Sivu 22/22

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:56 pm
Kirjoittaja Edith_
Elinan isän Facessa on runsaasti osanottoja. Yksi kysyi, haluaako vertaistukea. Ajattelin, onkohan vastaava tapaus ja mikä. Katsoin tän Face-päivityksiä. V. -22 tytär kuollut. Nimikin selvisi. Se googlettamalla löytyi täältä oma ketjunsa: RAISION perhesurma. Äiti surmasi poikansa ja itsensä.
Pojan hän oli saanut 16-vuotiaana, nyt oli 10-11v. Vain viikko aiemmin tän äidin seurustelukumppani(ei ollut lapsen isä) oli tehnyt itsemurhan, mistä miehen omaiset olivat syyllistäneet tätä äitiä. Nimi Mira Idström, joka on Facessa Elinan veljen kavereissa. Samoin tämän äiti.

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:17 pm
Kirjoittaja Sokeritoukka_
Edith_ kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:56 pm Elinan isän Facessa on runsaasti osanottoja. Yksi kysyi, haluaako vertaistukea. Ajattelin, onkohan vastaava tapaus ja mikä. Katsoin tän Face-päivityksiä. V. -22 tytär kuollut. Nimikin selvisi. Se googlettamalla löytyi täältä oma ketjunsa: RAISION perhesurma. Äiti surmasi poikansa ja itsensä.
Pojan hän oli saanut 16-vuotiaana, nyt oli 10-11v. Vain viikko aiemmin tän äidin seurustelukumppani(ei ollut lapsen isä) oli tehnyt itsemurhan, mistä miehen omaiset olivat syyllistäneet tätä äitiä. Nimi Mira Idström, joka on Facessa Elinan veljen kavereissa. Samoin tämän äiti.
Pointtina varmaan, kuka oli tän murhatun lapsen isä.
Nuoria äitejä, eroja, miten toimii yhteiskunnan tukiverkko? Seuraa mielenterveysongelmia. Joku ajautuu huumekokeiluihin, joku perhesurmaan.

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:21 pm
Kirjoittaja piitu73
Edith_ kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:59 pm
Pimeyden kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:38 pm
peikkonen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 5:06 pm

Oliko hyvä pano?.🤔
Voisitte edes vähän kunnioittaa henkirikoksen uhria ja hänen läheisiään. Ihan sairasta heittoa teiltä. Punatukkaisia ja tatuoituja naisia on pilvin pimein tässä maassa . Hävytöntä ruveta löysästi yhdistelemään ketään johonkin 5v. sitten tapahtuneeseen hotellipanoon. Ei ihme, että joutuu maksullisia käyttämään, kun on tuollainen asenne naisia kohtaan. Murr.
Niin tosi. Tämä murhainfo alkaa nykyään muistuttaa jo vauva.fi.
Sanoisin, et uusi ylilauta näppistä hakkaavine nyymitrolleineen. Joskus oli toisin.

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 11:06 pm
Kirjoittaja Mama123
ne o semmosii joile ei riitä keskitulone työmies vaa pitäs ola mereranta mökkiä, venettä, tarjoila matkoja ja semmosta. esim ite oo koskaa maksanu suihiotosta yli 50e. mutta semmosia tullu vastaa, jotka haluu nelinumerosii summia. ne o niitä lätkä ja pallovaimoja.
[/quote]

Puhut siis maksullista seksiä tarjoavista naisista? Ja/tai pinnallisia asioita arvostavista naisista?
Onhan noita "ilmaisiakin", jos niinkuin parisuhdetta hakee. Siinä ei tarvi kuin olla kunnioittava toista ihmistä kohtaan, niin saa kunnioitusta takaisinpäinkin, eikä raha ole kaikille ihmisille tärkeintä, todellakaan.
Toki, jos vain seksin perässä on, niin käyttää sitten niitä maksullisia, joihin omat varat riittää.
Ei sillä että asia mulle kuuluisi, särähti vaan vähän korvaan nuo ilmaisut.
Ja joo, toki ollaan minfossa. Täällä on keskustelun taso muuttunut radikaalisti viime vuosina.

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 11:12 pm
Kirjoittaja xdyydyy
Eiköhän tämä ole se ihan sama strategia, mitä vauva.fi:llä on ahkeraan käytössä. Seksualisoidaan kaikki puheenaiheet ja ohjaillaan kaikki keskustelut naisia halventaviksi, kunnes kukaan ei jaksa enää keskustella mitään eikä lukea mitään eikä minkäänlaista normaalia yhteisöllisyyttä enää synny eikä pysy yllä keskustelusivustoilla. Vähän, tai ihan vitusti enemmän kunnioitusta tätä naista kohtaan nyt.

Re: Elina Rokan, 28 v. henkirikos 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: La Kesä 27, 2026 11:25 pm
Kirjoittaja Metsurinkoira11
piitu73 kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:21 pm
Edith_ kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:59 pm
Pimeyden kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:38 pm

Voisitte edes vähän kunnioittaa henkirikoksen uhria ja hänen läheisiään. Ihan sairasta heittoa teiltä. Punatukkaisia ja tatuoituja naisia on pilvin pimein tässä maassa . Hävytöntä ruveta löysästi yhdistelemään ketään johonkin 5v. sitten tapahtuneeseen hotellipanoon. Ei ihme, että joutuu maksullisia käyttämään, kun on tuollainen asenne naisia kohtaan. Murr.
Niin tosi. Tämä murhainfo alkaa nykyään muistuttaa jo vauva.fi.
Sanoisin, et uusi ylilauta näppistä hakkaavine nyymitrolleineen. Joskus oli toisin.
Tähän on tosiaan tultu.Uusi sukupolvi riehuu.Ei siinä sinäänsä mitään.Mutta eivät ymmärrä yhtä asiaa. Ovat lähes joka asiassa tyvessä,eikä latvassa.