Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Naapurit ovat kyllä sen verta eläkeläisiä että ei nyt sentään... Puolisoni isä sen sijaan on oman puoleni suvun naisten mielestä todellinen namipala, auta armias! Kaikissa sukujuhlissa joissa on molempien puolien edustajia paikalla, appeni ympäröi jonkinnäköinen fanilauma, joka kikattaa, hykertelee ja kehuu. Ja appeni on siis edelleen onnellisesti naimisissa anoppini kanssa 
Joten puolustus-/selityspuheen jälkeen vastaan: mieluummin appeni kanssa.
Mikä on villeintä mitä olet tehnyt?
Joten puolustus-/selityspuheen jälkeen vastaan: mieluummin appeni kanssa.
Mikä on villeintä mitä olet tehnyt?
Vaikea sanoa, kun en nyt ymmärrä mikä on "villiä" niinkuin noin kysyjän näkökulmasta.joey kirjoitti:Mikä on villeintä mitä olet tehnyt?
MUOKS. joey:n vastattua voin todeta, että minulle itselleni villeintä on ollut tähän mennessä se, että olen uskaltanut lähteä omalla autolla pitkälle ajoreissulle parhaan ystävän kanssa, vaikka kortti minulla on ollut kohta vasta sen 2 vuotta. Ja varmasti joku nauraa, että TUOKO on villeintä, mutta se on. Olen tylsä ihminen.
Tiedätkö mitä on pepakura? (Muahahha, kylvän teihin japanitietoutta)
Viimeksi muokannut Howler, Pe Touko 30, 2008 12:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tyhmyys.joey kirjoitti:Ylivoimaisesti luotaantyöntävin piirre ihmisessä?
"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti
Ylivoimaisesti puoleensavetävin piirre ihmisessä?
Viimeksi muokannut Mike Manner, Pe Touko 30, 2008 12:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
En, vaikka likellä on ollut sekin.inka03 kirjoitti:Oletko koskaan jäänyt kiinni seksin harrastamisesta julkisella paikalla?
Kumpi pienempi paha: Ylimielisyys vai huono itsetunto?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe