No sekin vielä.jamppa kirjoitti:Elät muuten Tiina vielä pidempään ja miesten rahoilla.
Voi tätä onnea.
KETÄHÄN tässä keskustelussa on nimitellyt ja KETÄ?!?ABC kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt, että asialliseen keskusteluun ei kuulu vastapuolen nimittely? Jos sellaista viljellään, niin eihän se ole keskustelua vaan riitelyä.
Kyllä se sitä tuppaa tarkoittamaan kun toinen ei voi sanoa mitään järkevää itse asiaan. Se tuppaa osoittamaan, että mitään järkeviä vastaväitteitä ei ole esittää.Ei keskustelun loppuminen tarkoita sitä, että viimeisenä inttämistä jatkanut olisi "voittanut".
Miksi kannatukseni pitäisi mittauttaa? Tosiasiat ovat riippumattomia siitä, montako ihmistä niitä kannattaa.Ja perusta vaikka oma puolue, sillä voit mittauttaa kannatuksesi.
No älä sitten kirjoittele tänne nettiin mitään jos et sitä koe hyödylliseksi. Miksi minulle asiasta jauhat?Ei se täällä netissä mihinkään etene.
Tyypillisiä femakoiden aivopesun seurauksena syntyineitä valheita.Tiina kirjoitti:markja kirjoitti:Huonommat liksat/kivuliaat synnytykset ei juuri haittaa, kun elämä on muuten niiiiiiiiiin ihanata.
Miten kauan itseäsi kiinnostaa lyödä päätä seinään, kun toinen osapuoli ei ymmärrä näkemyksiäsi etkä itse ymmärrä hänen näkemyksiään?markja kirjoitti:On se kivaa huomata, miten pahasti sanan säiläni viilsi auki ummehtuneita mätäpaiseita ajattelussanne. Niin hirveää oli kyyti, että torjuntareaktio meni teillä päälle, kun ette asiasta asiaa pystyneet sanomaan vastaan, ettekä halua tosiasioita tunnustaa kun ne valmiiksi pureskellut dogmit ja femakkojen valheet on teidän päähänne jo peruskoulussa (ja myöhemmin mediassa) pistetty. Aika surullista, että voitte olla noin uskomustenne vankeja, että mitkään faktatkaan eivät riko rakentamaanne kuplaa. Onhan se tietty keljua kun joku tulee ja osoittaa, että olette väärässä ja teille on valehdeltu ja itse asiassa suurinosa mediaakin valehtelee teille. Eihän sitä halua uskoa. Mutta kun ei pysty kiistämäänkään, niin sitten koko ajatus pitää torjua. Leikkiä, ettei sitä ole esitettykään.
Selitätkö lyhyesti, miten nämä sykähdyttävän yllättävät, mainitsemasi asiat liittyvät aiheeseen? Miehet myös:markja kirjoitti: - Ympärileikkaus. Tarvitseeko edes selittää?
- Miesten aivot painavat keskimäärin 200g enemmän kuin naisten aivot.
- Kallon tilavuus on miehillä yli 10% suurempi kuin naisilla.
- Miesten elinikä on 7 vuotta pienempi kuin naisten.
- Itsemurhan tehneistä 4/5 on miehiä.
- Asunnottomista 80% on miehiä, yömajojen asukeista peräti 95% on miehiä.
- Vangeista 95% on miehiä.
- Tarkkailuluokkien oppilaista suurinosa on poikia.
- Toimeentulotuen saajista yli 40% on yksinäisiä miehiä.
- Iäkkäiden vanhempien luona asuvista aikuisista 80% on miehiä.
- Mielisairaaloiden pitkäaikaispotilaista 2/3 on miehiä.
- Työkyvyttömistä pitkäaikaistyöttömistä enemmistö on miehiä.
- Väkivaltaan ja onnettomuuksiin kuolleista pääosa on miehiä.
Kyllä kunnon nauru piristää päivää, ja sen tarjosi tänään Minney Magia. Olen samoilla linjoilla hänen kanssaan, vaikka olen seurannut tätä keskustelua, jos sitä siksi voi sanoa, vain lukemalla. Kiitti!Minney Magia kirjoitti:Voisi painua koko tyyppi sinne "mihin ei aurinko paista!"
Just kun täällä alkoi olemaan taas hyvät jutut, niin eikös tämä päähänpotkittu potkuhousulainen palaa kuvioihin! HOHHOIJAA!!!