vedin tän mut tul tälläin juttu mieleen. Toimi kartturina..
-
Kardemumma
Vilhunen oli siis kertonut Aarniolle oman jenginsä suunnitelmista surmata Salminen.Mike Manner kirjoitti:Vuonna 2003 Helsingin huumepoliisi sai selville, että tuolloin vankiloita johtaneen Salmisen henkeä uhattiin.
- Totesimme uhan tulevan sellaiselta taholta, jolla on realistinen mahdollisuus se toteuttaa ja tämän vuoksi uhkaa pidettiin todellisena, Helsingin huumepoliisin päällikkö Jari Aarnio kertoi kuulustelussa. - Vankiloissa oli varsin kireä tunnelma pitkää tuomiotaan kärsivien henkilöiden ja henkilökunnan välillä.
Esitutkintapöytäkirjassa on monet uhkaan liittyvät kohdat mustattu. Uhka tuli järjestäytyneen rikollisuuden taholta.
Silloinen sisäministeri Kari Rajamäki totesi kuulustelussaan: - Pidin uhkaa vakavimpana, jonka virkamies voi virkansa puolesta joutua kohtaamaan.
Sen sijaan poliisihallinnon turvallisuuspäällikkö Seppo Juvonen tai sisäministeriön poliisiosaston turvallisuuspäällikkö Tapani Hack eivät olleet uhasta kuulleet ennen autoasian julkisuuteen tuloa.