POLUN SUUNTA UHRIKUVASSA
-
Matlock
- Christopher Lorenzo
Re: POLUN SUUNTA UHRIKUVASSA
Nyt kun nopeasti toimisivat, niin Awa ja Sariola ehtisivät vielä tehdä hiihtoretken Bodomjärvelle selvittelemään polun paikkaa. Mutta kovin montaa päivää ei voi enää vitkutella tai Hessu voi muuten kesällä kokea ikävän yllätyksen naaraillessaan kassia.
Ja sinistä Rexiä pohjiin!
Pasilan mies.
Ei ole tarpeen, sillä myös Teemun omat kaarnamittaukset osoittivat, että polku uhrikuvassa kaartuu oikealle. Nyt ei voi enää vedota Teemun tutkimuksiin ja mielipiteisiin. Asia on ratkennut!Matlock kirjoitti:Nyt kun nopeasti toimisivat, niin Awa ja Sariola ehtisivät vielä tehdä hiihtoretken Bodomjärvelle selvittelemään polun paikkaa. Mutta kovin montaa päivää ei voi enää vitkutella tai Hessu voi muuten kesällä kokea ikävän yllätyksen naaraillessaan kassia.
Matlock kirjoitti:Nyt kun nopeasti toimisivat, niin Awa ja Sariola ehtisivät vielä tehdä hiihtoretken Bodomjärvelle selvittelemään polun paikkaa. Mutta kovin montaa päivää ei voi enää vitkutella tai Hessu voi muuten kesällä kokea ikävän yllätyksen naaraillessaan kassia.
Totta, kiirehtikää ihmeessä. Mutta älkää menkö jäälle.
Muista lähdekritiikki!
Tällä palstalla voin ottaa kantaa ja sanoa, että Sariola on metsässä edelleen, ettei vain olisi eksynyt sinne Bodominniemen harvaan puistoon?
Kyllähän parinkymmenen puun joukkoon yksi ympyräasteinen suunnistajalupaus voi eksyä, mutta miksi et ole ottanut koivusta ja männystä valokuvaa ja sitten jopa siitä paikasta, mistä uhrikuva on mielestäsi otettu?
Jos minä olisin pitänyt turpaani noin auki kuin sinä ja julistelisin ihmisiä ties mitenkin typeriksi, niin kyllä hakisin kipin kapin todisteet kuvina niistä puista, joista on ollut keskustelua, mutta Sariola käy "kokiskameransa" kanssa niemellä, eikä ota sitä yhtäkään kuvaa, joka osoittaisi polun paikan ja suunnan, on kumma heppu, muuta en enää tuosta sano.
Minä en kuvia tarvitse, koska olen käynyt paikalla jo -60 luvulla, sekä minulla on kuvia todisteina ja jopa teemu on kaikille asian jo todentanut kuvana, josta typerimmänkin pitäisi tajuta kuinka polku on kulkenut ja kulkee.
Et sinä Sariola ole mitään tuolla aikaisemmin todistanut, vaan teemu on todistanut, miten polku on mennyt ja mistä uhrikuva on otettu.
Se on otettu juuri siitä, mistä olen sen väittänyt otetunkin ja polkukin kulkee juuri siinä missä pitääkin, eikä siellä, minne sinä sen olet osoittanut, sinä turvaton kyherö mieheksi!
Kyllähän parinkymmenen puun joukkoon yksi ympyräasteinen suunnistajalupaus voi eksyä, mutta miksi et ole ottanut koivusta ja männystä valokuvaa ja sitten jopa siitä paikasta, mistä uhrikuva on mielestäsi otettu?
Jos minä olisin pitänyt turpaani noin auki kuin sinä ja julistelisin ihmisiä ties mitenkin typeriksi, niin kyllä hakisin kipin kapin todisteet kuvina niistä puista, joista on ollut keskustelua, mutta Sariola käy "kokiskameransa" kanssa niemellä, eikä ota sitä yhtäkään kuvaa, joka osoittaisi polun paikan ja suunnan, on kumma heppu, muuta en enää tuosta sano.
