Hells Angels MC (ketju 2)
- Mind Over Matter
- Martin Beck
Re: Hells Angels MC (ketju 2)
Kiinteistö Oy Vanha Talvitie 8 ja Hells Angels. Uusimmat käänteet:
https://www.youtube.com/watch?v=yy7tpaSubHw
https://www.youtube.com/watch?v=yy7tpaSubHw
Sä oot kyllä internetin noloin tapausCarl Adenauer kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 6:21 pm Vittu mikä "excriminal"!! Eli entinen rikollinen/kriminaali! Kerrohan nyt vaikka mitä vitun "itse asiaa mä väistelen"? Jos nyt yleensäkään olet oikeasti joskus ollut rikollinen, en kyllä ihan helposti usko, koska kirjoitukset ei viittaa siihen, vaan outoon vihaan ihmisiä kohtaan.
Mutta jos oletetaan että olet ollut rikollinen, niin millainen? Niitäkin moneen lähtöön, ja anonyymisti liioittelu helppoa. Jokatapauksessa on aivan varmaa, että asiat siellä maailmassa ei menneet ihan putkeen sitten, todennäköisesti vasikka, rotta tms..,mikään muu ei selitä noita juttuja. Jos ollut sanojensa mittainen, asiat kunnossa, niin kyllä siellä ihmisiin tutustuu, joihin halutessaan voi ottaa yhteyttä, olematta itse rikollinen.
Mun oli pakko esim. lasten takia pyytää poistamaan kaikki vanhat jutut aikoinaan netistä, mistä näkyi mun kamakaupasta, ettei koulussa leimattaisi, tai muuten tarvitse hävetä mun tekoja.
Jos on elänyt rikollista elämää joskus kauan sitten (kauemmin kuin Mimmu), niin ei mulla jäänyt mitään kaunoja kenenkään kanssa!! Ei velkaa, paperit tietysti kunnossa, eikä ollut ongelmia, että olisi kyseenalaistettu mitenkään.
Miksi siis dissaisin ihmisiä, jotka tehneet vääriä valintoja, koska olen itsekin tehnyt, ja vielä uusinut saman jutun? Ei mitään syytä, tuomiot antaa oikeuslaitos, eikä mun tehtävä-kuten ei mielestäni kenenkään muunkaan- ole tuomita jollain typerillä jutuilla, jotka vitun maku heille, jotka rikoksiin syyllistyvät. Eli en mä mitään irtopisteitä, rahaa, tai muutenkaan hyödy, kun olen erimieltä tämän "tuomiokuoron" kanssa.
Olisi mielenkiintoista kuulla mitä rikoksia excriminal tehnyt? Vasikoitko kaikki? Siitä tuo sairaalloinen katkeruus? Selittää että liskolla ei tutustunut kehenkään, olit varmasti joku hylkiö, mikäli siis nimimerkki ei tuulesta temmattu.
Mitkä vitun ihme paperit sulla on kunnossa?
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Keijo ei ymmärrä. Keijolla puuttuu ymmärrystä. Keijo ei tiedä perusasioita. Keijo kommentoi tietämättä. Keijo on murhainfossa, joka rikosaiheinen palsta. Keijoa naurattaa. Murhainfossa puhutaan sellaista kieltä, mikä Keijolle vierasta. Keijo ei tiedä että hulluilla on halvat huvit.
-
Excriminal
- Nikke Knatterton
Sä Carl väistelet sitä tosi asiaa, että rikolliset nyt vaan sattuu olemaan yhteiskunnan syöpä. Samaa paskaa, kun muutkin loiset, jotka elää muiden varoilla. Ja en koe, että mun tarvii enempää sulle, tai kellekkään muullekkaan avata mun rikollista taustaa, joka on ollutta ja mennyttä. Eihän se tietenkään voi olla yhtä loistokas ja täynnä fiksuja ja lojaaleja mastermaind rikollisia, niinku sulla, jonka tarvii tuoda usein esille, kuinka "paperit on kunnossa" kertoo ainakin mulle tollanen todistelu, jotain ihan muuta. Ja vaikka oiskin, niin mites ne papereiden ulkopuolella kerrotut asiat. Tässäkin ketjussa puolustelet ja puhut sellaisten lahtelaisten rikollisten puolesta, joiden kanssa olen itsekkin aikanaan lusinut, ja ei olisi tullut ikinä edes mieleen olla missään tekemisissä tuollaisten hörhöjen, kyttämagneettien kanssa. Vittu mitä sirkus pellejä koko orkesteri. Erikoinen on sulla toi arvomaailma, jos kerrot ettet nykyisin itsekkään enää jekkuile ja perhettä yms. Silti pidät näitä luusereiita ja niiden tekoja jotenkin hyväksyttävinä. Myös se, että käytät heti ihmisestä, joka on lopettanut rikokset, eikä hyväksy niitä enää, sellaisia nimityksiä, kun vasikka ja rotta ym. Kertoo myös hyvin paljon sun lapsellisuudesta. Saman kertoo oikeastaan kaikki sun tekstit, kun niitä vähän lukaisee. Aikustuisit joskus, edes lastesi takia, koska uskoisin niiden häpeävän isäänsä ja sen kirjoituksia.
Menkääpäs lässyttämään Lautamiehiin tota juupas-eipäs leikkiänne.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Mitä ' perusasioita" ?Carl Adenauer kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 6:50 pm Keijo ei ymmärrä. Keijolla puuttuu ymmärrystä. Keijo ei tiedä perusasioita. Keijo kommentoi tietämättä. Keijo on murhainfossa, joka rikosaiheinen palsta. Keijoa naurattaa. Murhainfossa puhutaan sellaista kieltä, mikä Keijolle vierasta. Keijo ei tiedä että hulluilla on halvat huvit.
Tässä asiaa, mut täysin hukkaan menee tän kaverin suhteen.Excriminal kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 9:02 pm Sä Carl väistelet sitä tosi asiaa, että rikolliset nyt vaan sattuu olemaan yhteiskunnan syöpä. Samaa paskaa, kun muutkin loiset, jotka elää muiden varoilla. Ja en koe, että mun tarvii enempää sulle, tai kellekkään muullekkaan avata mun rikollista taustaa, joka on ollutta ja mennyttä. Eihän se tietenkään voi olla yhtä loistokas ja täynnä fiksuja ja lojaaleja mastermaind rikollisia, niinku sulla, jonka tarvii tuoda usein esille, kuinka "paperit on kunnossa" kertoo ainakin mulle tollanen todistelu, jotain ihan muuta. Ja vaikka oiskin, niin mites ne papereiden ulkopuolella kerrotut asiat. Tässäkin ketjussa puolustelet ja puhut sellaisten lahtelaisten rikollisten puolesta, joiden kanssa olen itsekkin aikanaan lusinut, ja ei olisi tullut ikinä edes mieleen olla missään tekemisissä tuollaisten hörhöjen, kyttämagneettien kanssa. Vittu mitä sirkus pellejä koko orkesteri. Erikoinen on sulla toi arvomaailma, jos kerrot ettet nykyisin itsekkään enää jekkuile ja perhettä yms. Silti pidät näitä luusereiita ja niiden tekoja jotenkin hyväksyttävinä. Myös se, että käytät heti ihmisestä, joka on lopettanut rikokset, eikä hyväksy niitä enää, sellaisia nimityksiä, kun vasikka ja rotta ym. Kertoo myös hyvin paljon sun lapsellisuudesta. Saman kertoo oikeastaan kaikki sun tekstit, kun niitä vähän lukaisee. Aikustuisit joskus, edes lastesi takia, koska uskoisin niiden häpeävän isäänsä ja sen kirjoituksia.
Jep, Keijolla on perusasiat kyllä oikein hyvin hanskassa. Nää callen jutut ei taaskaan ole mistään kotoisin, uskomattoman typeriä. Keijoa kyllä naurattaa callen jutut, eikä ihmekään, on ne niin vallattomia!Mach 1 kirjoitti: Ke Kesä 04, 2025 3:45 pmMitä ' perusasioita" ?Carl Adenauer kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 6:50 pm Keijo ei ymmärrä. Keijolla puuttuu ymmärrystä. Keijo ei tiedä perusasioita. Keijo kommentoi tietämättä. Keijo on murhainfossa, joka rikosaiheinen palsta. Keijoa naurattaa. Murhainfossa puhutaan sellaista kieltä, mikä Keijolle vierasta. Keijo ei tiedä että hulluilla on halvat huvit.
