Suomen ensimmäinen lentokonekaappaus 30.9.1978
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Saatoin löytää kyseisen herran blogin.Sivu pätkii jostain syystä pahasti ja antaa 502-vastauksen toisinaan.Yrittämällä kyllä pääsee sisälle.Onko kyseessä tässä keskustelussa mainittu mies?
http://komentaja.blogspot.com/Olen Kai Mikael Aalto, SKS:n Oulun alueen 41-vuotias aluejohtaja.
Oulun tilanteen tuntien, voin todeta lyhyesti ja ytimekkäästi,
että työsarkaa täällä riittää. Mutta yksin ei pärjää kukaan,
joten toivonkin Oulun kansallismielisten osallistuvan ahkerasti rakentavassa hengessä ja yhteisrintamassa toimintaamme.
Olen taisteleva, karaistunut, rehellinen ja suoraselkäinen isänmaansuojelija ja kotiemme ja kansamme puolustaja. Nykyisellään ainoa syyni toimia politiikassa tai ylipäätään äänestää ketään tai mitään, on uusi kansallinen nouseva voimamme: SKS
Tokkiinsa sama veijjarihan se siellä komeilee=)
..."sekä ennenkaikkea tietenkin kallisarvoista geneettistä perimäämme. Kansallisen heräämisen aika ja hetki on viimeistään nyt koittanut!"
En lähtisi nyt erityisesti brassailemaan suomalaisen geeniperimän loistavuudella.
A on aina ollut kuitenkin sangen aktiivisesti ainakin yrittänyt vaikuttaa asioihin poliittisesti, siitä miehelle pojot, verrattuna turhiin teini-skinhead-whitepower-ölisijöihin ja rasistisiin meuhkaajiin jotka nyt yleensä ovat yleensä pelkkiä tyhjiä housuja.
Ei Aalto nyt ihan silkkaa paskaakaan jauha, paljon sillä pointteja on aina ollut , tapa minkä kautta ja arvot minkä rinnalla niitä tuodaan esiin tökkii ja on aina tökkinyt mun arvoissa..neutraalimpi kanta ja pois kaikki puheet mistään rodullisista ominaisuuksista, faktoja pöytään tueksi ja ulkomaalaispolitiikan tarkistamisen vaatiminen riittäis, silloin voisin joskus vaikka äänestää tuollaista "hieman enemmän isänmaallistakin ihmistä" tuskin Aaltoa kuitenkaan=)
Toisaalta ei tyypillä ole mitään sanottavaa jota joku muu kiihkoilija ei jo olisi käyttänyt.
Noi kaikki "sankarivainajiemme ja marttyrien veri ja hatakumpujen alla makaavat sankarivainajat vaativat"...rai rai rai...Mä kunnioitan veteraaneja, sodassa kaatuneita ja vammautuneita, juuri siksi mua vihastuttaa tuo ainainen vetraanien käyttäminen keppihevosena...ainakin niiden veteraanien mukaanlukien molemmat isoisäni arvot on/oli jotain aivan muuta kun tuollainen paskanjauhaminen rodusta ja geneettisistä ominaisuuksista, se että annetaan ymmärtää veteraanien jotenkin olevan juuri samaamieltä heidän kanssaan, se saa mut kyllä raivoihini.
..."sekä ennenkaikkea tietenkin kallisarvoista geneettistä perimäämme. Kansallisen heräämisen aika ja hetki on viimeistään nyt koittanut!"
En lähtisi nyt erityisesti brassailemaan suomalaisen geeniperimän loistavuudella.
A on aina ollut kuitenkin sangen aktiivisesti ainakin yrittänyt vaikuttaa asioihin poliittisesti, siitä miehelle pojot, verrattuna turhiin teini-skinhead-whitepower-ölisijöihin ja rasistisiin meuhkaajiin jotka nyt yleensä ovat yleensä pelkkiä tyhjiä housuja.
Ei Aalto nyt ihan silkkaa paskaakaan jauha, paljon sillä pointteja on aina ollut , tapa minkä kautta ja arvot minkä rinnalla niitä tuodaan esiin tökkii ja on aina tökkinyt mun arvoissa..neutraalimpi kanta ja pois kaikki puheet mistään rodullisista ominaisuuksista, faktoja pöytään tueksi ja ulkomaalaispolitiikan tarkistamisen vaatiminen riittäis, silloin voisin joskus vaikka äänestää tuollaista "hieman enemmän isänmaallistakin ihmistä" tuskin Aaltoa kuitenkaan=)
Toisaalta ei tyypillä ole mitään sanottavaa jota joku muu kiihkoilija ei jo olisi käyttänyt.
Noi kaikki "sankarivainajiemme ja marttyrien veri ja hatakumpujen alla makaavat sankarivainajat vaativat"...rai rai rai...Mä kunnioitan veteraaneja, sodassa kaatuneita ja vammautuneita, juuri siksi mua vihastuttaa tuo ainainen vetraanien käyttäminen keppihevosena...ainakin niiden veteraanien mukaanlukien molemmat isoisäni arvot on/oli jotain aivan muuta kun tuollainen paskanjauhaminen rodusta ja geneettisistä ominaisuuksista, se että annetaan ymmärtää veteraanien jotenkin olevan juuri samaamieltä heidän kanssaan, se saa mut kyllä raivoihini.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Se Lamminpartaan kaappaama lento oli AY405.
Lamminparras oli jossakin vaiheessa jälkeen kaappauksen töissä eräässä yrityksessä, joka sijaitsi likellä Hki-Vantaan lentoasemaa ja hän myös asui ao. yrityksen tiloissa, pienessä vaatimattomassa mökissä.
Hän tosiaan yritti saada myös lentolupakirjaa, mutta ilmailuviranomaiset eivät hankkeesta oikein innostuneet...
Ikää on miehellä jo 66 vuotta, mutta toivottavasti on saanut asiansa järjestykseen. Ehkä hän jäi sinne Ruotsiin, johon se uusi elämä piti perustaa.
Lamminparras oli jossakin vaiheessa jälkeen kaappauksen töissä eräässä yrityksessä, joka sijaitsi likellä Hki-Vantaan lentoasemaa ja hän myös asui ao. yrityksen tiloissa, pienessä vaatimattomassa mökissä.
Hän tosiaan yritti saada myös lentolupakirjaa, mutta ilmailuviranomaiset eivät hankkeesta oikein innostuneet...
Ikää on miehellä jo 66 vuotta, mutta toivottavasti on saanut asiansa järjestykseen. Ehkä hän jäi sinne Ruotsiin, johon se uusi elämä piti perustaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kommentoin vain tähän väliin lyhyesti...
Sellaista piti tulemani sanomaan Teille, että mielestäni olette kommentoineet tuota Markku Järvenpään suorittamaa ilma-aluksen luvatonta haltuunottoa v.1986 aika provokatiiviseti minun persoonaani ajatellen, koskapa minulla ei kyseíseen tekoon ole juurikaan muita yhtymäkohtia kuin se, että Markku sattui olemaan tuttavani.
Nyt sitten suurelle yleisölle jää sellainen harhakuva asiasta, että minäkin muka olisin ollut oikeasti kongreettisesti kaappaamassa tätä lentokonetta Oulunsalon lentoasemalla. Ja tämähän on niin suuri vääryys, että se on oikaistava heti.
Minulla mokomat vanhat Alibit ovat menneet hukkaan jo yli kymmenen vuotta sitten, mutta eräs tuttavani aikoi kyllä skannata nimenomaa tuon vuoden 1986 Alibin minulle, joten parhaan osaamiseni ja kykyni mukaan linkitän tai copy/pastaan sen sitten tänne, ettei niiltä osin ainakaan jää mitään väärinkäsityksiä.
Tämä kaiki lähinnä siksi, ettei lähde mitään ylimääräisiä, jonninjoutavia huhja liikkeelle ja ensi vuonnahan on taas vaalitkin...

