Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rosamarine
Adrian Monk

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Aaa... Kiitos Cassandra :D
No mä oon aina ollutkin sitä mieltä, että Rezahilla on jänniä teorioita. Ja kummasti se tunne vahvistuu, mitä Kestin ketjua lukee 8)
Viimeksi muokannut rosamarine, Ti Syys 06, 2011 10:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mä en oo jaksanut viimeiseen 1500 viestiin sitä avata, ku ei siellä mitään asiaa oo. Ja se ärsyttääkin :lol:
rosamarine
Adrian Monk

Rezah kirjoitti:Voin myös käsi taskussa sanoa että koskaan en ole sitä käyttänyt, ja itseasiassa kuvittelin sen vain käytettävän jos täällä herjataan tai arvuutellaan jonkun henkilöllisyyttä, PItäis varmaan lukea ne säänöt taas kerran.
Sori, pakko jatkaa vielä, mutta sähän olet itse saanut banaaLit nimenomaan chattailusta :shock:
Nimimerkki Rezah on pantu putkaan vuorokaudeksi turhasta lainauksestaan ja chattailusta ketjussa.
Sun tosiaan pitäis lukee ne sääNnöt läpi. Ja notta tajuaisit, se juttu oli todellakin suurella vitsillä heitetty (onliner vs. oneliner) ;)
No, ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Ankkalinna
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ankkalinna »

Vituttaa oikein isolla Veellä Kuolemannaakan saama viikon banni. Naakka on Ulvila-ketjussa niitä harvoja, jotka jaksavat palauttaa tosiasioita ihmisten mieliin ja ampua alas edes villeimpiä spekulaatioita.

Nyt on sitten areena vapaa kaikille on-se-murhaaja-kun-on-niin-kylmän-ja-epäempaattisen-näköinenkin -propellipäille. Ja hei, onneksi tänään tulee se 45 minuuttia, niin saavat mikroilmeiden tulkitsijat ja muut hörhötietäjät uutta analysoitavaa! Katsokaa oikein porukalla, miten väärin Anneli puhuu ja ainakin väärällä sävyllä ja vääriä asioita ja vaatteetkin on ihan väärät ja jalan asento, kodista nyt puhumattakaan (taulukin seinällä ilmiselvästi syvästi ahdistuneen lapsen tekemä, paitsi jos se ei olekaan lapsen tekemä), ja IHAN SELVÄSTI näkee että se valehtelee ja on psykopaatti ja murhaaja eikä rakasta lapsiaan ja tämän täysin vedenpitävän tulkinnan voi jokainen tehdä ja julki tuoda ihan vaan OLEMALLA MIELTÄ.

--

En tietenkään voi olla varma, mistä Naakan banni tuli, mutta veikkaan tätä:
Kuolemannaakka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Anneli on niin kovan luokan peluri, etten ihmettelisi vaikka ottaisi itsensä hengiltä jättäen jälkeensä sen marttyyriviestin: en kestänyt enää tätä syyttömän vainoamista.

Raukeaisiko tutkinta siihen, vai selvittäisikö viranomaiset jutun loppuun?
Olet ihan harhainen ja järkyttävän pahansuopa :|
Toki säännöt ovat säännöt ja niitä on noudatettava, mutta tuosta voi jokainen itse tykönään miettiä, oliko banni aiheellinen - ja jos oli, niin kenelle se oikeasti kuuluisi?
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.
Hairahtelija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

rosamarine kirjoitti:
No ei missään tapauksessa banneja. Teillä oli hauska keskustelu ja mulla vähän viiniä päässä. Ihan vitsillä heittelin, kun täällä on ihmiset saaneet niin paljon banneja viime aikoina chattailusta. Olisiko ne bannit chattailusta sitten ylläpidon vihje, että minfon chat on avattu ja siellä olisi tilaa chattailla. :D Ja se heitto siitä Damienin paskanjauhannasta oli ihan vitsi. Damien on hyvä tyyppi ja taitaa jo tuntea mun karun huumorin ;)
Tää on nyt ihan turha viesti mutta kyllä mä ymmärsin, että se oli vitsi, ja vastasin vitsillä, ja nyt tää meni ihan selittelyksi :lol:
Beatrix Kiddo
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Beatrix Kiddo »

Tänään ärsyttää se, että tulin kahden viikon tauon jälkeen tänne käymään ja alkujaan mielenkiintoinen Kestin ketju on mennyt pilalle. Miten ihmeessä voi kahteen viikkoon tulla 500 sivua tekstiä? Ja vielä niin, että suurin osa niistä jutuista on jo toistettu sen tuhat kertaa? :lol:
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Luupää kirjoitti:.

^No tässä yksi mestarinäytteesi Vekaranjärvi-ketjussa:
Naattori kirjoitti:Tää niin piristi yötä tää Kulmapöydän kommentti :mrgreen:

Toivottavasti oli tarkoitettukin piristämään.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 89#p415889

Siinä koko kommenttisi. Kun vilkaisi mitä uutta ja mielenkiintoista oli ketjuun tullut kun se oli noussut niin olipa tosi kiva löytää tuo.