Eipäs mennä.Kummisetä kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 9:14 pm Menkääpäs lässyttämään Lautamiehiin tota juupas-eipäs leikkiänne.
-
ylälauteiden mies
- Agentti Scully
Kukakake kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 10:23 am Syyttäjä: Helvetin enkelien lahtelaisjäsen kiristi uhreilta yli 130 000:ta euroa
Taustalla oli tekaistuja velkoja ja vaatimus ostaa vuokrasaunan liiketoiminta.
Lahtelainen rikollisryhmä Helvetin enkelien jäsen sai syytteet laajassa kiristysvyyhdessä Lahdessa. Syyttäjän mukaan hän vaati kuudelta uhrilta yhteensä yli 133 000:ta euroa uhkaamalla näitä tappamisella ja muulla väkivallalla.
Oikeus antaa tuomion 10. kesäkuuta.
Lahtelainen pääsyytetty on tuomittu aiemminkin vastaavista rikoksista. Törkeä kiristys ja useat muut rikokset toivat hänelle kahden vuoden vankeustuomion lokakuussa 2023. Siitä ei ollut näyttöä, että hän olisi tehnyt nämä rikokset Helvetin enkelien jäsenenä
https://www.ess.fi/paikalliset/8524736
Ja nyt Päijät-Hämeen käräjäoikeus on tiistaina asiassa tuomionsa langettanut.Excriminal kirjoitti: Ma Touko 19, 2025 6:46 pm Eiköhän tää oo Takamaan Kaitsu, ainakin suorittavassa portaassa. Luultavasti taustalla lymyilee Kirka keräämässä Kaitsun hoitamista hommista ainakin osan masseista. Tyypillinen kuvio näillä sankareilla. Kunnon vatipäitä, joilla ei mielestäni ole mitään tekemistä oikeiden rikollisten kanssa, muistuttaa lähinnä mustalaisten puuhia,mut mitäpä voi odottaakaan kääpiö mamulta ja sen juoksupojalta.
Helvetin enkelien jäsenelle vankeutta: Kiristi uhreiltaan kymmeniätuhansia euroja
Törkeät kiristykset tapahtuivat Lahdessa vuosina 2022–2024.
Käräjäoikeus tuomitsi Kai Juhani Takamaan, 43, kahden vuoden ja kahden kuukauden vankeusrangaistukseen. Tiistaina annetun tuomion mukaan hän syyllistyi kahden törkeän kiristyksen lisäksi muun muassa kahteen pahoinpitelyyn ja yhteen laittomaan uhkaukseen.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011293637.html
Kova tuntuu olevan Kaitsulla halu päästä istumaan, toki monella venkulallahan tunnetusti on vaikeuksia pärjätä siviilielämässä, kun ovat vuosien mittaan jo niin pitkälle laitostuneita, eivätkä tahdo enää oikein osatakaan/viitsiä mitään rehtiä hommaa. (lisäksi niskassa toki yleensä on vielä aiempienkin juttujen yhteydessä uhreilleen/vahingonkärsijöille maksettavaksi määrätyt korvaukset, mikä ei juurikaan motivoi "verokirjahommiin")
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Miten voikin joitakin pellejä, jotka muka "ex kriminaaleja, 88- koodilla esiintyvänä pikkunatsina", ja muita luusereita vituttaa, kun joku kauan sitten lusinut ei yhdykkään teidän paskahousu kuoroon?
Vastaus on helppo. Lusin pari kakkua kamasta, pärjäsin vankiloissa, ei jäänyt vihamiehiä, rikoskumppaneiksi väitettyjen kanssa välit kunnossa, oman kylän miehiin tutustuu kyllä. Ei enempää kuin tarve, mutta riittävästi.
Vittu oon maksanut vuosia kauemmin veroja kuin Mimmu, elämä kunnossa.
Ero siinä, että Mimmu dissaa rikollisia, mulla ei mitään vitunkaan syytä!! Tähän selitys on, että vain toinen meistä voisi tänä päivänä kävellä Riksun kerroksille, toinen liskolle.
Ellei ymmärrä että rangaistus kärsitään vankilassa, ei sen jälkeen ole kenellekään enää tilinpitovelvollinen, niin ymmärryksessä puutteita.
