"En ihmettele että yksinäinen Suomeen muuttanut Italialainen raiskaa..." WTF ootsä raiskaajien ja pedareiden kaveri? Ymmärtäjä ainakin taidat olla? Mä en ymmärrä tyyppejä jotka ymmärtävät Jammu-setiä ja somaliraiskaajia.
Miesjoukko raiskasi opiskelijan
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Re: Miesjoukko raiskasi opiskelijan
Suicideking, suosittelen tutustumista vaikkapa Helsingin rautatieaseman menoon yöllä klo 03. Siellä saattaa jopa miestä pelottaa paikalla pyörivät suuret neekerilaumat, jotka on höystetty näillä huppari-lökäpöksysuomalaisilla jollainen taidat itsekin olla.
"En ihmettele että yksinäinen Suomeen muuttanut Italialainen raiskaa..." WTF ootsä raiskaajien ja pedareiden kaveri? Ymmärtäjä ainakin taidat olla? Mä en ymmärrä tyyppejä jotka ymmärtävät Jammu-setiä ja somaliraiskaajia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nyt sitten lähdetietoja kehiin näistä mutu-raiskauksista 
Älä oleta
-
SuicideKing
- Susikoski
No pelottaa ne muakin, siks en siellä yleensä liikukkaanJack the Ripper kirjoitti:Suicideking, suosittelen tutustumista vaikkapa Helsingin rautatieaseman menoon yöllä klo 03. Siellä saattaa jopa miestä pelottaa paikalla pyörivät suuret neekerilaumat, jotka on höystetty näillä huppari-lökäpöksysuomalaisilla jollainen taidat itsekin olla.
Ja en ole pedareiden tai raiskaajien kaveri. En vain ole rasisti.
mutta edelleen oon sanonut, että suomalaisten tekemistä raiskauksista ees puolet ei tule noihin teidän rakkasiin tilastotietoihin, koska niistä ei ilmoiteta poliisille, ne tapahtuu kotona kaukana poliisin tilastoista, jos on niin helkkarin vaikea ymmärtää asian pointti niin säälin.
Somebody killed little susie
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
Edelleenkään ei ole faktatietoa se, että joku olettaa jotain tapahtuneen eikä ole heittää kehiin muuta kuin 'aisteilla' koottua mutu-teoriaa. Aivan yhtä hyvin voisi kitistä, että kaikki raiskaukset eivät tule viranomaisten tietoon silloinkaan, kun raiskaajana on etniteetiltään muu kuin suomalainen.
Älä oleta
Tilastot sanovat noin, koska itse suomalaiset ovat niitä sairaita pervoja jotka raiskaavat omia lapsiaan, serkkujaan, veljiään, siskojaan, perhetuttavan lapsia ym. ja jos isukki raiskaa lastansa 10vuotta sanoen tälle "tapan sisaruksesi ja äitisi jos kerrot jollekkin" niin luuletko, että hän menee heti kykenevään ikään tullessaan poliisisedälle kertomaan? no EI! Eihän hän enää ole edes perillä koko yhteiskunnasta, varmaan ihan toisiin maailmoihin jo siirtynyt järkytyksen takia. Suomessa varsinkaan naiset eivät yleensä ilmoita edes raiskauksista poliisille, koska se on arka asia.
Surkuhupainen kommentti. Lakujen ja kebabmiesten vaimoja ja perheenjäseniä ei edes näy katukuvassa ja uhkaukset tappamisesta käyvät usein toteen, usein toteutetaan kunniamurha. Vaimoa saa raiskata mielin määrin, tämä ei ainakaan tule suomen viranomaisten tietoon, kun naista ei edes päästetä ulos kodistaan.. Lisäksi raiskataan kännisten lakukujen baari-illan jälkeen kaikki vaaleat "hutsut". Laku pojat käyvät myös useasti joukolla kimppuun, jolloin uhrilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta puolustautua. Mukana aina myös teräaseita.
Surkuhupainen kommentti. Lakujen ja kebabmiesten vaimoja ja perheenjäseniä ei edes näy katukuvassa ja uhkaukset tappamisesta käyvät usein toteen, usein toteutetaan kunniamurha. Vaimoa saa raiskata mielin määrin, tämä ei ainakaan tule suomen viranomaisten tietoon, kun naista ei edes päästetä ulos kodistaan.. Lisäksi raiskataan kännisten lakukujen baari-illan jälkeen kaikki vaaleat "hutsut". Laku pojat käyvät myös useasti joukolla kimppuun, jolloin uhrilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta puolustautua. Mukana aina myös teräaseita.
Mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa...
Martina Aitolehti on arvellut, että suomalaisnaisista puolella olisi silikonirinnat. Kommentti vaikuttaa alkuun päättömältä, mutta sen ymmärtää jollain tavalla sitten, kun tajuaa, että Aitolehden omista kavereista varmasti suurimmalla osalla on silikonit.SuicideKing kirjoitti:mutta edelleen oon sanonut, että suomalaisten tekemistä raiskauksista ees puolet ei tule noihin teidän rakkasiin tilastotietoihin, koska niistä ei ilmoiteta poliisille, ne tapahtuu kotona kaukana poliisin tilastoista
Vaikka sinä tuntisit kymmenen henkilöä, joita on raiskattu kotona, ei se millään tavalla ole todiste siitä, että Suomen raiskauksista suurin osa tapahtuisi kotona. Jos olet tutustunut näihin kymmeneen ihmiseen esimerkiksi sattumalta kadulla, olisi otanta jollain tavalla merkityksellinen. Mutta minä luulen, että sinä olet tutustunut heihin sellaisissa yhteyksissä, joissa insestin uhreja luonnollisesti liikkuu.
Sen sijaan se on jopa todennäköistä, että maahanmuuttajien keskuudessa perheen sisäisiä raiskauksia (esimerkiksi aviomiehen ja -vaimon välillä) tapahtuu paljonkin, johtuen erinäisistä laeista ja säännöistä, jotka mahdollistavat sen heille heidän kotimaassaan. Ei maahanmuuttajanainen osaa hakea apua vieraassa maassa, kun ei välttämättä edes tiedä, että sitä olisi saatavilla. Eikä maahanmuuttajamies lopeta vaimon raiskaamista vain siksi, että maa vaihtuu. Ei suomalaismieskään aloittaisi sharia-lain soveltamista vaimoonsa vain siksi, että sattuisi muuttamaan maahan jossa kyseinen laki on käytäntönä.
Pysyy OOTEEna.
Hmm.. Olikohan tossa nyt mitään järkeä? Postaan kuitenkin
Olen myös ihan varma siitä, että kaikkia raiskaustapauksia ei todellakaan ilmoiteta. En nyt silti kuitenkaan alkaisi vetämään tiukkaa prosentuaalilinjaa tai mitään siihen viittaavaankaan, koska todellakaan näiden raiskauksien lukumäärät eivät ole tiedossa ja lukumääriä on erittäin vaikea edes arvioida. Osa varmasti tapahtuukin neljän seinän sisällä, kuten perheväkivaltakin. Ilmoittamattomia perheväkivaltatapuksia on myös melko vaikea arvioida. Varmasti monet raiskaukset jäävät ilmoittamatta myöskin sen takia, että ei olla ihan varmoja että oliko se nyt raiskaus. Aamulla herätty ilman pikkareita sen pubiprinssin vierestä. Prinssi onkin muuttunut takaisin sammakoksi ja morkkis on suunnaton. Mies on saattanut olla selvinpäin ja käyttää hyväksi juopunutta baariarmadaa. Tällainen tapaus saatetaan ilmoittaa raiskaukseksi, kun ei muisteta. Voi olla myös, että ei ilmoiteta ja ehkä kyseessä onkin väkisinmakuu... Oikeushan sen sitten tietysti viime kädessä päättää.SuicideKing kirjoitti:mutta edelleen oon sanonut, että suomalaisten tekemistä raiskauksista ees puolet ei tule noihin teidän rakkasiin tilastotietoihin, koska niistä ei ilmoiteta poliisille, ne tapahtuu kotona kaukana poliisin tilastoista
Hmm.. Olikohan tossa nyt mitään järkeä? Postaan kuitenkin
Jäisi kyllä muuttamatta.joey kirjoitti: Ei suomalaismieskään aloittaisi sharia-lain soveltamista vaimoonsa vain siksi, että sattuisi muuttamaan maahan jossa kyseinen laki on käytäntönä.
*tsirp*
Kuinka paljon näitä kunniamurhia tehdään esimerkiksi Suomessa?rakejo kirjoitti:
Surkuhupainen kommentti. Lakujen ja kebabmiesten vaimoja ja perheenjäseniä ei edes näy katukuvassa ja uhkaukset tappamisesta käyvät usein toteen, usein toteutetaan kunniamurha.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Suicidekingille - olen todella pahoillani että sinulla on miehistä huonoja kokemuksia, se on ainoa selitys tuohon avautumiseesi. Meitä on kuitenkin myös hyviä isiä ja veljiä - mutta kyllä se vaan on nin että tilastollisesti suomalaiset miehet eivät ole pahimpia pedoja ja raiskaajia vaan nämä ihailemasi rasistien uhmaamat tummaihoiset ovat niitä jotka suomityttöjä uhkaavat.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Sen verran tilastoihin voisi tutustua että selviäisi sekin tosiasia että meillä lapsiin kohdistuneisiin
seksuaalirikoksiin syyllistyvät useammin suomalaiset.
Mielenkiintoista on myös se, että vuonna 2005 suoritetun naisuhritutkimuksen mukaan
seksuaaliseen kanssakäymiseen oli kuluneen vuoden aikana pakotettu 7600 naista parisuhteen
ulkopuolella, mutta lähes saman verran, 6500 parisuhteessa.Näistä suurin osa taitaa myös
olla meikäläisiä sankareita.
seksuaalirikoksiin syyllistyvät useammin suomalaiset.
Mielenkiintoista on myös se, että vuonna 2005 suoritetun naisuhritutkimuksen mukaan
seksuaaliseen kanssakäymiseen oli kuluneen vuoden aikana pakotettu 7600 naista parisuhteen
ulkopuolella, mutta lähes saman verran, 6500 parisuhteessa.Näistä suurin osa taitaa myös
olla meikäläisiä sankareita.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Löytyy raiskaajia joka kansallisuuksista ihan varmasti mutta miksi ottaa lisäongelmia ehdointahdoin?? Kyllä joku koe-aika olisi hyvä,pienikin rikos niin maasta ulos. Muutenkaan en ymmärrrä että parhaassa iässä olevat miehet lähtevät pakoon ja jättävät ehkä vielä vaimonsa ja lapsensa sinne. Lähettiinhän Suomestakin sotalapsia aikoinaan pois sodan jaloista. Aina löytyy puolustelijoita vaikka raiskaisivat jonkun mutta Audi-miestä potkitaan päähän kun leikillään vertaa naista autoon 
jokaiselta raiskaajalta pitäisi leikata kalu poiki,jo loppuisi hävyttömyydet.olisi varmasti tarpeeksi kova uhkaus.jokainen tietäisi että jos kiinni jään niin turha haaveilla enää seksistä kenekään kanssa,laittaisi miettimään.mutta ei täällä suomess akun rikollisia hyysätään ja suojellaan"olit paha poika,älä enää toiste noin tee"-asenne on valloillaan.ja ei aikaakaan kun taas uusi rikos.mikäs siinä kun rikolliset tietävät ettei se niin paha ole jos kiinni jään,vankilassa on playstatioinit,pehmeät sängyt,ruokaa jne,paremmat oltavat kuin kotona,muijakaan ei nalkuta.
pienikin hetki on arvokas