.
Myönnetään, olisin voinut jättää vittuilut väliin tuossa.
Hassua vaan, miten joku muu saa kirjotella laulunsanat kokonaisuudessaan keskusteluun, ja tästä kommentoitiin jotenkin, että "lähentelee chattailua" :lol:

Nooh, pärstäkerroin. Omani ei ole koskaan ollut kovin huipulla.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Haistan marttyyrin tuskaa täällä.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Ärsyttää, että jollain on minfon isoimmat tissit!
No ei oo siullakaan helppoa. Älä nyt hyvä ihminen siitä itseesi ota. Kokoa tärkeämpää kuulemma
miehille on se muoto. Ja niiden kantaja.
rosamarine kirjoitti:Jaa-a. Nää onlinerit on näköjään sallittuja lautamiehissä!
Jaa-a... Mitenkäs ne säännöt nyt menikään:
*16 §* Välta onelinereita vapaan keskustelun ulkopuolella.
Pitkä lainaus onelinerillä kuitattuna on kiellettyä. Vapaan keskustelun
puolella onelinerit sallitaan ilman pitkää lainausta.
rosamarine kirjoitti:Damieni, tryyli mai laav, chatin ja paskanjauhannan maailmanmestari ;)
Se on hienoa kun joku arvostaa käsityötä. Sitä samaa millä Kulta Mokkakin tehdään. *syvä niiaus* :)
rosamarine kirjoitti:Ja joo, en mä ole ed. painanut vasikointinappeja tähänkään keskusteluun, ettette hajoisi itteenne :D
Siinähän painelet jos muut ei enää paina. Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla.
Lautamiehissäkin varmaan tulee sanktioita mm. henkilöspekuloinnista.
Rezah kirjoitti:Siis mikä tuon Vasikoi-naviskan funktio on? SItäkö jos tarpeeksi moni painaa niin bannataan? Ei kai? :lol:
No ei... Mutta ylläpito pääsee suoraan tarkastamaan vasikoidun viestin ja päättää mahdollisista jatkotoimista jos viesti rikkoo sääntöjä.
Eli sen funktio on vähentää ylläpidon(joka ei jokaista viestiä ehdi pläräämään) hommaa.
Tietysti jos sitä painelee vain ihan painelemisen innosta, saattaa itse saada banaanin. Luulisin. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk

Damien kirjoitti:Kokoa tärkeämpää kuulemma miehille on se muoto. Ja niiden kantaja.
Näin virtuaalimaailmassa surffaillessa sitä voi jokainen olla muodollisesti pätevä. Ja mua ei oikeastaan kiinnosta, miellyttääkö mun hinkit miehiä monikossa. Se riittää, että ne kelpaavat vallan hyvin yhdelle könsikkäälle. Mutta hienoa on, että minfon parhaiden tissien kantaja Hairahtelija sentäs tajusi vitsini oikein, pisteet Hairahtelijalle ja kiitos, ettet ottanut sitä vittuiluna, miksi sitä ei todellakaan oltu tarkoitettukaan :) ps. Mua ei oikeesti ärsyttänyt sun tissit, seli seli ;)
Damien kirjoitti:Siinähän painelet jos muut ei enää paina. Pitäähän ihmisellä harrastuksia olla.
Lautamiehissäkin varmaan tulee sanktioita mm. henkilöspekuloinnista.
Kyllä kyllä. Harrastuksia pitää aina olla. Oikein :D

Mua ärsyttää aidon oikeasti erään ihmisen totaalinen katoaminen minfosta. Papillon on kai lopettanut kirjoittelun tänne ihan aikuisten oikeesti. Tajusin sen oikeastaan äsken kotiin ajaessani, kun kuuntelin radiota ja sieltä tuli Paloma Faithin New York. Jotenkin mulla palautui siitä biisistä mieleen Papillon, koska kerran hän laittoi sen biisin vapaaseen keskusteluun ja sanoi, että se biisi kolahtaa häneen. No, niin ne virtuaali-ihmisetkin katoaa ja lopulta unohtuu. Kai :?
Hairahtelija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

rosamarine kirjoitti: Mutta hienoa on, että minfon parhaiden tissien kantaja Hairahtelija sentäs tajusi vitsini oikein, pisteet Hairahtelijalle ja kiitos, ettet ottanut sitä vittuiluna, miksi sitä ei todellakaan oltu tarkoitettukaan :) ps. Mua ei oikeesti ärsyttänyt sun tissit, seli seli ;)
Minkäs teet, kun Minfon supersalapoliisi Siru selvitti mun perimmäisen motiivin palstailuun, eli siis mun tisseistä puhumisen, tehdään sitä nyt sitten näin avoimesti, tämähän on ihanaa 8)
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

[quote="Hairahtelija Minkäs teet, kun Minfon supersalapoliisi Siru selvitti mun perimmäisen motiivin palstailuun, eli siis mun tisseistä puhumisen, tehdään sitä nyt sitten näin avoimesti, tämähän on ihanaa 8)[/quote]

Niin että kumpiko niistä tissesistä on niin ihana et joka-alan asiantuntia S 83 on vaivautunut kommentoimaan suuressa viisaudessaan?
Ärsyttää tää hiljaisuus monessakin osiossa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Hovimestari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

rosamarine kirjoitti:Mutta hienoa on, että minfon parhaiden tissien kantaja Hairahtelija sentäs tajusi vitsini oikein, pisteet Hairahtelijalle ja kiitos, ettet ottanut sitä vittuiluna, miksi sitä ei todellakaan oltu tarkoitettukaan :) ps. Mua ei oikeesti ärsyttänyt sun tissit, seli seli ;)
Tarkkuutta roosamariini! Ei kukaan ole koskaan puhunutkaan minfon parhaimmista, vaan isoimmista tisseistä.

Näin ne spekulaatiot lähtee sivuraiteille, kun ei pysytä faktoissa :roll:
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Damien kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:Ärsyttää, että jollain on minfon isoimmat tissit!
No ei oo siullakaan helppoa. Älä nyt hyvä ihminen siitä itseesi ota. Kokoa tärkeämpää kuulemma
miehille on se muoto. Ja niiden kantaja.
:shock:
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kohta on kaikki Ulvilasta jäähyllä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lukittu