Matula odottaa edelleen MissHolmesin vastausta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Matula
Jack Bauer

Re: Matula odottaa edelleen MissHolmesin vastausta

Viesti Kirjoittaja Matula »

Kiertelet ja kaartelet.... olet todistettavasti ollut palstalle kirjautuneena, mutta et vain kykene vastaamaan sinulle esitettyihin kriittisiin kysymyksiin suoranaisista valheistasi. Paskanvaluttamisesi vain jatkuu asiaketjussa ja omat mielikuvitusteoriasi saavat jo todistetusti valheen leiman. Silti ripuli vain jatkuu ja vana valuu kirjoitta MissHolmesin jalkojen juuresta...
Lautamieskeskustelusi solvaamisineen jatkuu Ulvila-osiossa, vaikka olen tanne varta vasten avannut ketjun keskustelujamme varten. Sen sijaan, etta jatkaisit taysin mielentilasi muokkaamia, tunneperaisia, ripulin tuoksuisia lausahduksiasi Ulvila-ketjussa, voisit keskittaa voimasi ja vastata valheistasi taalla.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Matula,
Kumpi alkoi Ulvila-ketjussa solvata? Sinä vai Holmes?
Holmes esitti sinulle vaihtoehdot mitä ja miksi hän sinusta ajattelee. Miksi et voi kommentoida? Minua ihan alkoi kiinnostaa asia :shock: :lol:

Jos katsotaan kiihtymyksesi tasoa niin alat muistuttaa joitain niccejä Ville Niemis-ketjussa ja täytyy sanoa, että se ei kyllä imartele ketään.

Minusta tällaiset keskustelut missä kaksi jankkaa ja kumpikaan ei "älyä" vastata asiallisesti toisen kysymykseen ovat täysin turhia.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Matula
Jack Bauer

Kerro sina HerloCCI, mihin minun pitaisi vastata___!_!_???????
MissHolmes syyttaa minua murhaajaksi ja asia viedaan silloin eteenpain. Lisaksi taman taysin kasittamattoman typerat viestit hoystettyna solvauksin aikaansaa helpostikin reaktion, joka ei imartele kyseista MBD-ta.

Lisaksi jos sina Herlo, muidenkin lisaksi, osaisit lukea muitakin ketjuja, huomaisit etta muutkin ovat aloittaneet Holmesista jo kauan aikaa sitten samanlaisen ketjun. Holmesin anti, minusta myos sinunkin, on niin lahella absoluuttista nollapistetta kuin mikaan vain voi olla.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Kiitos Matula.

Vastaisit Holmes esittämiin väitteisiin siitä, että tiedät tapauksesta jotain mitä muut eivät.
Täytyy sanoa, että sisälukutaitosi on todella heikko.
Mutta ei kai se ole yllätys.
Joo.. Se, että jotkut muut ovat aloittaneet Holmesista ketjuja ei todista minulle yhtään mitään.

Kertoo enemmänkin muiden ihmisten kyvyttömyydestä pysyä asiassa tällä(kin) foorumilla kuin mistään muusta.
Ja minulla ei ole mitään tarvetta puolustella MissHolmesia. Minua ärsyttää tällainen jauhanta ihan tyhmistä asioista.
Matula kirjoitti:MissHolmes syyttaa minua murhaajaksi ja asia viedaan silloin eteenpain
Kerro miten kävi, kun asia selviää.
Koska olet osoittanut olevasi toiminnan mies, oletan, että asia selviää aika pian.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

HerloCCi Solmunen kirjoitti: Vastaisit Holmes esittämiin väitteisiin siitä, että tiedät tapauksesta jotain mitä muut eivät.
Herrajumala, koska Matula on sellaista sanonut? Minusta hän lähinnä vihjaisi, että kaikkien saatavilla on samat tiedot kuin hänellä itsellään, mutta ehkä tässä on sitten kyse jostain toisesta vastauksesta...
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kyllähän tuolla on useitakin enemmän tai vähemmän suoria heittoja ja epäilyksiä nimimerkki Matulan "henkilökohtaisesta osallisuudesta" ja "sisäpiirin tiedoista". Kaikki ihan paranoidisilta kuulostavia epäilyjä jotka ainakin itse jätän omaan arvoonsa, koska en ole löytänyt Matulan kommenteista mitään sellaista, joka puoltaisi väitteitä. Tuon edellisen kysymyksen liitin em. asiaan. Ehkä joku on tehnyt toisen tulkinnan tai pitää heittoja uskottavimpina kuin mitä itse teen.

