Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
Ihan virallisella tasolla epäillään poliisin sotkeutuneen huumebisnekseen, ja toisella taholla epäillään sisäministeriöjohtoista poliisien salaliittoa ja nyt ilmaiset epäilyt poliisin sotkeutumisesta Madeleinen katoamiseen!
Huikeaa! Miten mielestäsi poliisi olisi asiaan sotkeutunut?
Ihminen on metka vekotin - tekemällä tulkintoja toisen kirjoituksista hän tuleekin paljastaneeksi omat ajatuksensa. Kuten tässä asiassa tapahtui nyt Miss Holmesille.
Huikeaa! Miten mielestäsi poliisi olisi asiaan sotkeutunut?
Ihminen on metka vekotin - tekemällä tulkintoja toisen kirjoituksista hän tuleekin paljastaneeksi omat ajatuksensa. Kuten tässä asiassa tapahtui nyt Miss Holmesille.
Alethes doksa meta logu
hehehe, no tässähän viisastuu. Mitähän Ilta-Sanomat sanoisi tuohon sinun arvioosi viimeisistä tiedoista? Kysypä heiltä.MissHolmes kirjoitti: [
Matkaaja: LEHDET, media, y-m-m-ä-r-r-ä-t-k-ö, kirjoittaa siitä mistä tuoreinta tietoa on saatavilla.
Nyt poliisin viimevuoden kulukatsauksesta löytyvistä tiedoista.
Kaikki maailmassa ei liity toisiinsa ja on suotta sekoittaa pikkupäätään miettimällä suurempia kuin sinne mahtuu.
Niin pysyy terveempänä.
Eikä ajan hermolla pysyminen ole sitä, että liittää ajankohtaiset uutiset vanhoihin. Se on sekoilua, neiti hyvä. Pelottavaa sekoilua.
Ratkaisu Mdeleinen katoamiseen löytyy ensimmäisistä tunneista, katoamishetkestä. Ei suomen poliisiylijohtajan kuolemasta.
Sen varmasti ymmärrät itsekin, jos hieman annat myös omille ajatuksillesi tilaa.
Siis jos sinulla MissHolmes ei ole painavampia todisteita sekoilusta, niin arvioin tuon tektisi sillä tavalla, että niissä ei ole sitä päätä eikä häntää. Pysypä asioissa, ja tässä päivässä.
Tämä "pelottaa" on helppo löytää, koska se liittyy tuohon edellä olevaan keskusteluun ja tulee esille, kun puhumme, että tilinpäätös - siis päätös - merkitsisi tytön löytymistä ja jopa elävänä.
Mutta missä kohdin ketjua on tuo "vaara" - muistatko, Miss Holmes, että missä kohdin se tuli esille? Jollakin tavalla se liittyi tähän irkkuteinitytön todistukseen. Vai liittyikö se siihen, että arvelin tämän tytön olevan Amy Fitzpatrick, joka katosi Costa del Solilla.
Nyt on ihan pakko kysyä, Miss Holmes, että miten "majailusi" Costa del Solilla liittyy tähän asiaan.
Mutta missä kohdin ketjua on tuo "vaara" - muistatko, Miss Holmes, että missä kohdin se tuli esille? Jollakin tavalla se liittyi tähän irkkuteinitytön todistukseen. Vai liittyikö se siihen, että arvelin tämän tytön olevan Amy Fitzpatrick, joka katosi Costa del Solilla.
Nyt on ihan pakko kysyä, Miss Holmes, että miten "majailusi" Costa del Solilla liittyy tähän asiaan.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Eiköhän nuo viiitteet poliisiin päin tule ihan sinun omissa jutuissasi.
Hoh hoijakkaa...Sirpa kirjoitti:Täytyy jälleen kerran ihailla tämän ketjun kirjoittajien kykyä mitätöidä faktat ja kykyä hukata realiteetit - puhumattakaan heidän kyvystään kävellä ylitse jopa Interpolin suorittamien tutkimusten.
