John Smith kirjoitti:
Viileys ei tässä tapauksessa tarkoittanut kuin tosi tosi tosi huonoa päivää. Niin huonoa, että oma vainoharhaisuus jopa hävettää nyt. Mutta silti, muistakaa hyvät miehet että naisen psykologia on eri kuin miehen. Eli epäonnistumisten syy löytyy yleensä peiliin katsomalla, jos vain tietää mistä katsoa. Okei, olen suunnattoman kännissä juuri nyt.
Hyvä, ja nyt katse eteenpäin!
Jos ajatellaan suhteen etenemistä, ja tunteiden mahdollista syvenemistä, niin joskus tulee myös niitä vaiheita että itse kunkin on välillä "vetäydyttävä". Silloin kun haluaa vaikkapa hoitaa omia asioitaan, miettiä itseään, elämäänsä, suhdettakin, olisi hyvä muistaa kertoa toiselle siitä.
Minä olen joskus loukkaantunut tosi pahasti miehen vetäytyessä miettimään, tai keskittyessä työhönsä. Mielessä on saattanut käydä vaikka mitä, joten "vainoharhakin" on luonnollista kun on jäänyt jotenkin ihmettelemään ja epätietoiseksi. Olen saanut hävetä sitten, kun kyse onkin ollut asiasta, jolla mies ei ole halunnut huolestuttaa minua vaan päättänyt hoitaa sen itse. Onhan jokainen silloin etäinen, kun on jotakin isompaa hoidettavaa, tai se päiväkin on ollut huono.
Harvinaisen selkeää tekstiä Johnilta ottaen huomioon, että päällä oli "suunnaton kännitila"

!