Mutta tämähän oli kotoisin Hannoverista joten kyseessä voi olla eri henkilö, john doe voi linkittää tietonsa.
Oriveden vainaja 2007
Re: Oriveden vainaja
Nyt kyllä oon sekaisin mutta miten hemmetissä se sitten tuli tänne vai menikö sekasin kun tiesi että vauva on kuollut, ai hemmetti kun on surullista.
Poliisi kuitenkin epäili että mies on tappanut kummatkin. Vai oliko sillä vauva mukana suomessa vai mitä ihmettä.
Mutta tämähän oli kotoisin Hannoverista joten kyseessä voi olla eri henkilö, john doe voi linkittää tietonsa.
-
Bill Gillespie
- Aloitteleva Besserwisser
Siis minkä mukaan yli 40 ja mistä tuo tarkka asuinpaikka?John Doe kirjoitti:Mitäs jos kuitenkin pitäydyttäis faktoissa:
- Nainen oli hieman YLI 40v.
- Hannoverin läheltä= Braunschweigin kaupungista.
Noilla tiedoilla saattais joku sopiva ehkä löytyäkkin.
Tätä minäkin mietin..Missä on lapsi??Munch kirjoitti:Nyt kyllä oon sekaisin mutta miten hemmetissä se sitten tuli tänne vai menikö sekasin kun tiesi että vauva on kuollut, ai hemmetti kun on surullista.Poliisi kuitenkin epäili että mies on tappanut kummatkin. Vai oliko sillä vauva mukana suomessa vai mitä ihmettä.
John Doe: Nainen oli kadotessaan, vuonna 2006 37- vuotias, nyt siis 40 tai 41, jos yhtään osaan laskea
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Bill Gillespie kirjoitti:Siis minkä mukaan yli 40 ja mistä tuo tarkka asuinpaikka?John Doe kirjoitti:Mitäs jos kuitenkin pitäydyttäis faktoissa:
Poliisi tv:ssä mainittiin nuo...
Uhrintunnistusyksikkö sai kuitenkin nopeasti tuloksia. Jo ennen joulua saatiin tieto, että Braunschweigin kaupungista, läheltä Hannoveria on kadonnut hieman yli 40 vuoden ikäinen nainen, jonka kaikki tuntomerkit tuntuisivat sopivan Oriveden mysteerivainajaan. Onko tämä nainen oikea kadonnut, selviää lähiaikoina.Bill Gillespie kirjoitti:mistä tuo tarkka asuinpaikka?John Doe kirjoitti:Mitäs jos kuitenkin pitäydyttäis faktoissa:
Poliisi-tv.stä
Asunnosta oli löytynyt uhrin/uhrien verta, mutta ruumiita ei löydetty koskaan. Oma arvaus on, että K olisi päässyt pakoon ja mahdollisesti sitten tullut Suomeen.
Karin työskenteli tietääkseni matkatoimistossa, joten mahdollisesti ne Britti-kytköksetkin selvittyisivät sillä.
Kunhan arvailen.
Karin työskenteli tietääkseni matkatoimistossa, joten mahdollisesti ne Britti-kytköksetkin selvittyisivät sillä.
Kunhan arvailen.
Viimeksi muokannut Blues, To Tammi 14, 2010 11:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Tosin siinä kyllä saatettiin tarkoittaa että oli kadotessaan jo yli 40...
Sitten se ei kyllä ole hän..
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Usein lukutaidosta on hyötyä:
Uhrintunnistusyksikkö sai kuitenkin nopeasti tuloksia. Jo ennen joulua saatiin tieto, että Braunschweigin kaupungista, läheltä Hannoveria on kadonnut hieman yli 40 vuoden ikäinen nainen, jonka kaikki tuntomerkit tuntuisivat sopivan Oriveden mysteerivainajaan. Onko tämä nainen oikea kadonnut, selviää lähiaikoina.
Oli tämä saksalaisnainen Oriveden mysteerivainaja tai ei, niin poliisi on edelleenkin kiinnostunut naisen liikkeistä Orivedellä ja muualla Suomessa. Miksi nainen hakeutui keskelle metsää kuolemaan?
Loput tekstistä löytyy täältä:
http://ohjelmat.yle.fi/poliisitv/raport ... elviamassa
Uhrintunnistusyksikkö sai kuitenkin nopeasti tuloksia. Jo ennen joulua saatiin tieto, että Braunschweigin kaupungista, läheltä Hannoveria on kadonnut hieman yli 40 vuoden ikäinen nainen, jonka kaikki tuntomerkit tuntuisivat sopivan Oriveden mysteerivainajaan. Onko tämä nainen oikea kadonnut, selviää lähiaikoina.
Oli tämä saksalaisnainen Oriveden mysteerivainaja tai ei, niin poliisi on edelleenkin kiinnostunut naisen liikkeistä Orivedellä ja muualla Suomessa. Miksi nainen hakeutui keskelle metsää kuolemaan?
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Bingo:
Taisi KRP onnistua.
Vainaja on Lostin postaaman kokovartalokuvan näköinen.
Jos Blues on nähnyt kuvat myös , voisitko vahvistaa ?
On niin kiire , en ole ehtinyt kaikken uuteen tutustuakaan.
Taisi KRP onnistua.
Vainaja on Lostin postaaman kokovartalokuvan näköinen.
Jos Blues on nähnyt kuvat myös , voisitko vahvistaa ?
On niin kiire , en ole ehtinyt kaikken uuteen tutustuakaan.
Voisi myös ihan hyvin olla Daniela Langer. Oli ainaki kadotessaan jo 40 vuotias (toukokuussa 06) ja pienikokoinen hänkin. Harmi kun ei tullut saksaa opiskeltua...
-
EastLondon
- Remington Steele
Noin minäkin tulkitsen saksallani. Otetaan nyt easysti, kun täällä on ennenkin oltu varmoja siitä ja tästä ja silti mennyt pieleen... Kuitenkin murhalle pitäisi olla vahvat perusteet Saksassakin, jotta tuomion saa... että ei välttämättä nyt kuitenkaan ole Karin (Karen)... Jos olisi, missä olisi ollut tuon yli puoli vuotta? Missä on vauva?rosamarine kirjoitti:Karenin asunnosta löytyi suuri verilammikko ja se olisi nimenomaan tämän kadonneen naisen verta.
http://www.sueddeutche.de/panorama/596/371409/text/
Eli jos tämä mun kääntämäni lause saksasta pitää paikkansa, on poliiseilla piankin kohde, mihin verrata dna:ta.
Muoks. Samaisella saitilla tulee ilmi sekin, että kyseiset tapahtumat ovat saaneet alkunsa jo kesäkuun puolessa välissä 2006....Hmm
Tästä toisesta Hanoverin läheltä kandonneesta ei taida löytyä nimitietoja?
"Elämä on..."
Olen samaa mieltä, vainaja voi olla hän, mutta on niin paljon myös vastaan sitä. Missä on vauva?? Ja vähän myös tuo ikä mietityttää..Uskon, että poliisi tv:ssä tosiaan tarkoitettiin, että hän oli kadotessaan hiukan yli 40.EastLondon kirjoitti:Noin minäkin tulkitsen saksallani. Otetaan nyt easysti, kun täällä on ennenkin oltu varmoja siitä ja tästä ja silti mennyt pieleen... Kuitenkin murhalle pitäisi olla vahvat perusteet Saksassakin, jotta tuomion saa... että ei välttämättä nyt kuitenkaan ole Karin (Karen)... Jos olisi, missä olisi ollut tuon yli puoli vuotta? Missä on vauva?rosamarine kirjoitti:Karenin asunnosta löytyi suuri verilammikko ja se olisi nimenomaan tämän kadonneen naisen verta.
http://www.sueddeutche.de/panorama/596/371409/text/
Eli jos tämä mun kääntämäni lause saksasta pitää paikkansa, on poliiseilla piankin kohde, mihin verrata dna:ta.
Muoks. Samaisella saitilla tulee ilmi sekin, että kyseiset tapahtumat ovat saaneet alkunsa jo kesäkuun puolessa välissä 2006....Hmm
Tästä toisesta Hanoverin läheltä kandonneesta ei taida löytyä nimitietoja?
Syy peruukille selittyisi pakenemisella, sekä myös henkilöllisyys papereiden tuhoaminen selittyisi sillä, että hän halusi että miesystävä saa syytteen murhasta, eikä häntä koskaan tunnisteta jolloin mies pääsee vapaaksi.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Jos Karen Gaucke olisi kadonnut Oriveden vainaja, niin tapahtumat olisivat voineet mennä näin: Karen tappoi Claran (tyttären) ja hävitti ruumiin. Karen lähti pakomatkalle ja päätyi Suomeen.Blues kirjoitti:Asunnosta oli löytynyt uhrin/uhrien verta, mutta ruumiita ei löydetty koskaan. Oma arvaus on, että K olisi päässyt pakoon ja mahdollisesti sitten tullut Suomeen.
Kunhan arvailen.
Siinä olisi tapahtumista kuitenkin reilu puoli vuotta aikaa, eli lapsi tapettiin kesäkuussa ja Karen löytyi reilu puoli vuotta myöhemmin.
Mitä tähän väliin mahtuu ja mitkä olisivat olleet Karenin motiivit tappaa oma lapsi, en osaa sanoa, mutta matkatoimistotyöntekijänä hän varmasti osasi löytää paikat minne mennä ja kuinka liikkua Euroopassa.
Jos Karen on päättänyt tosiaan tappaa itsensä hyvin kauas, mistä häntä ei ikinä löytyisi, olisi hän kenties itse repinyt liput ja hävittänyt henkilötietoja, ettei häntä koskaan yhdistettäisi tapahtumiin, mielenhäiriö?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Bill Gillespie
Oisko nainen voinut paeta pahoinpitelyn jälkeen lapsensa kanssa ja pakoillut pelätessään oman ja lapsen hengen puolesta. Jostain syystä hän olisi joutunut hylkäämään lapsen/ kuollut tapaturmaisesti tms. Omantunnontuskissaan ja peläten syytettä oman lapsensa kuolemantuottamuksesta olisi heittänyt kaikki lapseen viittaavat tavarat pois, tuhonnut omaan identiteettiin viittaavat asiat ja jatkanut matkaansa yksin, ajatellen aloittaa uusi elämä jossain muualla. Rekkamiesten tms. kyydissä on voinut päästä liikkumaan pitkiäkin matkoja ja päätynyt lopulta jotain kautta Suomeen? Spekulaatiot pyörii 
-
Bill Gillespie
Sori kysymyksestäni, multa meni toi kohta ohi poliisi-Tv:ssä. Kuulin vaan nämä hammaslääkärin ja antropologin arviot iästä ne olisivat sopineet hyvin, siksi tarkentava kysymys.John Doe kirjoitti:Usein lukutaidosta on hyötyä: