Oletko itse tehnyt mitään rikollista?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Oletko tehnyt laittomuuksia?

En, hyvänen aika! Olen aina pysynyt kaidalla tiellä.
17
13%
Jotain pientä on tullut sauhuttua, mutta olen ottanut opikseni.
61
46%
Olen poliisin tuttu, mutta evp.
19
14%
Kuljen laveata tietä, koskaan ei tiedä koska häkki heilahtaa.
3
2%
Kyselet liikaa. Curiosity killed the cat.
32
24%

Ääniä yhteensä: 132

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää on pöllinyt snickersin, mut olin niin tunnontuskissani, etten sitä kyennyt syömään ja syötin sen sitten koiralle. silloin en tiennyt suklaan olevan vaarallista ja koirakin oli tyytyväinen...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

OMFG? Siis varastit ainetta, joka väärin käytettynä voi johtaa joidenkin eläinten kuolemaan, ja syötit se koirallesi?

Kuulostaa harkitulta murhalta :lol:

Kai se koira jäi henkiin?
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk

mä taisin olla jotain seitsemän....enhän mä nyt siinä nöösinä ekaluokkalaisena voinut tietää, että suklaa on koiralle oikeasti vaarallista ja varsinkin kun oli vielä niin vimmatun syyllinen olo ja se koira siinä kuolasi vieressä ja vakuutti, et se voi syödä sen snickersin eikä kukaan saa tietää niin mitä muuta siinä voit tehdä?!?!?!?!? :lol: :oops: :lol: :oops:
totta kai sitä nyt ihminen luottaa koiraansa ja varsinkin jos se vakuuttaa jotain;)

ja koira kuoli vasta viime vuonna 14-vuoden ikäisenä....ja se ei siis edes kuollut luonnollisesti vaan oli pakko lopettaa, kun takapää halvaantui, vaikka siis etujalat ois vielä liikkuneet. ja siis koira ois ollu siihenkin vielä ihan tyytyväinen, kun vaan ois ruokaa saanut... :lol: :oops: :lol: :oops:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Kalessin kirjoitti:mä taisin olla jotain seitsemän....enhän mä nyt siinä nöösinä ekaluokkalaisena voinut tietää, että suklaa on koiralle oikeasti vaarallista ja varsinkin kun oli vielä niin vimmatun syyllinen olo ja se koira siinä kuolasi vieressä ja vakuutti, et se voi syödä sen snickersin eikä kukaan saa tietää niin mitä muuta siinä voit tehdä?!?!?!?!? :lol: :oops: :lol: :oops:
totta kai sitä nyt ihminen luottaa koiraansa ja varsinkin jos se vakuuttaa jotain;)
:lol: Eli pikku-Kalessin tunnontuskissaan värvää rikoskumppaniksi viattoman koiraressun jota voitaneen syyttää todistusaineiston tuhoamisesta ja/tai varastetun tavaran kätkemisestä. Aiaiai.. Syytettä tuskin kuitenkaan nostetaan, koska syytetty on edesmennyt ja koira tuskin tiesi tavaran olleen "kuumaa". Ja itse varkaudenkin osalta rikos lienee vanhentunut..
Kalessin
Adrian Monk

EIHH!?!?!?*kiemurtelee* te vääristelette mun lausuntoa...EIKUn...siis, siis se koira oli vielä mukana sillä reissulla! siis hakemassa, tai siis lainamaassa tai jotain sitä snickersiä..ei siis siellä kaupassa ollut, mutta ulkona ja ihan vapaaehtoisesti!!!! :oops: :lol: ja se yllytti!!!!
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Ha ha mitä juttuja täällä! :lol:

Mun pahin rikos on huumausaineiden hallussapito. Onneksi kaveripiiri on muuttunut sittemmin.
Nuorena tuli myös näpisteltyä kaupoista.

