Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
John Doe
Christopher Lorenzo

Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Joo,uutispätkäthän on osoittautuneet erittäin luotettaviksi tässä tapauksessa,vai mitä? :lol:
Tosiasiassa jos soittaja oilkin lapsi,kesken "taistelua",selittyisi taustaäänet ja myöskin eukon ääni (huutaminen) sekä lapsen ensimmäiset kommentit,ettei nähnyt paikalla ketään vierasta. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

MissHolmes kirjoitti:
DNA ei ole mikään ketju, vaikka niin puhutaan, vaan se on sarja 'numeropareja', jotka toistuvat samanlaisessa järjestyksessä ihmisellä. Ja noiden toistuvien numeroparien lisäksi on sitten ylimääräistä ''limaa'', jossa edelleen esiintyy noita samoja numeropareja, mutta ei siinä samaisessa järjestyksessä.
Numeropareja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ei voi olla enempää pihalla. :mrgreen:
Paskanen tukka
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Siis oliko tämä vanhin lapsi poika? Mä jotenkin koko ajan olen olettanut tai luullut, että hän on tyttö... :?:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mia Wallace kirjoitti:Siis oliko tämä vanhin lapsi poika? Mä jotenkin koko ajan olen olettanut tai luullut, että hän on tyttö... :?:
Oli tyttö. Yhdessä lehtijutussa aikoinaan luki, että olisi ollut poika, mutta tieto oli luonnollisesti virheellinen. Vanhimman lapsen sukupuoli näkyy kiistatta myös niistä kuvista, joita äidin sivustolla on/oli.

Mutta se ei muuta sitä, että 9-vuotiaan lapsen ääni on varmaankin mahdollista erottaa aikuisen naisen äänestä. Ja että hätäkeskus on varmasti pyytänyt soittajaa kertomaan henkilöllisyytensä, joten tahattomastakaan erehdyksestä ei voi olla kyse.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

John Doe kirjoitti:Joo,uutispätkäthän on osoittautuneet erittäin luotettaviksi tässä tapauksessa,vai mitä? :lol:
Tosiasiassa jos soittaja oilkin lapsi,kesken "taistelua",selittyisi taustaäänet ja myöskin eukon ääni (huutaminen) sekä lapsen ensimmäiset kommentit,ettei nähnyt paikalla ketään vierasta. 8)
No musta toi nyt vain on aika kaukaa haettua, en usko tuohon ollenkaan.
Ja oli luotettavia tai ei, niin monessa kohtaa siitä on mainittu että soittaja oli hätääntynyt nainen joka aloitti puhelun: "Täällä on joku tappaja, tulkaa nopeasti"
Ei tietenkään pidä sokeasti koskaan uskoa mitä lehdistä lukee, mut en mä kyllä nyt lähtisi tota epäilemäänkään.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

joey kirjoitti:
Mia Wallace kirjoitti:Siis oliko tämä vanhin lapsi poika? Mä jotenkin koko ajan olen olettanut tai luullut, että hän on tyttö... :?:
Oli tyttö. Yhdessä lehtijutussa aikoinaan luki, että olisi ollut poika, mutta tieto oli luonnollisesti virheellinen. Vanhimman lapsen sukupuoli näkyy kiistatta myös niistä kuvista, joita äidin sivustolla on/oli.
Ei ainoastaan yhdessä lehdessä kun tuolla maikkarin sivuilla viimeeksi tänään sanotaan näin

Pariskunnan vanhin lapsi, tuolloin yhdeksnänvuotias poika, heräsi surmaääniin.

:shock: :?:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

entäs jos ovessa oleva lasi on rikkoontunut perheriidan seurauksena. Jos pariskunta on illan mittaan riidellyt rajusti, ja mies on esim. sulkenut (heittänyt) vaimon ulos asunnosta ja tämä on rikkonut lasin raivon vallassa päästäkseen takaisin sisään. Tai sitten toisin päin vaimo sulkenut miehen ulos joka palannut lasin läpi takaisin.

Tuntuu kummalta, että lasi rikottaisiin kaiken jälkeen lavastukseksi. Varsinkin jos on jo silloin lapsikin ilmestynyt paikalle.

En ole lukenut kaikkea tästä jutusta kirjoitettua, joten voi olla, että tätäkin mahdollisuutta on täällä jo spekuloitu.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Chopper kirjoitti:
John Doe kirjoitti:Heitämpä piruuttani yhden kysymyksen:Missä on sanottu,että eukko soitti sen häke puhelun??Jospa soittaja olikin se vanhin lapsi! 8)
Nyt vangittu nainen soitti surmayönä hätäkeskukseen ja ilmoitti, että perheen kotiin on hyökännyt tappaja.

Ja vanhin lapsi oli minun mielestäni poika. Oletan toki että poliisi erottaa 9-vuotiaan pojan äänen aikuisen naisen äänestä.
Tyttö. 100% varmuudella.
Vaan empäs mene enää vannomaan, jos maikkari hokee tänään poika.
Kuvissa kuitenkin vanhn lapsi on selkeästi pitkähiuksinen tyttö.
Ehkä kyse on myös siitä, että nyt tietoa tulee niin paljon, ettei toimittajat ehdi tarkistaa.
Eilen kymppiuutisissa Jukka S oli Juha S :)
Viimeksi muokannut MissHolmes, Ti Syys 29, 2009 10:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput
joey
Angus MacGyver

Chopper kirjoitti: Ei ainoastaan yhdessä lehdessä kun tuolla maikkarin sivuilla viimeeksi tänään sanotaan näin

Pariskunnan vanhin lapsi, tuolloin yhdeksnänvuotias poika, heräsi surmaääniin.

:shock: :?:
Maikkarilla ollaan varmaan ihan hakoteillä, kun jutusta on jo niin paljon tietoa ympäriinsä.

Tai sitten tyttö on jostain syystä ollut seitsenvuotiaana 10-15 senttiä kaksi vuotta vanhempaa veljeään pidempi.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Keskustelu käy kuumana Ulvilan surmasta epäillyn internetsivuilla

Ulvilan surmasta epäillyn naisen yrityksen internetsivuilla käydään kiivasta keskustelua murhatutkinnan eilisestä yllätyskäänteestä. Porin käräjäoikeus vangitsi eilen uhrin lesken murhasta epäiltynä.

Nykyään Turussa asuvan, 44-vuotias neljän lapsen äidin yritys julkaisee internetsivuja, joissa käsitellään lapsiperheiden asioita. Keskustelupalstalla kuulumisia vaihtavat pienten lasten äidit.

Kun uutinen epäillyn vangitsemisesta eilen julkaistiin viestimissä, alkoi sivuston keskustelupalstalla kuhista. Keskustelijat käsittivät, että sivuston ylläpitäjä on rikoksesta epäilty.

Tänä aamuna keskustelijat ovat pohtineet muun muassa, miten sivuston käy, jos nainen todetaan syylliseksi rikokseen.
Oliko kaikki lavastusta?

Ulvilassa 1. joulukuuta 2006 tehtyä raakaa henkirikosta on aiemmin pidetty ulkopuolisen hyökkääjän tekona. Nyt vangittu nainen soitti surmayönä hätäkeskukseen ja ilmoitti, että perheen kotiin on hyökännyt tappaja.

Paikalle tulleet poliisit ja ensihoitajat totesivat, että naisen aviomies kehitysjohtaja Jukka S. Lahti oli surmattu raa'asti teräaseella. Myös naisella oli kyljessään teräaseen aiheuttama vamma.

Ilta-Sanomat kertoi tänään, että poliisi uskoo nykyään naisen lavastaneen kamppailun äänet hätäpuhelua soittaessaan. Poliisin mukaan hätäpuhelun tallenteesta voi päätellä, ettei paikalla ollut ulkopuolisia.

Pariskunnan vanhin lapsi, tuolloin yhdeksnänvuotias poika, heräsi surmaääniin. Poliisi on kuullut lasta, joka on tiettävästi muuttanut kertomustaan tapahtumien kulusta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /09/963800
Totuus
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

silentservice kirjoitti:Poliisi tuskin paljastaa vieläkään kaikkia korttejaan. Jos nyt jotain minfolaisten kannattaisi ottaa opiksi on sekin, että kaikki ei nykyaikana ole ihan niin kuin poliisi tiedottaa tai antaa yleisön ymmärtää. Ei virkavalta valehtele medialle, mutta saattaa jättää asioista kertomatta.. Loppupelissä sielläkin koneistossa on töissä ihan tavallisia ihmisiä, jotka ovat juuri ennen tiedotustilaisuutta käyneet läpi, mitä kerrotaan ja mitä ei. Toisaalta hieman pelottaa, josko poliisilla ei sittenkää ole koko palettia hallussa. Eikö Bodomista opittu mitään?
Tämä ajatus pyörii mielessäni, onko poliisilla liian suuret paineet?
Aikoinani kun näin sen unen, ajattelin, että surmaaja löytyy perheestä (unessa Jukka. S Lahti puukotti leipäveitsellä vaimoaan kylkeen veneessä ja vaimo tippui veteen).
Siitä lähtien siis ajattelin vaimon olevan syyllinen, kunnes luin ja seurasin ketjua täällä ja totesin uneni olevan täysin huuhaata.

Nytkään en ole varma siitä, että vaimo olisi syyllinen, ei mielestäni ainakaan suunnitellusti? Ihan käsittämätöntä olisi, että yksin olisi selvinnyt lavastuksesta ja kylmäverisesti puukottaisi itseään keuhkoon, en voi uskoa sitä.

Vaan, jos vaimon vammat tulivat kamppailusta miehensä kanssa ja se olisi ollut myös syy soittaa apua, koska oma henki oli myös vaakakupissa?

Jos JL olisi ollut isompi mies, kumpi olisi uhrina?

Mutta jos pelissä on vielä kolmas osapuoli, sitten paletti on tietenkin taas uusissa puissa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
joey
Angus MacGyver

^ Oikeastaan vielä uskomattomampaa olisi se, että poliisi olisikin nyt väärässä. Eli että näin pitkän ajan jälkeen vaimoa vastaan olisi löydetty "varmoja todisteita", joilla poliisit olisivat kuukauksien ajan kyenneet selvittämään aukottomasti uskomattoman lavastuksen ja tapahtumasarjan, ja jotka sitten kuitenkin osoittautuisivat vesiperäksi?

Tässä vaiheessa voi kai jo sanoa, että vaimon on oltava syyllinen. MissHolmesille terkkuja: en olisi näinkään uskonut koskaan sanovani :lol:

edit: korjaus. Perkele!
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

[quote="rosamarine"]

Nytkään en ole varma siitä, että vaimo olisi syyllinen, ei mielestäni ainakaan suunnitellusti? Ihan käsittämätöntä olisi, että yksin olisi selvinnyt lavastuksesta ja kylmäverisesti puukottaisi itseään keuhkoon, en voi uskoa sitä.

Vaan, jos vaimon vammat tulivat kamppailusta miehensä kanssa ja se olisi ollut myös syy soittaa apua, koska oma henki oli myös vaakakupissa?
[quote]

Vaan jos tarkoitus ei tosiaan ole ollut puukottaa itseään niin pahasti?
Kylki on lienee kuitenkin parempi paikka iskeä kun suoraan rintaan(luulisi ajattelevan riskit pienemmiksi) ja uskottavampi kun esim. pisto jalkaan.

Jälkimmäinen vaihtoehto on myös toki mahdollinen, että kamppaillessa olisi tuo pistos tullut mutta siihen en itse usko, vaan olen omassa päässäni varma että nainen on itse itseään pistänyt.
Viimeksi muokannut Alice Cullen, Ti Syys 29, 2009 10:55 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

joey kirjoitti:^ Oikeastaan vielä uskomattomampaa olisi se, että poliisi olisikin nyt väärässä. Eli että näin pitkän ajan jälkeen vaimoa vastaan olisi löydetty "varmoja todisteita", joilla poliisit olisivat kuukauksien ajan kyenneet selvittämään aukottomasti uskomattoman lavastuksen ja tapahtumasarjan, ja jotka sitten kuitenkin osoittautuisivat vesiperäksi?

Tässä vaiheessa voi kai jo sanoa, että vaimon on oltava syyllinen. MissHolmesille terkkuja: en olisi näinkään uskonut koskaan sanovani :lol:

edit: korjaus. Perkele!
Olihan poliisi varma Bodominkin ratkeamisesta...
joey
Angus MacGyver

Tämä on pakko pistää tännekin.
Kuva
Mieletöntä kuvankäsittelyä Maikkarilta! Ah tätä ratkaisemattoman rikoksen fiilistä! Veripisaroita ja mystisiä varjoja!
Lukittu