Minä en kuvia tarvitse, koska olen käynyt paikalla jo -60 luvulla, sekä minulla on kuvia todisteina ja jopa teemu on kaikille asian jo todentanut kuvana, josta typerimmänkin pitäisi tajuta kuinka polku on kulkenut ja kulkee.
Et sinä Sariola ole mitään tuolla aikaisemmin todistanut, vaan teemu on todistanut, miten polku on mennyt ja mistä uhrikuva on otettu.
Se on otettu juuri siitä, mistä olen sen väittänyt otetunkin ja polkukin kulkee juuri siinä missä pitääkin, eikä siellä, minne sinä sen olet osoittanut, sinä turvaton kyherö mieheksi!
Mutta Teemun omat kaarnamittaukset osoittivat, että minun arvioni oli oikea.Hessu52 kirjoitti: Et sinä Sariola ole mitään tuolla aikaisemmin todistanut, vaan teemu on todistanut, miten polku on mennyt ja mistä uhrikuva on otettu.
.....
Tulihan tuo selväksi jo tuolla toisessa ketjussa.
Sariola, mitkä sinun arvioistasi olivat oikeita?Sariola kirjoitti: ... , että minun arvioni oli oikea.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Selityksenä awalle todettakoon, että mm. :awa kirjoitti:Sariola, mitkä sinun arvioistasi olivat oikeita?Sariola kirjoitti: ... , että minun arvioni oli oikea.
1) että polun suunta uhrikuvassa on oikealle
2) että uhrikuvan kuvaussuunta on enemmän vasemmalle kuin mänty-koivu linja
3) että uhrikuvan kuvaussuunta on enemmän vasemmalle kuin polun suunta
4) että uhrikuvaa ei ole otettu seisten ison männyn eteläpuolella, vaan kuvaajan paikka on ollut jonkin verran siitä länteenpäin...
-
Matlock
- Christopher Lorenzo
Hessu alkaa roikkua jo köysissä tämän polkutaistelun kuudennessa erässä.
Nyt odotamme vain, koska Paskillon heittää mestarinsa pyyhkeen kehään.
Nyt odotamme vain, koska Paskillon heittää mestarinsa pyyhkeen kehään.
Pasilan mies.
Väärin jälleen Sariola.
Otahan uudet ympyräasteet ja suuntimat.
Otahan uudet ympyräasteet ja suuntimat.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
En kommentoi millään tavalla aihetta polun suunta,koska yksinkertaisesti sanoen,SILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ JUTUN SELVIÄMISEN KANNALTA!Koko tämä ketju on täysin EPÄOLENNAINEN=TURHA!!! 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
peltirumpu
- Adrian Monk
^samaa mieltä. Kertoo paljon sariolan trollauksesta ja pyrkimyksestä estää keskustelua olennaisista asioista. Ihme kun ylläpito ei tee tuolle trollille mitään.
Se on totta. Lähes kaikki mitä täällä kirjoitetaan on kyllä aivan samalla tavalla turhaa parran pärinää. Ainakin suurin osa.John Doe kirjoitti:En kommentoi millään tavalla aihetta polun suunta,koska yksinkertaisesti sanoen,SILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ JUTUN SELVIÄMISEN KANNALTA!Koko tämä ketju on täysin EPÄOLENNAINEN=TURHA!!!
Mutta tämä polun suunta uhrikuvassa on kyllä niin vakuuttavasti todistettu, että ei pitäisi olla enää kenellekään epäselvä!
Onhan tässä myös yritetty selvittää tätä tapaustakin, itse olen pari kertaa raportoinut näkemyksiäni myös poliisille. Ei ole tainnut olla apua - tarvittaisiin nimenomaan uusia faktatietoja, epäilykset eivät nyt enää riitä. Itse kyllä arvelen, että voi hyvinkin olla olemassa tahoja, jotka tietävät jotakin tästä tapauksesta, mutta eivät ehkä halua kertoa.
No se nyt on sanomattakin selvää, että on taho joka ietää näistä asioista.
Ainakin surmaaja tietää, sekä luultavimmatusti hänen puolisionsa.
Surmaajaa on auttanut se,etä on voinut uskoutua lähiomaiselleen asioista, eikä ole ollut niin suuri tarve leuhkia tekosellaan.
Tosin tuo leuhkiminen ei kuulu tämän surmaajan profiiliin, vaan hän, kuten useimmiten muutkin surmaajat, tuntevat pakonomaisen tarpeen saada jokin järkevä syy tekonsa motiiviksi.
Näin tämän raaan teon kanssa on voinut elää lähes normaalia elämää.
Uskoisin surmaajan kertoneen lähipiirilleen tekonsa melko varhain ja tämä/nämä lähiomainen/omaiset on uskotellut surmaajan olleen oikeassa ja vuosien jälkeen jatkuvasti painottanut surmaajan syyttömyyttä.
Näin surmaaja on lopusta uskonut olleensa syytön surmiin ja muutenkin lähes ulkopuolinen koko juttuun.
No toivotan tälle surmaajalle helvetin rauhattomia öitä, pirujen, sekä mörköjensä kanssa, kuten myös surmaajaa suojeleville haluan painottaa sitä, ettei tiikeri pääse juovistaan, kuten ei surmajakaan tavoistaan.
Nähtiinhän tuokin jo poliisimurhaaja Pasasen kohdalla 7 surmanluodissa, kun vapauduttuaan vankilasta, muutaman vuoden päästä tappoi oman rakkaan vaimonsa.
Ainakin surmaaja tietää, sekä luultavimmatusti hänen puolisionsa.
Surmaajaa on auttanut se,etä on voinut uskoutua lähiomaiselleen asioista, eikä ole ollut niin suuri tarve leuhkia tekosellaan.
Tosin tuo leuhkiminen ei kuulu tämän surmaajan profiiliin, vaan hän, kuten useimmiten muutkin surmaajat, tuntevat pakonomaisen tarpeen saada jokin järkevä syy tekonsa motiiviksi.
Näin tämän raaan teon kanssa on voinut elää lähes normaalia elämää.
Uskoisin surmaajan kertoneen lähipiirilleen tekonsa melko varhain ja tämä/nämä lähiomainen/omaiset on uskotellut surmaajan olleen oikeassa ja vuosien jälkeen jatkuvasti painottanut surmaajan syyttömyyttä.
Näin surmaaja on lopusta uskonut olleensa syytön surmiin ja muutenkin lähes ulkopuolinen koko juttuun.
No toivotan tälle surmaajalle helvetin rauhattomia öitä, pirujen, sekä mörköjensä kanssa, kuten myös surmaajaa suojeleville haluan painottaa sitä, ettei tiikeri pääse juovistaan, kuten ei surmajakaan tavoistaan.
Nähtiinhän tuokin jo poliisimurhaaja Pasasen kohdalla 7 surmanluodissa, kun vapauduttuaan vankilasta, muutaman vuoden päästä tappoi oman rakkaan vaimonsa.
-
papillon
- Perry Mason
^ Kahdeksan taisi olla, kävi jokaisen varmistamassa.
Onko siinä perää että pääsi " ensikertalaisena " vaimon tappamisesta? Miten semmoinen tuli mieleen, että olisi kulunut niin paljon aikaa siitä Pihtiputaan touhusta?
Tuli muuten juuri 40 vuotta täyteen, hiljattain.
Onko siinä perää että pääsi " ensikertalaisena " vaimon tappamisesta? Miten semmoinen tuli mieleen, että olisi kulunut niin paljon aikaa siitä Pihtiputaan touhusta?
Tuli muuten juuri 40 vuotta täyteen, hiljattain.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!