Nykyään olen tuhma vain liikenteessä... :roll:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mä olen kakarana kertonut vääristeltyä totuutta ja vannonut väärän valan :oops:
Vein kauppaan pulloja ja kun siihen aikaan ei ollut vielä automaatteja, kerroin kassalla vääristellyn totuuden pullojen määrästä. Ehkä hieman yläkanttiin. Ja kun myyjä nähtyään minun tulevan kauppaan yhden kassin kanssa, johon ei todellakaan voinut mahtua sellaista määrää pulloja, kuin kerroin palauttaneeni, kysyi, että "Vannotko?" minä vannoin :oops:
Olen myös pitänyt hallussa alkoholia alle 18-Vuotiaana. Oleskellut anniskeluravintolassa, humaltumistarkoituksessa, alle 18-vuotiaana, sekä näpistänyt kaupasta sitruunanmakuisia Lakrisal-pötköjä.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
legion_of_thor
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja legion_of_thor »

rekisteri pitkä... kaikenlaista on tullu tehtyä, mutta ei siitä sen enempää..
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Kerran on pidatetty julkisesta juopumuksesta ja "pahasta suusta" eli keskustelin poliisin kanssa heidan kurjista tyoskentelyoloista seka pallkkauksesta.Se riitti heille and I was handcuffed. :lol: :roll:

Rikosrekisteria ei tietenkaan tullut vaikkakin siita sellaisen tassa maassa voi saada noinkin pienesta. Tuomari oli armollinen.

No, tupakkaa tuli joskus nuorena pollittya. En jaanyt kaverini kanssa kiinni.
---------
Allekirjoitus.
C-Bane
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

jotain pientä joskus.
Viimeksi muokannut C-Bane, Su Heinä 29, 2007 3:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Derrick
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Derrick »

Tunnustan yhden rikoksen, jota kukaan muu ei ole vielä maininnut: alkoholin hankkiminen alaikäisille.

Tähän erittäin törkeään tekoon tuli syyllistyttyä aikanaan, kun itse oli 18 v. ja osa kavereista 16-17 v. Onneksi rikos on vanhentunut ajat sitten.

Muuten rikollisuus rajoittuu ylinopeuteen, etenkin Helsingin nykyisillä 30 ja 40 :n rajoitusalueilla, joissa käytännössä jokainen ajaa + 15 km yli rajoituksen.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Jotain pienenpientä. :wink: Yksi pienenpientä hiukan suurempi. Melkein jäin kiinni, mutten kuitenkaan. On onneksi jo moneen kertaan vanhentunut sekin juttu.

Nyt olen pysynyt kaidalla tiellä. 8)
groot
Andy Sipowich NYPD

Samarina kirjoitti: :lol: Eli pikku-Kalessin tunnontuskissaan värvää rikoskumppaniksi viattoman koiraressun jota voitaneen syyttää todistusaineiston tuhoamisesta ja/tai varastetun tavaran kätkemisestä. Aiaiai.. Syytettä tuskin kuitenkaan nostetaan, koska syytetty on edesmennyt ja koira tuskin tiesi tavaran olleen "kuumaa". Ja itse varkaudenkin osalta rikos lienee vanhentunut..
Taytyy myontaa, etta sulla on loistava huumorintaju. Nauroin katketakseni.Kiitokset siita.
---------
Allekirjoitus.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmmh, pari varastelu juttua, toisessa varastin, toisessa minut valehdeltiin syylliseksi, mutta poliisit saivat onneksi totuuden selville.

Omistan kaksi teräasetta.

Waretan.

150 gb elokuvia/sarjoja.

4 gb musiikkia.

+ pari vandalisointi juttua...

++ pari juttua jota teemme kaverin kanssa päivittäin.

Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.

Tyhmiä juttujahan nuo on, mutta minkäs sitä mahtaa...

Ei valituksia kiitos.
What you do... Makes you who you are.
groot
Andy Sipowich NYPD

DonHessu kirjoitti: Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.

Tyhmiä juttujahan nuo on, mutta minkäs sitä mahtaa...

.
Ei helvetti, tulee ihan nuoruusajat mieleen :lol:
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin