Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Noh, missäs kaikki iloiset veljet ja siskot on? Juokaa ystävät, bura tarjoo.. Eli kyyppari, piikki auki pilkkuun asti. Mulle A. Le Coq Special, kiitos ja se pakollinen Viru Valgee on the side.
^Hei, toi on niin väärin silloin kun toisten pitää aamulla töihin!
Mä voisin ottaa jonkun yhden pienen pikkuriikkisen vain..
Mä voisin ottaa jonkun yhden pienen pikkuriikkisen vain..
Nanika ga tooku matteiru to
^Ammatinvalintakysymys, ei sen kummempaa.. 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kiitos, buracee, tottahan sitä nyt yksi janojuoma kelpaa. Mä olin laittamassa hulluja numerojärjestykseen... ensin tuli Kuhno ja sitten tuli Huhtanen ja kolmantena taisi tulla Virta, kovia jätkiä kaikkiburacee kirjoitti:Noh, missäs kaikki iloiset veljet ja siskot on? Juokaa ystävät, bura tarjoo.. Eli kyyppari, piikki auki pilkkuun asti. Mulle A. Le Coq Special, kiitos ja se pakollinen Viru Valgee on the side.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Carmina Burana on aina ollut suosikkejani, muutenkin kuin Copyn mainitsemassa tarkoituksessa... kävin pari vuotta sitten katsomassa koko teoksen livenä, komeaa oli.
Nyt, sen kunniaksi että isot poikani ovat jo lähestymässä turvallisesti ja hyvässä kunnossa Utsjokea ja Tenon kalamaisemia, yksi kylmä valkkari, laita sitä tuplasti lasiin kiitos.
Nyt, sen kunniaksi että isot poikani ovat jo lähestymässä turvallisesti ja hyvässä kunnossa Utsjokea ja Tenon kalamaisemia, yksi kylmä valkkari, laita sitä tuplasti lasiin kiitos.
Nothing is quite what it seems
Minä voisin buran piikkiin ottaa lasillisen talon punaviiniä, 24 cl. Tuli juuri katsottua pilottijakso eräästä hölmöstä sarjasta, joten olisin tämänkin lasillisen voinut ottaa sitä ennen. Olisi ehkä naurattanutkin. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Uuh, mulle kans talon punaviiniä niin paljon kun saa annskella, eli 24cl? Karsee päivä, suku on pahin?
muoks: höh, toinen viini sit, kun on niin paljon seuraa
möks möks:Tääl oo ketään...no johan tilasin kolmannen?
muoks: höh, toinen viini sit, kun on niin paljon seuraa
möks möks:Tääl oo ketään...no johan tilasin kolmannen?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mulle taas punkku ja Lonelle cola sattuneesta syystä
Here u r...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Valkoviiniä Vin Blanc rosmariinille 76 mm ja iso beeri.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
rosamarine
- Adrian Monk
honey...saisko punkuksi vaihdettua? hmm...jaa että meni olueksi, no sit ehkä sulle oluen kans wisky kans?loneliness kirjoitti:Valkoviiniä Vin Blanc rosmariinille 76 mm ja iso beeri.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Vin red sitte, ja beeri. No whisky for me, cola-juomaa ja sit ZZZZZZZ.rosamarine kirjoitti:honey...saisko punkuksi vaihdettua? hmm...jaa että meni olueksi, no sit ehkä sulle oluen kans wisky kans?loneliness kirjoitti:Valkoviiniä Vin Blanc rosmariinille 76 mm ja iso beeri.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Joo minäkin tunne muutaman jotka ovat muuttaneet ryssänmaalle halvan alkoholin takia. Leppäsuolta ostettuna kartsa 15 euroa ja Lapin Kulta 15 euroa laatikko jos osti kolme tai enemmän.buracee kirjoitti:Niin joo, tokihan tuo olut oli 5,2%.. Pari lootaa tota ja kartsa tupakkaa maksoikin sit jo melkeen 43 euroa.
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Minulle maistuisi nyt lasillinen Floria -valkkaria. On ihan sairaan raikasta ja viilentävää. Sitä joisi kuin mehua, on niin hyvää. Ja halpaa. Ruuan kanssakin hyvää. Kiitti!
Nothing is quite what it seems
Sepä mukavaa, mä en kyllä tiedä ryssien hinnoista mitään.Ralle Ryökäle kirjoitti:Joo minäkin tunne muutaman jotka ovat muuttaneet ryssänmaalle halvan alkoholin takia. Leppäsuolta ostettuna kartsa 15 euroa ja Lapin Kulta 15 euroa laatikko jos osti kolme tai enemmän.buracee kirjoitti:Niin joo, tokihan tuo olut oli 5,2%.. Pari lootaa tota ja kartsa tupakkaa maksoikin sit jo melkeen 43 euroa.
Ai täällon oma baari.. 
Mulle yksi Carl's berry...
Däng däng ja täääänks!
Mulle yksi Carl's berry...
Däng däng ja täääänks!
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.