Itse aion kävellä nyt tämän kanalan poikki liian isoine saappaineni.
Kurkistukseni Eurooppaan ei tuottanut tuloksena mitään muuta kuin aina vain lisää johtolankoja Suomeen. Eivätkä nuo johtolangat olleet - Eino Leinoa siteeratakseni - aatteet aateloimia vaan pikemminkin aineen.
Vihdoinkin Suomi on piirtänyt itsensä Euroopan kartalle, vaikka ovatkin Belgiassa "päät alhaalla"... vaatimattomuus kaunistaa.
Tammikuussa uutisoitiin tulevista huumepoliisi- ja KRP-syytteistä. Valtionsyyttäjä luonnehti tilannetta/tutkintaa Suomen itsenäisyyden ajan vaikeimmaksi. Samoihin aikoihin uutisoitiin Suomen historian suurimman, vai oliko se merkittävämmän - huumeringin pidätyksistä, sekä syytteisiin päätyneestä Suomen oloissa poikkeuksellisen laajasta pedofiiliringin tutkinnasta.
Myös Wincapita (vapaasti suomennettuna: pääoma voittaa) ilmoitti nostaneensa syytteen KRP:tä vastaan väittäen omaavansa todisteita sisäministeriöjohtoisesta poliisien salaliitosta.
Poliisiylijohtaja Salminen on kuollut.
Elokuussa Interpol antoi tiedotteen Madeleinen katoamisasiassa ja kertoi odottavansa Belgian, Englannin ja Suomen raportteja. Antoiko Englanti raporttinsa Suomen käyntiensä jälkeen? Mitä mahtoi lukea Belgian raportissa, jos suomalaiset ovat siellä nyt "päät alhaalla"? Koska antaa Suomi raporttinsa?
Ennen edellä mainittuja oikeudenkäyntejä Suomen valtiovalta on päättänyt vuorenvarmasti nuijia lävitse vakoilu/urkintalain Lex Nokian kansan ja KRP:n vastustuksesta huolimatta.
Mihin on kiire? Mikä merkitys on lailla, jolla kävellään ylitse jopa Suomen perustuslain?
Supo ei ole ottanut kantaa muuhun kuin siihen, että Suomi on tällä hetkellä täynnä vakoilijoita.
(Kannattaa kävellä kauemmaksi, jotta näkee metsän puilta - Leinoa jälleen siteeratakseni - ja tässä Suomen laulussa ei heilu samaan tahtiin sekä latva että tyvi.)
Valtiolla on kolme tukipilaria; valtiovalta, jota käyttää eduskunta, poliisi valvomassa järjestystä ja lain toteutumista - sekä armeija suojaamassa maan turvallisuutta.
Vuonna 1981 Espanja ajautui Suomen tilannetta vastaavaan kriisiin poliisin asettuessa vastustamaan sikäläisen eduskunnan päätöksentekoa. Armeijan oli valittava puolensa. Poliisi valtasi tiedotusvälineet. Tilanne ajautui aina eduskuntatalolla tapahtuneeseen ammuskeluun ja vallankaappausyritykseen asti - mutta puhtaasti aatteen aateloimana. (?)
Olisi mielenkiintoista tietää tällä kertaa aateloiko Lex Nokian aate vaiko aine?
Olen ottanut nallipyssyni esille.
Avainsanat kirjoitukseeni:
- ministeriön tulipalon jälkiraivaukset
- poliitikkojen lahjonta vaaleissa
Niille, jotka eivät ymmärtäneet sanaakaan edellä olevasta kirjoituksesta annan motiivin sieppaukselle.
Harkittu ansa.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tunnen suunnatonta sääliä.
Yhdistät asiaan suomen poliisin, suomalaisen pedofili- ja huumeongelman, edesmenneen poliisiylijohtajan ja jopa MINUT.
Missä kulkee Sirpa sinun ymmärryksesi hyvästä mausta?
