Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

1lpo kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 2:38 pm No mikä tässä ihmettelyn aiheessa niin huvittaa? Sulkujen piti jatkua loputtomiin ja pahentua entisestään. Eliitillä olisi ollut "hyvä" syy tehdä niin rokotteiden lisätartunnoilla, joku tässä nyt mättää.
Alkaa tuntumaan, että sä olet liian viisas tällaiselle keskustelupalstalle, vaikka et edes näe mtä ympärilläsi tapahtuu. Hyvää jatkoa yksin keskusteluun ja hyvää joulua 🎅🥰
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Eiköhän tämäkin ketju kuole pois, EvariStevari. Ilpokin ihan asiallisia tuossa kyselee, mutta kun ei ole jutut folioiden mieleen, niin ei muuta kuin itseriittoista vittuilua kehiin. Ei sellaista oikein kukaan jaksa.

Pikanttina bonuksena vielä tuo, että peesaat nimimerkki Väärää. Mieti nyt jumalauta millaisia sekin kirjoittelee. Onko tosiaan aivan se ja sama miten mölyä ja vaahtoaa, kunhan asia on oikea?
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 7:40 pm Pikanttina bonuksena vielä tuo, että peesaat nimimerkki Väärää. Mieti nyt jumalauta millaisia sekin kirjoittelee. Onko tosiaan aivan se ja sama miten mölyä ja vaahtoaa, kunhan asia on oikea?
Mitä sitten? Eihän sinun pitänyt nähdä mitä kirjoittelen. Raskaat tyypit ovat ansainneet raskaat vastaukset.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:48 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 7:40 pm Pikanttina bonuksena vielä tuo, että peesaat nimimerkki Väärää. Mieti nyt jumalauta millaisia sekin kirjoittelee. Onko tosiaan aivan se ja sama miten mölyä ja vaahtoaa, kunhan asia on oikea?
Mitä sitten? Eihän sinun pitänyt nähdä mitä kirjoittelen. Raskaat tyypit ovat ansainneet raskaat vastaukset.
Tyypillinen esimerkki asenteesta, kun kysytään vastauksia kysymyksiin joihin ei osaa vastata.
Lainaan tähän itseäni, sopii kontekstiin kuin nyrkkisi solttuetsivän silmään.

"
Minä olen avoin näille asioille mutta kun harvoin teiltä saa konkreettisia vastauksia kysymyksiin. Aina tulee kuitenkin ilmi se oma ylivertainen viisaus verrattuna muihin. Minulla on esim kaksi folioystävää joiden kanssa välillä näistä puhutaan. Kasvotusten kun puhutaan niin saa jopa vastauksia alkuun. Sitten kun kyseenalaistan heidän ehdotuksia=tietoa ja tajuavat ettei homma ehkä toimisikaan, ei tule enää vastauksia vaan paatosta uusista salaliitoista ja lampaiden tyhmyydestä joita vain heidän prosenttinsa näkee. Yhdistävä tekijä näillä kahdella on se että he tajusivat tämän maailman todellisen laidan vasta vuosien syrjäytymisen ja rankan päihteiden käytön jälkeen. Toivottavasti olet niin viisas ettet ole ajautunut syrjäytyneeksi päihdeongelmaiseksi
."
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:48 pm Mitä sitten? Eihän sinun pitänyt nähdä mitä kirjoittelen. Raskaat tyypit ovat ansainneet raskaat vastaukset.
Raskaat tyypit? Tarkoittanet toki väärässä olevat tyypit?

En mä sua ole ignoreen laittanut. Sun ulosanti on kuitenkin pitkälti ihan asiallista, jos ei ota huomioon tuota rajatonta itseriittoisuutta.
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Joulu 09, 2023 2:53 pm
Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:48 pm Mitä sitten? Eihän sinun pitänyt nähdä mitä kirjoittelen. Raskaat tyypit ovat ansainneet raskaat vastaukset.
Raskaat tyypit? Tarkoittanet toki väärässä olevat tyypit?

En mä sua ole ignoreen laittanut. Sun ulosanti on kuitenkin pitkälti ihan asiallista, jos ei ota huomioon tuota rajatonta itseriittoisuutta.
Kiva, etten olekaan estolistalla. Raskaita olette siinä mielessä, että olette kieltämässä kaiken, jopa päivänselvät asiat. Älkää nyt alkako kyselemään vaan teidän olisi nyt aika näyttää toteen, ettei minkäänlaista koplausta ole meneillään ja eliittiin voi luottaa jokainen rahvas. Samalla viivalla ollaan kaikki. Vai ollaanko ja onko niin, että et tunne ainoatakaan eliittiin kuluvaa?
elite (n.)
"a choice or select body, the best part," 1823, from French élite "selection, choice," from Old French eslite (12c.), fem. past participle of elire, elisre "pick out, choose," from Latin eligere "choose" (see election). Borrowed in Middle English as "chosen person" (late 14c.), especially a bishop-elect, but it died out mid-15c. The word was re-introduced by Byron's "Don Juan." As an adjective by 1852. As a typeface, recorded by 1920.

also from 1823
https://www.etymonline.com/word/elite

Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 6:05 pm Kiva, etten olekaan estolistalla. Raskaita olette siinä mielessä, että olette kieltämässä kaiken, jopa päivänselvät asiat.
En mä ainaaan kiellä mitään mistä on olemassa päivänselvät todisteet. Teillä vaan on niin erikoinen käsitys siitä, että mikä on päivänselvää ja mikä ei.

Otetaan nyt vaikka esimerkiksi nämä kaksi uusinta "whistlebloweria". Yritin oikein ajan kanssa tuossa eilen hahmotella, että millä perustein kyseisiin heppuihin voisi luottaa.

Uuden-Seelannin partasuu pidätteli herkistyneenä itkuaan ensimmäinen 5-10 minuuttia, jonka jälkeen sitten esitteli jotain päivä- ja/tai viikkokohtaisia kuolintilastoja. Ja niiden sitten piti selittää rokotteiden osuus kuolemiin. Ei oikein vakuuttanut, etenkin kun sitten katselin maan kuolintilastoja vuodesta 2016 asti. Joka vuosi 33-34k kuollutta, kunnes sitten 2022 oli 38k. Eli huikea 4k nousu. Siitä kun vielä ottaa koronakuolemat pois, niin aika heikko esitys.

Ja entäs se US Navyn kaljupää? Julkaisi videon jossa plaraa hätäisesti jotain papereita niin, ettei edes vilauta niitä katsojille, on vaan lukevinaan niistä tilastoja.

Kerro nyt, että onko esimerkiksi nuo kaksi tietolähdettä niin luotettavia, että molempien jutut pitäisi sisäistää päivänselvinä faktoina? Jos on, niin kyllä mä olisin oikein kiinnostunut tietämään, että millä perusteella.
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Joulu 09, 2023 7:17 pm
Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 6:05 pm Kiva, etten olekaan estolistalla. Raskaita olette siinä mielessä, että olette kieltämässä kaiken, jopa päivänselvät asiat.
En mä ainaaan kiellä mitään mistä on olemassa päivänselvät todisteet. Teillä vaan on niin erikoinen käsitys siitä, että mikä on päivänselvää ja mikä ei.
Päivänselvät asiat ovat sellaisia, jotka ovat selvästi havaittavissa kuten koronaan liittyvä erittäin raskas liioittelu sekä pelottelu piikityksillä vaikka itse tautiin kuolee alle 1% sairastuneista. Näitä te ette näe tai olette olevinaan näkemättä ja se tekee minusta salaliittoteoreetikon. Teidän silmissänne.

Ja noista kahdesta esittämästäsi esimerkistä sen verran, että meissä on se ero, etten minä lue tuollaisia lainkaan. Sopii siis varmasti kysyä: kenellä teillä/meillä?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 8:43 pm Päivänselvät asiat ovat sellaisia, jotka ovat selvästi havaittavissa kuten koronaan liittyvä erittäin raskas liioittelu sekä pelottelu piikityksillä vaikka itse tautiin kuolee alle 1% sairastuneista. Näitä te ette näe tai olette olevinaan näkemättä ja se tekee minusta salaliittoteoreetikon. Teidän silmissänne.
Niinpä niin. Tässä lainaus viestistä, jonka tuossa taannoin tähän ketjuun kirjoitin:
Hank Voight kirjoitti: La Marras 18, 2023 8:21 pm No ihan tässä viimeisen vuoden aikana sentään sieltä sun täältä on kuulunut kritiikkiä noiden suhteen. Kun ovat sentään jotkut päättäjistäkin alkaneet tajuta, että ehkäpä siinä hässäköinnissä ammuskeltiin haulikolla hyttystä.

Keskustelu on tosiaan puuttunut. On ollut lähinnä vain kaksi ääripäätä. Itse olisin aina halunnut olla jossain siinä välissä, mutta hankalaa on ollut.

Koronatoimia pidin kohtuuttomina. Olen koko ajan ollut varma, että sillä järjettömällä touhulla aiheutettiin enemmän haittaa kuin mitä saatiin hyötyä. Myöskin itse taudin vaarallisuutta liioiteltiin raskaasti.
Tuota olen sanonut aina, ihan täällä Minfossakin. Lisäksi olen todennut, että maskia en pitänyt missään vaiheessa, enkä kotona neljän seinän sisällä pysy vaikka kuka sanoisi mitä. Mutta ei auta, raskas tyyppi olen kun en usko Illuminatiin enkä rokotteen tappavuuteen.
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Joulu 09, 2023 10:11 pm Mutta ei auta, raskas tyyppi olen kun en usko Illuminatiin enkä rokotteen tappavuuteen.
Missä vaiheessa olen koettanut tyrkyttää jompaa kumpaa ideaa sinulle? Raskas tyyppi todellakin, joka tunkee sanoja suuhun.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1841
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 09, 2023 10:52 pm
Hank Voight kirjoitti: La Joulu 09, 2023 10:11 pm Mutta ei auta, raskas tyyppi olen kun en usko Illuminatiin enkä rokotteen tappavuuteen.
Missä vaiheessa olen koettanut tyrkyttää jompaa kumpaa ideaa sinulle?
Ehkä et koskaan. Kuten en minäkään ajattele kuten tuossa esitit. Anyways, tuota viimeistä lausetta ennen oli se viestin oleellisin osuus, mutta et tietenkään kommentoinut siltä osin mitenkään.

On tää toivotonta, ei jaksa enää. Annetaan ketjun vaan kuihtua pois, eiköhän koko korona rokotteineen ala jo jossain kohtaa olemaan yesterday's news.
#FreePlato
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Joulu 09, 2023 10:11 pm Mutta ei auta, raskas tyyppi olen kun en usko Illuminatiin enkä rokotteen tappavuuteen.
Illuminati-ketjusta vuodelta 2012.
viewtopic.php?p=524490#p524490
Sirpa kirjoitti: Pe Joulu 28, 2012 1:25 pm Joo, mä kuulin aikoinaan, että ne laittaa liikkeelle jonkin taudin, sellasen, että siitä tulee maailmanlaajuinen pandemia, niin että ne pääsee rokottaan kaikki ihmiset. Aika pian tämän jälkeen tuli sitten taas huhu, että ne aikoo järjestää maailmanlaajuisen finanssikriisin laittaakseen vähän rahamarkkinoita uusiksi, ja tavallista kansaa kyykkyyn, ja nyt ne samat tahot väittää, että ne seuraavaksi tähtää Euroopan laajuiseen mellakointiin, jotta ne sais hätätila-, poikkeustila- tai mitä tilalakia ne sitten onkin, voimaan, koska sen kautta sitten astuu voimaan myös EU-poliisi ohitse valtioiden oman poliisin. On kyllä melkoista salaliittoteoriaa, totta.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

^^ Kannattaa lukea Sirpan viestejä enemmänkin niin saat paremman kuvan nimimerkistä. Oli "piristysruiske" täällä pitkään, harmi että katosi.

En tiedä mitä tuolla sitaatilla hait kun et enempää pohjustanut (jotta voi tarpeen tullen inttää että en minä tarkoittanut tuota tai tuota?). Jos se on todiste salaliitosta koronan suhteen niin olen hyvin pettynyt.
Samanlaisia ennustuksia on tehty kymmeniä vuosia, nyt vain ennen pitkää tuli se pandemia (niitä on ollut läpi historian). Jos me eveni kanssasi tässä tehdään parisen kymmentä vuotta ennustuksia, niin luultavasti joku niistä osuu osittain.

Eikö itselläsi hälytyskellot soita yhtään kun pidät muita tyhminä ja itseäsi ylivertaisen fiksuna? Pidät fiksuna että tiedät olevan koronaan ja piikkeihin liittyvää salaliittoa mutta et tiedä pienintäkään motiivia asialle? Tiedät olevan salaliitto tappavista myrkkypiikeistä joilla eliitti meitä harventaa. Sittenkun näitä lukuja tarkastellaan niin tiedetään liiton olevan mutta lopputuloksessa kestää vähintään kymmeniä vuosia, luultavasti satoja?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

1lpo kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 11:46 am Eikö itselläsi hälytyskellot soita yhtään kun pidät muita tyhminä ja itseäsi ylivertaisen fiksuna? Pidät fiksuna että tiedät olevan koronaan ja piikkeihin liittyvää salaliittoa mutta et tiedä pienintäkään motiivia asialle? Tiedät olevan salaliitto tappavista myrkkypiikeistä joilla eliitti meitä harventaa. Sittenkun näitä lukuja tarkastellaan niin tiedetään liiton olevan mutta lopputuloksessa kestää vähintään kymmeniä vuosia, luultavasti satoja?
Ompas hoono soomi. Kerro sinä aluksi mistä korona sai alkunsa. Torilta vai labrasta ja kumpaa pidettiin salaliittoteoriana?
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Even Steven kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 2:31 pm
1lpo kirjoitti: Su Joulu 10, 2023 11:46 am Eikö itselläsi hälytyskellot soita yhtään kun pidät muita tyhminä ja itseäsi ylivertaisen fiksuna? Pidät fiksuna että tiedät olevan koronaan ja piikkeihin liittyvää salaliittoa mutta et tiedä pienintäkään motiivia asialle? Tiedät olevan salaliitto tappavista myrkkypiikeistä joilla eliitti meitä harventaa. Sittenkun näitä lukuja tarkastellaan niin tiedetään liiton olevan mutta lopputuloksessa kestää vähintään kymmeniä vuosia, luultavasti satoja?
Ompas hoono soomi. Kerro sinä aluksi mistä korona sai alkunsa. Torilta vai labrasta ja kumpaa pidettiin salaliittoteoriana?
Anteeksi, minulla on keskittymishäiriö. Minä en tiedä kummasta se on lähtenyt, mutta jos veikata pitäisi niin vaikeaa tekee siltikin. Fiilikseni tuon suhteen on niin 50/50 mutta heitetään nyt se labra.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Vastaa Viestiin