Varmaan vituttaa kun pitäisi vitun vanhoja kakkuja katua (kenelle?), johon ei mitään syytä, ne on lusittu kunnialla. Ja toisaalta vain ne, jotka eivät vankilassa/rikosmaailmassa pärjänneet, ovat näitä tämän päivän paskanjauhajia.
Excriminal ei ole saletilla lusinut kivitalossa, jos onkin, niin hetken jossain pohjoisen talossa. Miksi muuten entistä kriminaalia noin vituttaa nykyiset sellaisiksi leimatut? Heil Keijo nyt oma lajinsa, ota vittu kynäniska partahöylä käteen ja vetele isoa päätäsi kaljuksi.
Vastaus on helppo. Lusin pari kakkua kamasta, pärjäsin vankiloissa, ei jäänyt vihamiehiä, rikoskumppaneiksi väitettyjen kanssa välit kunnossa, oman kylän miehiin tutustuu kyllä. Ei enempää kuin tarve, mutta riittävästi.
Vittu oon maksanut vuosia kauemmin veroja kuin Mimmu, elämä kunnossa.
Ero siinä, että Mimmu dissaa rikollisia, mulla ei mitään vitunkaan syytä!! Tähän selitys on, että vain toinen meistä voisi tänä päivänä kävellä Riksun kerroksille, toinen liskolle.
Ellei ymmärrä että rangaistus kärsitään vankilassa, ei sen jälkeen ole kenellekään enää tilinpitovelvollinen, niin ymmärryksessä puutteita.
Varmaan vituttaa kun pitäisi vitun vanhoja kakkuja katua (kenelle?), johon ei mitään syytä, ne on lusittu kunnialla. Ja toisaalta vain ne, jotka eivät vankilassa/rikosmaailmassa pärjänneet, ovat näitä tämän päivän paskanjauhajia.
Excriminal ei ole saletilla lusinut kivitalossa, jos onkin, niin hetken jossain pohjoisen talossa. Miksi muuten entistä kriminaalia noin vituttaa nykyiset sellaisiksi leimatut? Heil Keijo nyt oma lajinsa, ota vittu kynäniska partahöylä käteen ja vetele isoa päätäsi kaljuksi.
-
Excriminal
- Nikke Knatterton
Menee vähän ohi aiheen, enkä edes tiedä miksi vastaan sulle Carl, mut ei oo avotaloihin ollu pääsyä koskaan ja suezi pohjoisin talo jossa lusinu. Myös konnu, Saramäki, jokela ja sörkka tullu testattua. Tutkarina ollu Vantaalla ja Mikkelissä. Sä selvästi elät vieläkin jossain sellasessa maailmassa, jonka itse tajunnu jättää jo vuosia sitten, lähinnä nauratti tollanen ajattelu mitä harrastat jo sillon, ku tuli vielä jotain rikollista puuhailtua. Tollasta hyvin lapsellista ja noloa egoilua jollain hyvillä suhteilla ym ihmisiin joita hävettäisi edes tuntea. Ei kiinnostanut entisessä elämässäkään olla yhdenkään bändiläisen kanssa missään tekemisissä niin sai olla viranomaisiltakin paremmin rauhassa, vaikkei sekään lopulta onnistunut. Toki tiedän ja tunnenkin joitain, mutta ei tulis nyt, tai koskaan mieleenkään leijua aiheella, päinvastoin. Nolo ukko oot, niin kun on kaikki tässäkin ketjussa mainitut hahmot tai ylipäätään kaikki % kerhot ja kerholaiset puhumattakaan tyypistä joka niitä puolustaa tai larppaa.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Tuntea ketä?? Etkö "excriminalina" huomannut että vankilassa paljolti myös saman kaupungin ukot piti yhtä?
Tietysti kaikki näitä ymmärrä, Konnulla varmasti sellirakennuksen kellarissa, Sukevalla katsonut kellarista kun isot pojat treenaa. Kai noista taloista jokainen lusinut on kuullut, ei mitään ihmeellistä, jotain maatila vankiloita.
Mutta hienoa entinen kriminaali että jatkat itsesi dissaamista, miten kalliiksi olet yhteiskunnalle tullut, miten turhaa paskaa suniin elämä sitten oli.., pahoittelut, sun olisi pitänyt tietää, että niissä hommissa pitää pään kestää.
Mutta nyt oot "ex", niin kaikki annettu anteeksi!! Miksi, miksi edes vingut hyväksyntää, kerran rikollinen - aina rikollinen. Olet excriminal aina pahinta pohjasakkaa, kuten olet kertonut, ei tehtyä saa tekemättömäksi täällä vinkumalla!!
Yhteiskunnan mätäpaise, jonka taidemaalari Itävallasta olisi työntänyt uuniin 80-vuotta sitten 😂!!
Tietysti kaikki näitä ymmärrä, Konnulla varmasti sellirakennuksen kellarissa, Sukevalla katsonut kellarista kun isot pojat treenaa. Kai noista taloista jokainen lusinut on kuullut, ei mitään ihmeellistä, jotain maatila vankiloita.
Mutta hienoa entinen kriminaali että jatkat itsesi dissaamista, miten kalliiksi olet yhteiskunnalle tullut, miten turhaa paskaa suniin elämä sitten oli.., pahoittelut, sun olisi pitänyt tietää, että niissä hommissa pitää pään kestää.
Mutta nyt oot "ex", niin kaikki annettu anteeksi!! Miksi, miksi edes vingut hyväksyntää, kerran rikollinen - aina rikollinen. Olet excriminal aina pahinta pohjasakkaa, kuten olet kertonut, ei tehtyä saa tekemättömäksi täällä vinkumalla!!
Yhteiskunnan mätäpaise, jonka taidemaalari Itävallasta olisi työntänyt uuniin 80-vuotta sitten 😂!!
-
Excriminal
- Nikke Knatterton
No kyllähän esim. Konnulla te lahtelaiset piditte yhtä, joka rajoittui lähinnä siihen, että ruokalassa söitte samassa pöydässä, tai pöydissä(lahtelaisia oli aika paljon) kyllähän tuossa joskus tuli itsekkin istuttua ihan kiusallaan ja naurettua, kun Nastolan pojat alko piipittänään, että tää on lahtelaisten pöytä. Yks sellanen lyhyt ja levee lahtelainen, ei pitkä, vaan .. . (Tietäjät tietää) tais kerran pistää pojat ruotuun ja kertoa, että minä saan istua missä pöydässä haluan. Ja en todellakaan ole Lahdesta. Tavallaan arvostin, tai oisko tietyt lahtelaiset arvostaneet minua, mutta lähinnä huvittava tilanne. Niinkun kaikki vastaavat egoilu tilanteet mielestäni on. Kellareista ei muutenkaan ole juuri kokemuksia, paria rundi keikkaa eri taloissa laskematta. Carlille vissiin tutumpaa, kun tietää jopa mitä sieltä voi katsella. Edelleenkin voisin astella mihin tahansa taloon mille tahansa osastolle täysin varmana siitä, että siellä myös pysyisin, samaa en voi sanoa kaikista Carlin hehkuttamista tämänkin ketjun sankareista. Onneksi ei ole, eikä tule tarvetta enää lusia.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Niinpä 😂. No ole ihmeessä otettu ja iloinen siitä, että voit astua minkä talon kerroksille vaan.
Ja hienoa kun ukot oikein sanoi että "tämä kaveri voi syödä missä vaan". Tietysti päällikkö voi, eihän sitä kukaan tohdi kyseenalaistaa.
Ikävää kuulla jopa sinulta tuota rikollismaailman glorifiointia, yrittäisit päästä yli niistä hulluuksista, mitä kamapäissä olet tehnyt. Ne on jo lusittu, saat syödä missä pöydässä himassa haluat.
Olet selvästi vielä toipumisasteella tänne siviilielämään, pysy erossa peukusta, niin voit edes teoriassa selvitä!
Ja hienoa kun ukot oikein sanoi että "tämä kaveri voi syödä missä vaan". Tietysti päällikkö voi, eihän sitä kukaan tohdi kyseenalaistaa.
Ikävää kuulla jopa sinulta tuota rikollismaailman glorifiointia, yrittäisit päästä yli niistä hulluuksista, mitä kamapäissä olet tehnyt. Ne on jo lusittu, saat syödä missä pöydässä himassa haluat.
Olet selvästi vielä toipumisasteella tänne siviilielämään, pysy erossa peukusta, niin voit edes teoriassa selvitä!