Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Pimeyden
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2024 11:55 pm

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Pimeyden »

peikkonen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 5:06 pm
-KKK- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:33 am
sonniman kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:29 am Siis kumpaa?
Tätä linkatun Instaprofiilin naista. Eikös tämä ollut uhri. Jos siis oli sama henkilö jonka itse tapasin. Samanlaisella tissienvälitatuoinnilla varustettua punapäätä kuitenkin kävin tapaamassa pari kertaa.
Oliko hyvä pano?.🤔
Voisitte edes vähän kunnioittaa henkirikoksen uhria ja hänen läheisiään. Ihan sairasta heittoa teiltä. Punatukkaisia ja tatuoituja naisia on pilvin pimein tässä maassa . Hävytöntä ruveta löysästi yhdistelemään ketään johonkin 5v. sitten tapahtuneeseen hotellipanoon. Ei ihme, että joutuu maksullisia käyttämään, kun on tuollainen asenne naisia kohtaan. Murr.
Edith_
Harjunpää
Viestit: 304
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2017 12:48 pm

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Edith_ »

Elinan isän Facessa on runsaasti osanottoja. Yksi kysyi, haluaako vertaistukea. Ajattelin, onkohan vastaava tapaus ja mikä. Katsoin tän Face-päivityksiä. V. -22 tytär kuollut. Nimikin selvisi. Se googlettamalla löytyi täältä oma ketjunsa: RAISION perhesurma. Äiti surmasi poikansa ja itsensä.
Pojan hän oli saanut 16-vuotiaana, nyt oli 10-11v. Vain viikko aiemmin tän äidin seurustelukumppani(ei ollut lapsen isä) oli tehnyt itsemurhan, mistä miehen omaiset olivat syyllistäneet tätä äitiä. Nimi Mira Idström, joka on Facessa Elinan veljen kavereissa. Samoin tämän äiti.
Edith_
Harjunpää
Viestit: 304
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2017 12:48 pm

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Edith_ »

Pimeyden kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:38 pm
peikkonen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 5:06 pm
-KKK- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:33 am
Tätä linkatun Instaprofiilin naista. Eikös tämä ollut uhri. Jos siis oli sama henkilö jonka itse tapasin. Samanlaisella tissienvälitatuoinnilla varustettua punapäätä kuitenkin kävin tapaamassa pari kertaa.
Oliko hyvä pano?.🤔
Voisitte edes vähän kunnioittaa henkirikoksen uhria ja hänen läheisiään. Ihan sairasta heittoa teiltä. Punatukkaisia ja tatuoituja naisia on pilvin pimein tässä maassa . Hävytöntä ruveta löysästi yhdistelemään ketään johonkin 5v. sitten tapahtuneeseen hotellipanoon. Ei ihme, että joutuu maksullisia käyttämään, kun on tuollainen asenne naisia kohtaan. Murr.
Niin tosi. Tämä murhainfo alkaa nykyään muistuttaa jo vauva.fi.
Sokeritoukka_
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Touko 19, 2026 5:48 pm

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Sokeritoukka_ »

Edith_ kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:56 pm Elinan isän Facessa on runsaasti osanottoja. Yksi kysyi, haluaako vertaistukea. Ajattelin, onkohan vastaava tapaus ja mikä. Katsoin tän Face-päivityksiä. V. -22 tytär kuollut. Nimikin selvisi. Se googlettamalla löytyi täältä oma ketjunsa: RAISION perhesurma. Äiti surmasi poikansa ja itsensä.
Pojan hän oli saanut 16-vuotiaana, nyt oli 10-11v. Vain viikko aiemmin tän äidin seurustelukumppani(ei ollut lapsen isä) oli tehnyt itsemurhan, mistä miehen omaiset olivat syyllistäneet tätä äitiä. Nimi Mira Idström, joka on Facessa Elinan veljen kavereissa. Samoin tämän äiti.
Pointtina varmaan, kuka oli tän murhatun lapsen isä.
Nuoria äitejä, eroja, miten toimii yhteiskunnan tukiverkko? Seuraa mielenterveysongelmia. Joku ajautuu huumekokeiluihin, joku perhesurmaan.
Paikalla
piitu73
Poliisikoira Rex
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Kesä 26, 2019 8:45 pm

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Viesti Kirjoittaja piitu73 »

Edith_ kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:59 pm
Pimeyden kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:38 pm
peikkonen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 5:06 pm

Oliko hyvä pano?.🤔
Voisitte edes vähän kunnioittaa henkirikoksen uhria ja hänen läheisiään. Ihan sairasta heittoa teiltä. Punatukkaisia ja tatuoituja naisia on pilvin pimein tässä maassa . Hävytöntä ruveta löysästi yhdistelemään ketään johonkin 5v. sitten tapahtuneeseen hotellipanoon. Ei ihme, että joutuu maksullisia käyttämään, kun on tuollainen asenne naisia kohtaan. Murr.
Niin tosi. Tämä murhainfo alkaa nykyään muistuttaa jo vauva.fi.
Sanoisin, et uusi ylilauta näppistä hakkaavine nyymitrolleineen. Joskus oli toisin.
Vastaa Viestiin