Sivu 2053/2055

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: To Tammi 30, 2025 3:26 pm
Kirjoittaja RL11/6
ERITTÄIN SALAINEN TIEDUSTELUMUISTIO

Covid19 on geneettisesti muunnettu viruskanta, jonka alkuperää ei voi paikallistaa, koska se mutatoituu erittäin tehokkaasti, mikä on täysin tarkoituksellista, kun puhutaan stealth -nimityksen alla olevista aseista. Covid19 oli tarkoitettu alunperin tutkimuskäyttöön sotilaallisena aerosolivirusaseena. Tutkimuksesta vastasi Kiinassa sijainnut Wuhanin monikansallisen rahoituksen omaava virustutkimuslaitos.

Stealthtyyppinen virusase, jonka alkuperää ei voida jäljittää, on ihanteellinen silloin, kun sitä voidaan käyttää rajoituksellisesti esim. Suurta turhaa liikkuvaa ihmiskuormaa vastaan, mutta kuitenkin pomminlailla vaikuttavasti.

Aerosolin pisarakoon ollessa noin 0,002 mm luokkaa, taudinauheuttaja pääsee tehokkaasti keuhkorakkuloihin. Tämä oli todettu yhä aktiivisena olevassa Fort Detrickissä Yhdysvalloissa sijaitsevassa bioaselaboratoriossa 1960-vuosikymmenellä. Juuri tuolta Covid19 on peräisin siinä muodossa, missä me opimme sen tuntemaan alkuvuodesta 2020.

Covid19 tarkoitus ei varmaankaan ollut levitä tehokkaasti ihmisestä ihmiseen yskäisyjen ja pärskimisten seurauksena ilmaan muodostuneesta aerosolista, mutta niin siinä vain kävi tämän variantin kohdalla, joka pääsi Wuhanista vahingossa karkuun. Tämän virusaseen saattamisjärjestelmäksi oli suunniteltu hedelmälepakkoa, mikä on luontainen kantaja monelle tappavalle ja vähemmän tappavalle virustyypille.

Fort Detrickin tuottamista virusaseista tunnemme toisenkin zoonoosiksi naamioidun, haluttuna vaikutuksena aivokalvontulehdusta aiheuttavan bioaseen, jonka maaliinsaattamisjärjestelmäksi otettiin talvehtimiskykyinen puutiainen, jonka vuoksi tätä virusasetta voikin luonnehtia erityisesti Neuvostoliittoon suunnitelluksi ja sen olosuhteisiin soveltuneeksi virusaseeksi. Koe kuitenkin epäonnistui, kun bakteeri onnistui karkaamaan Yhdysvalloissa sijainneesta koealueesta. Tämän me tunnemme kansansuussa kesäaikoina rannikko- ja saaristoseudulla usein lausuttuna borrelioosina.

Hedelmälepakot eivät ole Yhdysvaltain asevoimille ensikertainen uutuus, vaan jo toisen maailmansodan aikoihin Yhdysvaltojen asevoimien asesuunnittelijoiden täysin perverssi suhtautuminen näihin lepakoihin, Batmanin ilmestyessä samoihin aikoihin sarjakuviin, loi koekäyttöön asti päässeen lepakkopommin, jolla oli tarkoitus tuhota Japanin suurkaupunkeja, mutta ydinaseiden koekäyttö ihmiskohteisiin voitti kilvan.

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Pe Tammi 31, 2025 2:27 am
Kirjoittaja acp
holmesin haamu kirjoitti: To Tammi 30, 2025 1:56 pm Satuin melko alussa asti näkemään Wuhanin labrasta tietoja ja mitä enemmän aihetta tutki, niin sitä todennäköisemmin labrateorian saattoi ajatella pitävän paikkaansa.
Sieltähän se, mutta pannukakuksi onneksi meni.

Myös Amerikassa testattiin ja levitettiin "virusta" eri metodein. Siellä olivat hengitystieinfektiot kovassa nousussa 2019 kesällä, tästäkään ei koskaan uutisoitu missään. Siellä "virusta" levitettiin sähkötupakan avulla.

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Pe Tammi 31, 2025 11:30 pm
Kirjoittaja Even Steven
Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 11:50 pm CIA on myös sitä mieltä, että pöpö on labrasta kotoisin
Tässä ei liene mitään epäselvää.


Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: La Helmi 01, 2025 12:44 pm
Kirjoittaja holmesin haamu
acp kirjoitti: Pe Tammi 31, 2025 2:27 am
holmesin haamu kirjoitti: To Tammi 30, 2025 1:56 pm Satuin melko alussa asti näkemään Wuhanin labrasta tietoja ja mitä enemmän aihetta tutki, niin sitä todennäköisemmin labrateorian saattoi ajatella pitävän paikkaansa.
Myös Amerikassa testattiin ja levitettiin "virusta" eri metodein. Siellä olivat hengitystieinfektiot kovassa nousussa 2019 kesällä, tästäkään ei koskaan uutisoitu missään. Siellä "virusta" levitettiin sähkötupakan avulla.
Tuosta en ole kuullut. Onko tarkemmin jossain tästä tietoa?

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: La Helmi 01, 2025 1:23 pm
Kirjoittaja RL11/6
Poistettu ot
-NILS-

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Ma Helmi 03, 2025 3:53 am
Kirjoittaja acp
holmesin haamu kirjoitti: La Helmi 01, 2025 12:44 pm
acp kirjoitti: Pe Tammi 31, 2025 2:27 am
holmesin haamu kirjoitti: To Tammi 30, 2025 1:56 pm Satuin melko alussa asti näkemään Wuhanin labrasta tietoja ja mitä enemmän aihetta tutki, niin sitä todennäköisemmin labrateorian saattoi ajatella pitävän paikkaansa.
Myös Amerikassa testattiin ja levitettiin "virusta" eri metodein. Siellä olivat hengitystieinfektiot kovassa nousussa 2019 kesällä, tästäkään ei koskaan uutisoitu missään. Siellä "virusta" levitettiin sähkötupakan avulla.
Tuosta en ole kuullut. Onko tarkemmin jossain tästä tietoa?
Alla jotain linkkejä. Sen ajan aiheeseen liittyvä sensuuri vei paljon materiaalia netistä.
The first cases were identified in Illinois and Wisconsin in April 2019; as of 18 February 2020
Kuva
https://en.wikipedia.org/wiki/2019%E2%8 ... s_outbreak

https://www.cbsnews.com/video/cdc-warns ... sses-rise/

https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/68/wr/mm6846e2.htm

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10002047/

https://www.cnbc.com/2019/10/17/vaping- ... worse.html
33 :lol:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Pe Helmi 21, 2025 11:24 pm
Kirjoittaja Olinko eka
Uusi koronavirus löytyi lepakoista Kiinasta − Rokotevalmistajien osakkeet nousussa.

Kiinalaisen Wuhanin virologisen instituutin tutkijat kertoivat löytäneensä uudenlaisen koronaviruksen lepakoista. Viruksen kerrottiin toimivan samalla tavalla kuin covid-19-viruksen, joka aiheutti maailmanlaajuisen pandemian vuonna 2020.

Virusta ei ole vielä tavattu ihmisistä, vaan se on vain tunnistettu laboratoriossa.
Tutkijat julkaisivat viruksesta artikkelin tiistaina tiedelehti Cellissä.

Wuhanin virologinen instituutti on tunnettu työstään lepakoiden koronavirusten tutkimisessa. Yhden teorian mukaan koronaviruspandemian uskottiin alkaneen instituutista, mutta tutkimuslaitos on kieltänyt, että se olisi työskennellyt sellaisen viruksen kanssa, joka olisi voinut pandemian aloittaa.

Yhdysvaltojen pörssissä rokotevalmistajien, kuten Modernan, Novavaxin, Biontechin ja Pfizerin osakekurssit nousivat selvästi.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cae ... 1fbacaf591

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Su Touko 18, 2025 6:06 am
Kirjoittaja Modesty_Blaise
Euroopan Unionin parlamentti levittää salaliittoteoriaa, että muka Covid-19 -rokotteessa on ollut myrkyllistä grafeenioksidia ja raskasmetalleja, sekä alumiinia.

https://x.com/i/grok/share/CZVokgCIDjExSOMnYgzgTbGaL

Kyllä on moraali vajonnut alas.

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: To Touko 22, 2025 10:30 am
Kirjoittaja URSA
Onko seuraava "Kiinaflunssa" kiinalaisten avaruudesta tuoma bakteeri, joka aiheuttaa verenmyrkytyksen?
Kiinan avaruusasemalta löytyi maapallolla tuntematon bakteerilaji

Julkaistu 22.05.2025 05:22

Kiinan avaruusasemalta löydetty uusi bakteerilaji eroaa koostumukseltaan ja toiminnaltaan Kansainvälisellä avaruusasemalla havaitusta mikrobiomista.

Kiinan Tiangong-avaruusasemalta on tehty mielenkiintoinen löytö, sillä sieltä otetuista näytteistä on löytynyt jälkiä maapallolla ennen näkemättömistä bakteereista. Asiasta kertoo Science Alert -sivusto.

Bakteerin löysi Shenzhou-15:n miehistö, joka otti pyyhkäisynäytteet avaruusaseman hytistä toukokuussa 2023 osana Kiinan avaruusaseman mikrobiomiohjelmaa.

Seurantatutkimuksissa on tarkkailtu avaruusaseman ympäristössä elävien mikrobien kasvua, ja niissä on havaittu mikrobiomi, joka eroaa sekä koostumukseltaan että toiminnaltaan Kansainvälisellä avaruusasemalla havaitusta mikrobiomista.

Kiinalaistutkijat nimesivät löytönsä aseman mukaan Niallia tiangongensis -bakteeriksi ja sanoivat, että vastaavien lajien tutkiminen voi olla välttämätöntä, jotta astronauttien terveyttä ja avaruusalusten toimivuutta voidaan suojella pitkien matkojen aikana.

Läheinen serkku jo tunnetulle bakteerikannalle

Uusi laji näyttää olevan läheinen serkku tunnetulle Niallia circulans -nimiselle bakteerikannalle, joka on sauvamainen ja maaperässä elävä bakteeri.

Bacillus-suvun lajien tavoin Niallia circulans ja sen avaruudessa elävät sukulaiset pakkaavat olennaisen kemiansa sitkeisiin itiöihin selviytyäkseen isoista stressitilanteista.

Vielä ei ole selvitetty, onko Niallia tiangongensis uhka Tiangongin astronauttien terveydelle. Science Alert -sivuston mukaan täytyy kuitenkin pitää vakavana asiana, että sen bakteeriserkku voi aiheuttaa immuunipuutteisille potilaille sepsiksen, eli verenmyrkytyksen.

Lisäksi sen ainutlaatuinen ja äskettäisessä analyysissa todettu kyky hajottaa gelatiinia herättää huolen, sillä se pystyy tämän avulla rakentamaan suojaavan kerroksen olosuhteiden muuttuessa vaikeammiksi.

Ei ole selvää, kehittyikö Niallia tiangongensis avaruusasemalla vai saapuiko se sinne itiömuodossa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kii ... ji/9160168

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: To Touko 22, 2025 8:52 pm
Kirjoittaja jotunheimen
No eiköhän sieltä jotain ole tulossa jossain vaiheessa, kun edellinen kusetus jäi vähän kesken mutta perusti kuitenkin valmiin infrastruktuurin seuraavaa varten.

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Pe Touko 23, 2025 3:52 am
Kirjoittaja acp
FDA asks mRNA vaccine makers to widen age range for rare heart risk warning
Moderna’s label now warns of risk in young men ages 18-24, while Pfizer says the same for young men ages 12-17.
https://www.statnews.com/2025/05/22/fda ... tis-heart/
FDA expands warnings of heart risks on COVID shots
https://www.axios.com/2025/05/21/fda-wa ... d-vaccines
FDA expands COVID vaccine warning about heart side effect risk for young males
https://www.cbsnews.com/news/fda-covid- ... ing-label/
FDA requires Covid vaccine makers to expand warning about risk of rare heart inflammation
https://edition.cnn.com/2025/05/21/heal ... flammation

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Pe Touko 30, 2025 11:46 pm
Kirjoittaja Modesty_Blaise
Tutkittu ja turvallinen AstraZeneca-koronarokote on käyttökiellossa, koska tappaa käyttäjänsä.

https://yle.fi/a/74-20087689

Astrazeneca on latinaa ja tarkoittaa "tie kuolemaan" tai "keino kuolla". On niillä huumoria Bill Gatesin porukoilla. heh heh

https://www.snopes.com/fact-check/latin ... a-meaning/

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: To Kesä 12, 2025 4:45 am
Kirjoittaja acp
Modesty_Blaise kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 11:46 pm Tutkittu ja turvallinen AstraZeneca-koronarokote on käyttökiellossa, koska tappaa käyttäjänsä.

https://yle.fi/a/74-20087689

Astrazeneca on latinaa ja tarkoittaa "tie kuolemaan" tai "keino kuolla". On niillä huumoria Bill Gatesin porukoilla. heh heh

https://www.snopes.com/fact-check/latin ... a-meaning/
Astra on sanskritia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Astra_(weapon)
Neca latinaa:
https://en.wiktionary.org/wiki/neca

Astra Ze Neca :arrow: Ase (nuoli/piikki) joka tappaa.

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Ma Syys 15, 2025 4:48 pm
Kirjoittaja URSA
Jotain sentään opittiin pandemiasta. Varaamaan tilaa mahdollisen uuden pandemian aiheuttamille ruumiille.
Kehä I:n kylkeen nousee viisi vainajatornia – kävimme katsomassa, miltä ne näyttävät

Suomessa ei ole vastaavanlaista rakennusta, johon on yhdistetty vainajien säilytystilat hissiratkaisuineen sekä omaisille tarkoitetut hyvästelytilat pesumahdollisuuksineen.

Talon päätyyn varataan tilaa mahdollisille pandemian aikaisille ruumiskonteille.
https://yle.fi/a/74-20182054

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Lähetetty: Ti Syys 23, 2025 5:32 pm
Kirjoittaja DEEPFAKE
YLE jättää tiedottamasta kuinka jälkilöylyt etenevät tällälailla koko ongelma poistuu tai tämä on YLE:n luulo.