Nyt sitten suurelle yleisölle jää sellainen harhakuva asiasta, että minäkin muka olisin ollut oikeasti kongreettisesti kaappaamassa tätä lentokonetta Oulunsalon lentoasemalla. Ja tämähän on niin suuri vääryys, että se on oikaistava heti.
Minulla mokomat vanhat Alibit ovat menneet hukkaan jo yli kymmenen vuotta sitten, mutta eräs tuttavani aikoi kyllä skannata nimenomaa tuon vuoden 1986 Alibin minulle, joten parhaan osaamiseni ja kykyni mukaan linkitän tai copy/pastaan sen sitten tänne, ettei niiltä osin ainakaan jää mitään väärinkäsityksiä.
Tämä kaiki lähinnä siksi, ettei lähde mitään ylimääräisiä, jonninjoutavia huhja liikkeelle ja ensi vuonnahan on taas vaalitkin...
Todellinen Kai Mikael Aalto
-
SecretService
- Lauri Hanhivaara
Hieman OT, mutta Vantaan Korsossakin liikkuu yksi syrjäytyneen oloinen mieshenkilö, jolla on päässään hakaristitatuointi ja usein talvella päällään pitkä saksalaistyylinen sotilastakki... Pää on muutenkin tatuoitu kauttaaltaan. Jos ko. herra jalkautuisi vaikka Kuopion torille, olisi varmasti piiritystilanne käsillä....Tattoo kirjoitti:No sama häiskä just, muistelen että myöhemmin sillä oli joku hakaristi tatuointikin päässä...en ole ihan varma.
Ei varsinaisesti niitä penaalin terävimpiä kyniä kumpikaan
Re: Kommentoin vain tähän väliin lyhyesti...
Ihan pakko on ruokkia offtopiccia mutta mikä ihme tuo hypnoottis-magneettinen katse juttu oli oikein?Komentaja kirjoitti: Todellinen Kai Mikael Aalto.
Hmm, taisin toisessa topicissa mainita että myös Kuopiostakin löytyy henkilö (tod näk oli silloin Niuvassa avohoidossa kun sen kohdalta ainakin nousi bussiin), aika pienikokoinen mies ja pää täynnä tatuointeja, jopa kasvoissakin ja iso hakaristi päässä.SecretService kirjoitti:Hieman OT, mutta Vantaan Korsossakin liikkuu yksi syrjäytyneen oloinen mieshenkilö, jolla on päässään hakaristitatuointi ja usein talvella päällään pitkä saksalaistyylinen sotilastakki... Pää on muutenkin tatuoitu kauttaaltaan. Jos ko. herra jalkautuisi vaikka Kuopion torille, olisi varmasti piiritystilanne käsillä....Tattoo kirjoitti:No sama häiskä just, muistelen että myöhemmin sillä oli joku hakaristi tatuointikin päässä...en ole ihan varma.
Ei varsinaisesti niitä penaalin terävimpiä kyniä kumpikaan
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Sorry, se kaverini ei sitten skannannutkaan mulle sitä...
Niin, erään kaverini piti skannata mulle se Alibin 7/86 lentokonekaappausjuttu, mutta eipä ole kuulunut mitään. Jos jollakin on se, niin skannatkaa ihmeessä, minulla ei noita vanhoja Alibeja ole ollut ainakaan kymmeneen vuoteen. Ja tuo hypnoottis-magneettinen katse näkyy löytyvän nykyään googlettamalla,kunhan muistaa vain käyttää väliviivaa... 
Todellinen Kai Mikael Aalto
-
CrissAngel
- Martin Beck
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_SiitoinCrissAngel kirjoitti:Minäkin muistelen että olisi ollut Pekka Siitoisen kaveri.
Eikös hän ollut joku uus-natsi??
-
CrissAngel
- Martin Beck
Oikeinhan mää sitten muistelin.Aizerbaidzan kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_SiitoinCrissAngel kirjoitti:Minäkin muistelen että olisi ollut Pekka Siitoisen kaveri.
Eikös hän ollut joku uus-natsi??
Olipa siinä luettavaa ko tyypistä.
Child Of Scythe