Mutta se, että jatkuvasti osoitellaan sormella yhtä ketjun aktiivikirjoittajaa jättäen samalla muut tapaukseen perehtyneet huomiotta vaikuttaa vähän kummalta. Milloin minua syytetään Susanne Lindholmin tapauksesta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kylli kirjoitti:Milloin minua syytetään Susanne Lindholmin tapauksesta?
Heti, kun tarpeeksi paranoidi taho päätyy Lindholmin ketjuun. Kylli, poliisit ovat ovella minä hetkenä hyvänsä, antaudu jo! :lol:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

MissHolmesin vihjailu, että nimimerkki Matula olisi Ulvilan murhaaja, kuuluu laajasti tulkittuna palstan tärkeimmän säännön eli oikeiden henkilöllisyyksien arvuuttelun kiellon piiriin - vai mitä?

Siksi MissHolmesin olisi nyt periaatteessa joko otettava bänniä tai, jos Matula hyväksyy sivistyneen anteeksipyynnön, niin tarjottava sellainen.

Jos Matula haluaa olla jalo, hän voisi myös pyytää anteeksi sitä, että kutsui Missholmesia "idiootiksi". :mrgreen:

MissHolmesin kirjoitusten yleiseen tasoon en ota mitään kantaa. Kukin taaplaa tavallaan, ja ignore kai toimii (itse en sitä käytä joten en tiedä).
Every ship must sail a world.
Matula
Jack Bauer

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Vastaisit Holmes esittämiin väitteisiin siitä, että tiedät tapauksesta jotain mitä muut eivät.
Matula kirjoitti:MissHolmes syyttaa minua murhaajaksi ja asia viedaan silloin eteenpain
Kerro miten kävi, kun asia selviää.
Koska olet osoittanut olevasi toiminnan mies, oletan, että asia selviää aika pian.
Kerro minulle Herlocci, milloin ja missa yhteydessa olen vaittanyt tietavani tapauksesta jotain mita muut eivat?? Ja mikali faktaa talle vaitteellesi ei loydy, laitan tamankin Tuomioistuimelle kasiteltavaksi.

Toiseksi.... opettele edes kirjoittamaan lahelle sita aidinkielellista tasoa, mita peruskoulussa (lakisaateinen oppivelvollisuus kaikille, ehka myos HerloCCi ja MissMBD on hyvaksytysti suorittanut taman :?: :?: ) on sinulle opetettu.

Ja kolmanneksi, se miten asia etenee vaikka siviilioikeudessa ei kuulu sinulle paskan vertaa.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Enba ole aigoihin nauranut nain magiasty!! :D :D :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Voe helvetti. Alkaa olla hieman liikaa tätä tasoa täällä nämä väännöt. Monesko ketju tämä oli aiheesta?

Totta että NeitiHolmes on hieman mielikuvitusrikas ja spekuleeraa from here till eternity, mutta naurattaa lähinnä se, miten kukaan täyspäinen on sitä mieltä että täältä ei löytyisi monta muuta.