Pyytäisin ystävällisesti lopettamaan aiheettomat syytökset ja katsomaan peiliin.
Yhdistät asiaan suomen poliisin, suomalaisen pedofili- ja huumeongelman, edesmenneen poliisiylijohtajan ja jopa MINUT.
Missä kulkee Sirpa sinun ymmärryksesi hyvästä mausta?
Pyytäisin ystävällisesti lopettamaan aiheettomat syytökset ja katsomaan peiliin.
Nuotio & Äreät Tiput
Pistäpä nyt Miss Holmes tuohon alle - vaikkapa ranskalaisilla viivoilla - nämä syytökset, niin voin perehtyä niihin. Tietämättä niitä, en niistä myöskään pysty luopumaan, heh.
Valitettavasti edelleenkin löydän vain sinun yhdistelmiä poliisin sekaantumisesta Madeleinen katoamiseen.
Valitettavasti edelleenkin löydän vain sinun yhdistelmiä poliisin sekaantumisesta Madeleinen katoamiseen.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Katsopa vaikka tuohon ylle lainaustani sinulta.
Jos tuo on laitettuna tänne Madeleine ketjuun, oletan sen liittyvän Madelinen katoamiseen.
Vai oletko mahdollisesti otsikoinut ketjusi uudelleen?
Minä koen syytökseksi sen, että epäilet minun ulkomaanmatkojen tai minun liittyvän tytön katoamiseen.
Koen myös provokatiivisen sairaaksi virkavallan halventamiseksi sen, että liittät tähän ketjuun siihen täysin kuulumattomia uutisointeja ja sairaalla mielikuvituksellasi annat heikkolahjaisemmille käsityksen, että asioilla olisi jotain tekemistä keskenään.
En tiedä johdatko avuttomampia lukijoita tarkoituksellisesti täyteen pimentoon, vai onko toimintasi ns 'täyttäymmärrystävailla'. Mutta toivon, että jätät ainakin ulkopuoliset pois keitoksistasi.
Jos tuo on laitettuna tänne Madeleine ketjuun, oletan sen liittyvän Madelinen katoamiseen.
Vai oletko mahdollisesti otsikoinut ketjusi uudelleen?
Minä koen syytökseksi sen, että epäilet minun ulkomaanmatkojen tai minun liittyvän tytön katoamiseen.
Koen myös provokatiivisen sairaaksi virkavallan halventamiseksi sen, että liittät tähän ketjuun siihen täysin kuulumattomia uutisointeja ja sairaalla mielikuvituksellasi annat heikkolahjaisemmille käsityksen, että asioilla olisi jotain tekemistä keskenään.
En tiedä johdatko avuttomampia lukijoita tarkoituksellisesti täyteen pimentoon, vai onko toimintasi ns 'täyttäymmärrystävailla'. Mutta toivon, että jätät ainakin ulkopuoliset pois keitoksistasi.
Nuotio & Äreät Tiput
Sus sinuatkoon! Johan alat taas käyttäytymään oudosti.
Teet johtopäätöksiä, joista nyt haluaisit sysätä vastuun minulle - ei kiitos, en huoli sitä. Jokainen on vastuussa omista johtopäätöksistään ja mielensä sisällä tekemistään yhdistelmistä. Mutta tällainen käyttäytyminen ja yhdistely kyllä kertoo jotakin henkilöstä.
Mielenkiintoista, että koet minun epäilevän sinua?!
Miss Holmes kirjoittaa: "Minä koen syytökseksi sen, että epäilet minun ulkomaanmatkojen tai minun liittyvän tytön katoamisee."
Laittaisitko tästä "syytöksestä tai epäilystä" nyt kohdan kirjoituksistani.
Teet johtopäätöksiä, joista nyt haluaisit sysätä vastuun minulle - ei kiitos, en huoli sitä. Jokainen on vastuussa omista johtopäätöksistään ja mielensä sisällä tekemistään yhdistelmistä. Mutta tällainen käyttäytyminen ja yhdistely kyllä kertoo jotakin henkilöstä.
Mielenkiintoista, että koet minun epäilevän sinua?!
Miss Holmes kirjoittaa: "Minä koen syytökseksi sen, että epäilet minun ulkomaanmatkojen tai minun liittyvän tytön katoamisee."
Laittaisitko tästä "syytöksestä tai epäilystä" nyt kohdan kirjoituksistani.
Alethes doksa meta logu
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
"Olen ottanut nallipyssyni esille.
Niille, jotka eivät ymmärtäneet sanaakaan edellä olevasta kirjoituksesta annan motiivin sieppaukselle.
Harkittu ansa."
Tuossahan se on mustaa valkoisella, jonkun päästä kotoisin olevat konspiraatiot.
Harkittu ansa."
Tuossahan se on mustaa valkoisella, jonkun päästä kotoisin olevat konspiraatiot.
Nyt kun yhdistät ministeriön palon ja poliitikkojen lahjonnan Miss Holmesin tekemään johtopäätökseen, että Suomen poliisi on sotkeutunut Madeleinen katoamiseen, ja sisällytät sen lopussa olevaan motiiviin sieppauksesta, alan olla aika tyytyväinen. Ja sen jälkeen osoitat, että tästä tehty johtopäätös on minun - vielä tyytyväisempi, heh.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Eikö tuo sinusta ole provokatiivista vihjailua?Nyt on ihan pakko kysyä, Miss Holmes, että miten "majailusi" Costa del Solilla liittyy tähän asiaan.
Etkö sinä koskaan ole ollut Turkua pidemmällä?
Ja vaikka olisit, ei meillä muilla ole oikeutta, eikä syytä yhdistään Turun matkailuasi Madeleineen. Ei vaikka itse väittäisit olleesi tuolloin Prayassa paikalla.
Toimitan sinulle mittavan aineiston omista 'mielenkiintoisista' sanomisistasi illalla.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Kyseessähän on sinun ajatukset = kirjoituksesi, jotka projisoit toisiin, lukijoihin. Ei tässä nyt sokeita sentään olla.Sirpa kirjoitti:Nyt kun yhdistät ministeriön palon ja poliitikkojen lahjonnan Miss Holmesin tekemään johtopäätökseen, että Suomen poliisi on sotkeutunut Madeleinen katoamiseen, ja sisällytät sen lopussa olevaan motiiviin sieppauksesta, alan olla aika tyytyväinen. Ja sen jälkeen osoitat, että tästä tehty johtopäätös on minun - vielä tyytyväisempi, heh.
Tutkiskelija, et vastannut kysymykseeni, äläpäs siirrä asiaa nyt takaisin. Kirjoitus on minun, mutta johtopäätöksien tekeminen teidän.
Edelleen odotan - ja erittäin suurella mielenkiinnolla - tuota johtopäätöstä kirjoituksestani, josta Miss Holmes sanoo minun väittäneen poliisin liittyvän Madeleinen katoamiseen.
Miten ministeriön palosta, poliitikkojen lahjonnasta syntyy mielikuva poliisin sotkeutumisesta asiaan, ja miten sen väitetään olevan minun tekemä?
Miss Holmes: Minä en vihjaillut mitään - minä kysyin. Jospa vaikka vastaisit siihen.
Edelleen odotan - ja erittäin suurella mielenkiinnolla - tuota johtopäätöstä kirjoituksestani, josta Miss Holmes sanoo minun väittäneen poliisin liittyvän Madeleinen katoamiseen.
Miten ministeriön palosta, poliitikkojen lahjonnasta syntyy mielikuva poliisin sotkeutumisesta asiaan, ja miten sen väitetään olevan minun tekemä?
Miss Holmes: Minä en vihjaillut mitään - minä kysyin. Jospa vaikka vastaisit siihen.
Alethes doksa meta logu