Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

McCann couple refuses to take a lie detector test

“We know that the lie detector is not accepted by Portuguese authorities, so the McCann don't want to be submitted to a test”, Clarence Mitchell, the former Media Monitoring Unit director and spokesman for Gerry and Kate McCann told, yesterday, to Portuguese daily “24 Horas”. The newspaper asked if the McCann were willing to take a lie detector test, organized and sponsored by the newspaper.

tässä siitä valheenpaljastustestistä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:McCann couple refuses to take a lie detector test

“We know that the lie detector is not accepted by Portuguese authorities, so the McCann don't want to be submitted to a test”, Clarence Mitchell, the former Media Monitoring Unit director and spokesman for Gerry and Kate McCann told, yesterday, to Portuguese daily “24 Horas”. The newspaper asked if the McCann were willing to take a lie detector test, organized and sponsored by the newspaper.

tässä siitä valheenpaljastustestistä...
Tämän minä tiesin. Se on hyvin linjassa sen kanssa mitä olen kirjoittanut. He eivät halua tehdä viihdelehden tarjoamaa valheenpaljastustestiä, mutta suostuisivat poliisin pyyntöön.

Voisinko saada yhtä hienon linkin tähän pyytämääni asiaan:

A. vanhemmat ovat asianajajansa kautta selvästi ilmoittaneet että eivät aio vastata yhteenkään kysymykseen nyt tai myöhemmin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

del
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:12 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:cicero: älä välitä marsalkasta

hänen anti tähän ketjun on varsin vähäinen

kukaan ei saa sanoa mitään negatiivista mccanneista, tai joutuu tekemisiin marsalkan kanssa, :
Hyväksytkö sinä valheellisella tiedolla mustamaalaamisen? Vai oletko löytänyt todisteita tälle väitteelle:
A. vanhemmat ovat asianajajansa kautta selvästi ilmoittaneet että eivät aio vastata yhteenkään kysymykseen nyt tai myöhemmin.
hän kun on yksi innokkaimmista pariskunnan ihailijoista

Toivoisin lähinnä, että heitä ei mustamaalata valheellisella tiedolla. Onko tämä liikaa vaadittu?
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ma Loka 01, 2007 12:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Okisto
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Okisto »

Minusta Marsalkka edelleenkin ihan aiheesta pyytää linkkejä "faktoihin". En välitä itsekään mennä sille äimistelylinjalle jota on keskustelussa usein näkynyt. Ketju on jo 200 viestiä pitkä, come on eikö voi ottaa tavaksi linkittää kaikki tietonsa heti eikä vain kirjoittaa "luin jostakin..."
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ompa kummallista touhua, että jos vaatii lähteitä jonkun väittämille niin leimautuu fanipojaksi. Eikö se vaan hyvä ole, että joku vaatii faktaa väittämille, muutenhan koko ketju voisi olla vaan perusteetonta liirumia, ainakin itse mieluummin luen keskustelua joka perustuu faktoihin eikä jonkun mielikuvitukseen?
Marsalkka
Horatio Caine

Okisto kirjoitti:Minusta Marsalkka edelleenkin ihan aiheesta pyytää linkkejä "faktoihin".
Ja näitä en saa, koska niitä ei ole. Mutta tätä ei voida tunnustaa, koska on niin kauhean mukavaa mustamaalata ihmisiä tarvittaessa vaikka valheellisella tiedolla, jos sopivaa faktaa ei löydy. Häpeällistä!
eikö voi ottaa tavaksi linkittää kaikki tietonsa heti eikä vain kirjoittaa "luin jostakin..."
Ei voi, koska tällöin ei voisi mustamaalata valheellisella tiedolla. Pahimmillaan tuo on muuten: "katsoin yhden ohjelman reilu vuosi sitten ja siinä sanottiin..."
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

del
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:12 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

blackwidow kirjoitti:
mccannit ovat varmaan tyytyväisiä kun ovat saanet ihailijan
Enpä sanoisi näinkään. Lähinnä kuvottaa tämä tiettyjen henkilöiden jatkuva valehteluun perustuva mustamaalaaminen.
cicero
Michael Knight

marsalkka missä olet kirjoittanut ja mitä, olen tässä vaiheessa nähnyt vain yrityksiäsi toimia moderaattorina...ja jos osaat yhtään lukea niin mccannit selvästi ilmoittavat että eivät aio testiä tehdä koska sitä ei ole hyväksytty portugalissa eli eivät tekisi sitä MYÖSKÄÄN poliisin toimesta koska sillä ei ole lainvoimaa.

myöskin tämä jatkuva valehtelu olisi kiva kun osoittaisit todeksi? Missä kohtaa olen valehdellut jatkuvasti? tämä on kyllä siellä sinun omien korviesi välissä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:ja jos osaat yhtään lukea niin mccannit selvästi ilmoittavat että eivät aio testiä tehdä koska sitä ei ole hyväksytty portugalissa eli eivät tekisi sitä MYÖSKÄÄN poliisin toimesta koska sillä ei ole lainvoimaa.
Tällaista tietoa en ole nähnyt, että eivät tekisi sitä poliisin pyytäessä. En varmaan ole vain löytänyt... Jos sellainen vanhempien ilmoitus löytyy, ilmoitan välittömästi olleeni väärässä.
Voisitko ottaa kantaa seuraavaan asiaan linkin muodossa:
Taisit eilen luvata etsiä linkkiä... Ei vissiin löytynyt... ;)
cicero
Michael Knight

et siis osaa lukea? Olet siis niitä ihmisiä joille kaikki täytyy selittää juurtajaksain..tätä oen ajatellutkin ja siksi on parasta että jätetään kummatkin toisemme rauhaan.

lupasinko eilen linkkiä????en itse löydä kirjoituksistani sellaista?kirjoitin vaan lopuksi että nukkumaanolen menossajoten ei pääs elinkittämään enää, mielessäni oli kyllä muutam muu linkki.. :roll: mutta osoita ihmeessä minulle missä kohtaa lupasin linkittää :wink:

ettei vaan nyt sattunu joku vahinko...
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:et siis osaa lukea?
Osaan. Mutta kun et näköjään osaa laittaa sellaisia linkkejä, joista saisit tukea väitteillesi.
siksi on parasta että jätetään kummatkin toisemme rauhaan.
Varmasti haluat sitä ennen todistaa tämän väitteesi:
lupasinko eilen linkkiä????
Tosiaan! Etpä luvannutkaan. Ilmoitit vain toiveita herättävästi, että "aika loppui..sori joten nyt en siis pääs elinkittämään..nukkumaanmenoaika!" Tästä oletin, että kunnian naisena heti tänään etsit linkin, kun aikaa taas on. Mutta tosiaan! Etpä luvannut linkkiä, etkä sitä näköjään kykene antamaan. Myönnän olleeni väärässä tässä asiassa.
mielessäni oli kyllä muutam muu linkki
Kas kun ei tähän asiaan liittyvä linkki:
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ma Loka 01, 2007 12:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cicero
Michael Knight

marsalkka puhuu kakkelsperiä vai mitä se olikaan..asia on nyt mun puoelsta loppuunkäsitelty kun ei susta oo vastaamaan omiin syytöksiisi. ja tää ketju on ihan muuta varten joten mun puoletsa henk.kohtainen loanheitto loppui just tähän!!!

niin, irroititpa taas sopivasti tekstiä itsellesi miellyttävästä kohdasta...
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:asia on nyt mun puoelsta loppuunkäsitelty kun ei susta oo vastaamaan omiin syytöksiisi. quote]

Mihin en ole vastannut?

Asia ei ole loppuunkäsitelty:
Linkkiä, kiitossss!
henk.kohtainen loanheitto loppui just tähän!!!
Ei tässä ole kyse henkilökohtaisesta loanheitosta (paitsi että taisit vihjailla minun olevan jossain määrin analfabeetti). Kyse on tämän väittämän todistamisesta:
Lukittu