sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rikkalapio
Vic Mackey

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 12:11 am Siellä luki juuri kuten minulla tuossa yllä lukee, ennen kuin poistin koko kirjoituksen ja siirsin sen tänne.

Onko paskan puhuminen sinulle joku fiksaatio? Etkö kykene kirjoittamaan totuutta milloinkaan? On ryssän oppi siinä tapauksessa mennyt hyvin perille. Mikset painu sinne rakastamaasi ryssälään? Vai oletko niin saatanan daiju etteivät edes paskaiset ryssät halua sinua? Yritä nyt edes, jos ne vaikka heltyisivät ottamaan sinut. Päästäisiin mekin siitä paskasta vihdoin.

Ja jos ne aitten saavat päähänsä käyttää teitä ryssänkätyreitä jonkinlaisena rynnäkköjoukkona jossain älyttömässä ”operaatiossa”, niin ei hätää. Mä ja muut reserviläiset jatketaan täällä ampumaharjoituksia ihan vaan kaiken varalta. Vaikkakin esmes joku Turtiainen olisi vaikea olla osumatta.
Miksi jauhat paskaa siellä se sinun kirjoituksesi edelleenkin on nähtävissä älykääpiö :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Ei muuten ole, idiootti. Päivitä se haiseva ryssäselaimesi. Ryssä.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 12:11 am Siellä luki juuri kuten minulla tuossa yllä lukee, ennen kuin poistin koko kirjoituksen ja siirsin sen tänne.

Onko paskan puhuminen sinulle joku fiksaatio? Etkö kykene kirjoittamaan totuutta milloinkaan? On ryssän oppi siinä tapauksessa mennyt hyvin perille. Mikset painu sinne rakastamaasi ryssälään? Vai oletko niin saatanan daiju etteivät edes paskaiset ryssät halua sinua? Yritä nyt edes, jos ne vaikka heltyisivät ottamaan sinut. Päästäisiin mekin siitä paskasta vihdoin.

Ja jos ne aitten saavat päähänsä käyttää teitä ryssänkätyreitä jonkinlaisena rynnäkköjoukkona jossain älyttömässä ”operaatiossa”, niin ei hätää. Mä ja muut reserviläiset jatketaan täällä ampumaharjoituksia ihan vaan kaiken varalta. Vaikkakin esmes joku Turtiainen olisi vaikea olla osumatta.
Arvaan että kyllä, edes ryssälään tätä ei huolita ellei suostu suoraan rintamalle ja sinnehän tämä ei uskalla koska tietää mitä tapahtuu jos Ukrainaan menisi venäjän luvalla. Samoin kuin muillekkin russakoille. Paskan puhumiseen on vaikea sanoa mitään kun toveri on ennustanut ympäri maailmaa kaikki konfliktit niin päin vittua että noppaa heittämällä olisi ollut useammin oikeassa. :lol: :lol:
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 2:22 am Ei muuten ole, idiootti. Päivitä se haiseva ryssäselaimesi. Ryssä.
Aha ai eivai
rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:54 pm
Donald McRonald kirjoitti: To Huhti 23, 2026 10:52 pm Ei vittu :facepalm:
Klovni tuli arvostelemaan moderaattoreita ja tässä tuotos :lol:
E: Jo sä sikakoira oot sitä mieltä että sikakoira on foorumin nykyinen nimimerkki, niin miksi itse rikot foorumin sääntöä usean nimikerkin käytöstä?
Sekavaa settiä jotain taitaa nyt olla vialla palstan psykiatrian erikoismies voisi hieman analysoida mikä pelleksi itsensä samaistava nimimerkki Donald McRonald entiseltä kutsumanimeltään Don Mc tässä hourailee
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

ryssäpossulla on näköjään vähän hankala ymmärtää miten foorumisoftat ja lainaukset toimivat.
Noh, ei kaikkea voi ryssältä vaatiakaan. Jotkut asiat ovat vain liian vaikeita.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

rikkalapio kirjoitti: To Huhti 23, 2026 11:14 pm Eiköhän se nyt johtunut lähinnä näiden Ukraina trollien peppukivusta joka sekoitti koko palstan tuolloin ja sama meininkihän se edelleenkin jatkuu tuolla samoilla nimimerkeillä.
Ainut joka peppukipuili oli nimimerkki sikakoira, kun suoltamansa ryssän propaganda ei saanut forumilla vastakaikua. Sama peppukipuilu näkyy jatkuvan sikakoiraa "fanittavilla" muilla saman ryssäntrollin nimimerkeillä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

rikkalapio kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 4:45 pm Aha ai eivai
Lainaat omaa viestiäsi, jossa "lainaat" viestiä jonka sisältö ei ole se mitä lainauksessasi.
Ilmeisesti et ole vielä päässyt sääntöjen lukemisessa 11 § asti?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 5:29 pm ryssäpossulla on näköjään vähän hankala ymmärtää miten foorumisoftat ja lainaukset toimivat.
Noh, ei kaikkea voi ryssältä vaatiakaan. Jotkut asiat ovat vain liian vaikeita.
Haha vittu sä oot onneton rääpäle :lol: :lol: :lol:
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
rikkalapio
Vic Mackey

Rescuer kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 5:35 pm
rikkalapio kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 4:45 pm Aha ai eivai
Lainaat omaa viestiäsi, jossa "lainaat" viestiä jonka sisältö ei ole se mitä lainauksessasi.
Ilmeisesti et ole vielä päässyt sääntöjen lukemisessa 11 § asti?
Niin,lainasin omaa viestiäni jossa on herra/rouva Ronaldin viesti jonka hän nyt kiistää tehneensä ja väittää ettei sitä enää ole toisessa ketjussa siitähän nyt selviää juurikin se kuinka tänne siirrettyään viestin herra /rouva Ronald sitä moderoi itse vastoin väittämäänsä todellinen tampio tämä yksilö :lol: :lol: :lol:
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Vittu mikä ääliö. En mä ole missään kiistänyt kirjoittaneeni ko. viestiä tai sen jälkeen poistaneeni sitä. Itse sinä väität etten kirjoittanut niin kuin kirjoitin ja väität että kirjoitus on yhä tuolla langassa. Ei muuten ole. Se on minun toimestani POISTETTU.
Katso vaikka:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 6#p1976946

E: Ja siirsin sen tähän lankaan, kirjoitusvirheineen päivineen:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 2#p1976952

Saatana että osaa joskus olla ihmeellistä tuo ryssien logiikka. Mutta ei ryssien toiminnassa kuitenkaan osaa mikään enää yllättää.
rikkalapio
Vic Mackey

Ai sinäkö nyt siis esität ettet moderoinut itse viestiäsi kun sen tänne siirsit tampio :lol:

Noh katsotaanpa elikä näin kerroit moderaattori ketjussa
E: Jo sä sikakoira oot sitä mieltä että sikakoira on foorumin nykyinen nimimerkki, niin miksi itse rikot foorumin sääntöä usean nimikerkin käytöstä?
Ja näin sikakoira ketjussa
E: Jo sä sikalapio oot sitä mieltä että sikakoira on foorumin nykyinen nimimerkki, niin miksi itse rikot foorumin sääntöä usean nimikerkin käytöstä?
Kunnon idiootti tämä klovni joka multinikkeilee palstalla aikaisemmalta nimeltään siis Don Mc
Viimeksi muokannut rikkalapio, Pe Huhti 24, 2026 6:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Mitä vittua toi ryssä sekoilee? Osaako joku selittää?
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:45 pm Mitä vittua toi ryssä sekoilee? Osaako joku selittää?
No kukahan täällä nyt sekoilee oikein huolella :lol: :lol: :lol:

Kannattaa panostaa myös oikenkirjoitukseen vai ottiko vain niin tunteille että kirjoitustaitokin katosi :lol:
Viimeksi muokannut rikkalapio, Pe Huhti 24, 2026 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Etkä edes kiistä olevasi ryssä. Painuisit nyt jo perkele sinne ryssälään kaltaistesi luo.
rikkalapio
Vic Mackey

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 24, 2026 6:48 pm Etkä edes kiistä olevasi ryssä. Painuisit nyt jo perkele sinne ryssälään kaltaistesi luo.
Ryssä sulla on pöksyissäs Uuno :lol:
- Schimanski -

Tiedättehän te."

-Trump-
Vastaa Viestiin