70% ketjuissa asia meenee väännöksi jonkun toisen kirjoittajan kanssa, ja sitten nimitellään ja spekuloidaan kytköksiä ja ties mitä. Miten tämä eroaa siitä? Toki heittihän tuossa vaihtoehtoja Matulan motiiville, mutta Matula/ABC kyllä hienosti erotti kontekstista vain yhden vaihtoehdon, kun Neiti mietti miksi antaa ymmärtää enemmän kuin muut.
Neiti kirjoitti:Rautalangasta vääntäen:
a) olisit vaimo
b) olisit surmaaja
c) olisit jutun päätutkija
d) olisit surmaajan puoliso/ läheinen
e) olisit vaimon läheinen
Silloin ymmärtäisin, että 100% kieltäisit mm. vaimon osallisuuden, koska sinulla pakosta olisi sellaista tietoa, jota meillä muilla ei ole
Eli ABC, voisit käydä sitten läpi muitakin threadeja ja ilmiantaa loputkin. Eipä olisi eka kerta kuin joku kysyy onko vastapuoli osallinen ko. juttuun kun niin satavarmana torppaa muut ja tietää enemmän, kertomatta kuitenkaan sen enenpää.

Ärsyttää minuakin välillä nämä ylilyönnit, mutta sillä perusteella saisi tosiaan antaa banaania kaikille apinoille. Ja mitä tulee Matulaan ja hänen kielioppiinsa, kun kerran jossain viesteissä vaivaudut skandeja käyttämään, käytä sitten joka lauseessa, tänä päivänä kun niiden käyttö ei tosiaan vaadi paljoa vaikkei skandi-näppistä omistaisikaan.
There are no crimes behind enemy lines
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Minä luulen Matula, että sinä jäät äidinkielen tuloksissa kakkoseksi, anteeksi vain.
Matula kirjoitti:Kerro minulle Herlocci, milloin ja missa yhteydessa olen vaittanyt tietavani tapauksesta jotain mita muut eivat?? Ja mikali faktaa talle vaitteellesi ei loydy, laitan tamankin Tuomioistuimelle kasiteltavaksi.
2 pilkkua väärässä paikassa. Tuomioistuinta ei kirjoiteta isolla.

Tämä oli MissHolmesin kommentti alun pitäen ei minun.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kyllä on taas eroottista: :mrgreen:
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minua ärsyttää tällainen jauhanta ihan tyhmistä asioista.
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minä luulen Matula, että sinä jäät äidinkielen tuloksissa kakkoseksi, anteeksi vain.2 pilkkua väärässä paikassa. Tuomioistuinta ei kirjoiteta isolla.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Autoeroottista suorastaan. Jannut täällä onanoivat pilkkujen ja oikeinkirjoituksen kanssa :D Ei se mitään, suomi on sen arvoinen, että vähän välillä kiinnitetään huomiota siihenkin.

Mutta oikeasti: ymmärrän, että on loukkaavaa, jos joku esittää vihjailuja kanssakirjoittajastaan. Pitää kuitenkin muistaa, että tämä on harrastustoimintaa, jossa erilaiset ihmiset ovat kyenneet aika kovaan suoritukseen tässä ristiriitojen maailmassa: löytäneet yhteisen kiinnostuksenaiheen, josta vielä jaksetaan innostuneesti jutella päivästä toiseen. Ikävää, että sitä yhteisyyttä kalvavat liiallinen tosikkous (ironiaa on vaikea havaita teksistä, tiedän) ja toisaalta myös kauhea kiire painaa sitä Lähetä-namikkaa ilman ajatuksentynkää.
Matula
Jack Bauer

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minä luulen Matula, että sinä jäät äidinkielen tuloksissa kakkoseksi, anteeksi vain.
Matula kirjoitti:Kerro minulle Herlocci, milloin ja missa yhteydessa olen vaittanyt tietavani tapauksesta jotain mita muut eivat?? Ja mikali faktaa talle vaitteellesi ei loydy, laitan tamankin Tuomioistuimelle kasiteltavaksi.
2 pilkkua väärässä paikassa. Tuomioistuinta ei kirjoiteta isolla.

Tämä oli MissHolmesin kommentti alun pitäen ei minun.
Luuletko todella, että olen noin tyhmä? Tuomioistuin on tarkoituksella kirjoitettu isolla. Sen merkitystä voit jäädä ihmettelemään. Pyydän tutustumaan substantiivien kirjoitusasuun.

Ja onko se HerloCCi sinulle nyt niin vaikeata jo lopettaa koko tapahtuman (MissHolmes vs. Matula) käsittely ?
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Vastaa Viestiin