Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

jamppa kirjoitti:Elät muuten Tiina vielä pidempään ja miesten rahoilla :D.
No sekin vielä.
Voi tätä onnea. :mrgreen:
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

voi hellanlettas sentään kun on jutut :shock:

onpas ne miehet sitten hölmöjä kun ovat itsensä tuollaiseen rakoon tunkeneet..ryhdistäytykääs nyt ettette jää täysin tossun alle....nyhveröt....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes

cicero kirjoitti:onpas ne miehet sitten hölmöjä kun ovat itsensä tuollaiseen rakoon tunkeneet..ryhdistäytykääs nyt ettette jää täysin tossun alle....nyhveröt....
Älä nyt enää lyö jo lyötyjä. :(
Muutenkin jo miehillä vaikeaa. :lol:
markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Heh

Viesti Kirjoittaja markja »

ABC kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt, että asialliseen keskusteluun ei kuulu vastapuolen nimittely? Jos sellaista viljellään, niin eihän se ole keskustelua vaan riitelyä.
KETÄHÄN tässä keskustelussa on nimitellyt ja KETÄ?!?
Kun minä esitän faktoja miesten syrjinnästä, niin toinen osapuoli on keskittynyt lähinnä toteamaan minua naisvihamieliseksi ja ihmetellen motiiveitani kirjoitteluun. Että silleen.
Ei keskustelun loppuminen tarkoita sitä, että viimeisenä inttämistä jatkanut olisi "voittanut".
Kyllä se sitä tuppaa tarkoittamaan kun toinen ei voi sanoa mitään järkevää itse asiaan. Se tuppaa osoittamaan, että mitään järkeviä vastaväitteitä ei ole esittää.
Ja perusta vaikka oma puolue, sillä voit mittauttaa kannatuksesi.
Miksi kannatukseni pitäisi mittauttaa? Tosiasiat ovat riippumattomia siitä, montako ihmistä niitä kannattaa.
Ei se täällä netissä mihinkään etene.
No älä sitten kirjoittele tänne nettiin mitään jos et sitä koe hyödylliseksi. Miksi minulle asiasta jauhat?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Tiina kirjoitti:
markja kirjoitti:Huonommat liksat/kivuliaat synnytykset ei juuri haittaa, kun elämä on muuten niiiiiiiiiin ihanata. :mrgreen:
Tyypillisiä femakoiden aivopesun seurauksena syntyineitä valheita.
Kuten jo sata kertaa tämänkin keskusteluketjun aikana olen todennut ja sinä sata kertaa jättänyt huomiomatta,
1) Naiset ja miehet tienaavat saman verran samasta työstä. Se, että nainen X hakeutuu huonopalkkaiselle alalla on hänen oman valintansa seuraus, eli sopii katsoa peiliin jos palkkasi pienuus harmittaa. Oma vika.
2) Naisen X ei ole pakko synnyttää lainkaan jos ei halua. Miesten on pakko olla asevelvollisia vaikka eivät haluaisi. Toinen on siis oma valinta, toinen ei, mietippä kumpi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

markja, luulen että sinun kannattaa nyt vain tyytyä siihen että sinä olet se heikompi astia eli suu suppuun ettei naiset hyökkää kimppuun ja piekse sua ihan henkihieveriin...

Pakko kysyä: siirrytkö tien toiselle puolelle kävelemään kun kaksi tai useampi naista kävelee vastaan? Oikeasti käy sääliksi reppanaa kun maailma murjoo ja kukaan ei ymmärrä :(
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes

^^
Mikä tuolle Markjalle oikein riittää. :shock:
Vaikka olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä ja yritän myötäillä sujuvasti....niin tuntuu, että ei sekään riitä,yhyy... :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Naiset, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä ovat FEMAKOITA jne.
Se ei ole nimittelyä???? :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Voisi painua koko tyyppi sinne "mihin ei aurinko paista!"
Just kun täällä alkoi olemaan taas hyvät jutut, niin eikös tämä päähänpotkittu potkuhousulainen palaa kuvioihin! HOHHOIJAA!!!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Minney Magia kirjoitti:Voisi painua koko tyyppi sinne "mihin ei aurinko paista!"
Just kun täällä alkoi olemaan taas hyvät jutut, niin eikös tämä päähänpotkittu potkuhousulainen palaa kuvioihin! HOHHOIJAA!!!
Äläpäs nyt, kyllä markja:n kirjoituksissa asiaakin on.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

markja kirjoitti:On se kivaa huomata, miten pahasti sanan säiläni viilsi auki ummehtuneita mätäpaiseita ajattelussanne. Niin hirveää oli kyyti, että torjuntareaktio meni teillä päälle, kun ette asiasta asiaa pystyneet sanomaan vastaan, ettekä halua tosiasioita tunnustaa kun ne valmiiksi pureskellut dogmit ja femakkojen valheet on teidän päähänne jo peruskoulussa (ja myöhemmin mediassa) pistetty. Aika surullista, että voitte olla noin uskomustenne vankeja, että mitkään faktatkaan eivät riko rakentamaanne kuplaa. Onhan se tietty keljua kun joku tulee ja osoittaa, että olette väärässä ja teille on valehdeltu ja itse asiassa suurinosa mediaakin valehtelee teille. Eihän sitä halua uskoa. Mutta kun ei pysty kiistämäänkään, niin sitten koko ajatus pitää torjua. Leikkiä, ettei sitä ole esitettykään.
Miten kauan itseäsi kiinnostaa lyödä päätä seinään, kun toinen osapuoli ei ymmärrä näkemyksiäsi etkä itse ymmärrä hänen näkemyksiään?

Olen huomannut että vastaavanlaisissa tilanteissa luovuttaminen on kaikista paras vaihtoehto, annan sinun pitää mielipiteesi ja minä pidän omani, keskustelua jatkamalla ei päästä yhtään mihinkään.

Ei siis ole kyse siitä, että kokisin jotenkin tulleeni lyödyksi.
markja kirjoitti: - Ympärileikkaus. Tarvitseeko edes selittää?
- Miesten aivot painavat keskimäärin 200g enemmän kuin naisten aivot.
- Kallon tilavuus on miehillä yli 10% suurempi kuin naisilla.
- Miesten elinikä on 7 vuotta pienempi kuin naisten.
- Itsemurhan tehneistä 4/5 on miehiä.
- Asunnottomista 80% on miehiä, yömajojen asukeista peräti 95% on miehiä.
- Vangeista 95% on miehiä.
- Tarkkailuluokkien oppilaista suurinosa on poikia.
- Toimeentulotuen saajista yli 40% on yksinäisiä miehiä.
- Iäkkäiden vanhempien luona asuvista aikuisista 80% on miehiä.
- Mielisairaaloiden pitkäaikaispotilaista 2/3 on miehiä.
- Työkyvyttömistä pitkäaikaistyöttömistä enemmistö on miehiä.
- Väkivaltaan ja onnettomuuksiin kuolleista pääosa on miehiä.
Selitätkö lyhyesti, miten nämä sykähdyttävän yllättävät, mainitsemasi asiat liittyvät aiheeseen? Miehet myös:
- Omistavat kivekset
- Eivät omista tissejä
- Ovat keskipituudeltaan naisia pidempiä
- Ovat keskipainoltaan naisia painavampia
- Ovat keskimäärin naisia karvaisempia
- Ovat keskimäärin naisia matalaäänisempiä
- Ovat keskimäärin naisia lyhyttukkaisempia
- Kiroilevat keskimäärin naisia enemmän
Mielenkiintoista, mutta ei liity mitenkään miesten ja naisten epätasa-arvoisuuteen. Vain miesten ja naisten erilaisuuteen.

p.s.
Se, että ne mainitsemasi "faktat" eivät vaikuta meidän mielipiteisiin, johtuu ilmeisesti niistä käyttämistäsi "faktoista", ei siitä että meillä olisi ymmärryksessä jotain vikaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Minusta kyllä naiset on oikein mukavia.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Omasta mielestäni molemmilla osapuolilla on hyvät ja huonot puolet, minä ainakin olen tyytyväinen sukupuoleeni.
What you do... Makes you who you are.
Manual
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Manual »

Hmmm...
Naiset ja miehet on takapuolelta samanlaiset ja etupuolelta yhteen sopivat......repikää siitä :wink:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minney Magia kirjoitti:Voisi painua koko tyyppi sinne "mihin ei aurinko paista!"
Kyllä kunnon nauru piristää päivää, ja sen tarjosi tänään Minney Magia. Olen samoilla linjoilla hänen kanssaan, vaikka olen seurannut tätä keskustelua, jos sitä siksi voi sanoa, vain lukemalla. Kiitti! :D
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin