Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
http://www.findmadeleine.com/fund/
tuolta näkee pääpiirteittäin...
tämähän ei ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö eikä mikään muukaan virallinen hyväntekeväisyysjuttu vaan ihmiset ovat hyvää hyvyyttään antaneet tuolle firmalle rahaa ja kun ja jos maddy löytyy jollain tavalla niin olisko se suomeksi johtokunta niin päättää mihin loput rahat pistetään.lahjoittajilla ei ole mitään sananvaltaa tuohon asiaan. silloin heti kun tää ilmestyi nettiin niin mun mies kävi tsekkaamassa yrityksen tiedot ja päätti että selvää rahastustoimintaa johon ei pitäis ottaa osaa koska ei voi yhtään tietää mihin rahat loppujen lopuksi menee. Tämä johtokunta myös tekee päätökset siitä annetaanko rahaa esim. hyväntekeväisyyteen eli oikeille järjestöille jotka ajavat kidnapattujen lasten asiaa..Mikään pakko heidän ei ole rahaa kellekkään lahjoittaa tästä firmasta joka on kirjoilla uudessa seelannissa...Tietääkseni eivät ole lahjoittaneet rahaa millekkään järjestölle mutta maddylle tulleet lelut on lahjoitettu johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen
x-tinen kanssa olen samaa mieltä että portugali on parempi paikka kuin esim. englanti armomurhan suorittamiseen. En oo minäkään löytänyt maddyn vauvakuvia tai mitään videota jossa puhuisi jotain...
tuolta näkee pääpiirteittäin...
tämähän ei ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö eikä mikään muukaan virallinen hyväntekeväisyysjuttu vaan ihmiset ovat hyvää hyvyyttään antaneet tuolle firmalle rahaa ja kun ja jos maddy löytyy jollain tavalla niin olisko se suomeksi johtokunta niin päättää mihin loput rahat pistetään.lahjoittajilla ei ole mitään sananvaltaa tuohon asiaan. silloin heti kun tää ilmestyi nettiin niin mun mies kävi tsekkaamassa yrityksen tiedot ja päätti että selvää rahastustoimintaa johon ei pitäis ottaa osaa koska ei voi yhtään tietää mihin rahat loppujen lopuksi menee. Tämä johtokunta myös tekee päätökset siitä annetaanko rahaa esim. hyväntekeväisyyteen eli oikeille järjestöille jotka ajavat kidnapattujen lasten asiaa..Mikään pakko heidän ei ole rahaa kellekkään lahjoittaa tästä firmasta joka on kirjoilla uudessa seelannissa...Tietääkseni eivät ole lahjoittaneet rahaa millekkään järjestölle mutta maddylle tulleet lelut on lahjoitettu johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen
x-tinen kanssa olen samaa mieltä että portugali on parempi paikka kuin esim. englanti armomurhan suorittamiseen. En oo minäkään löytänyt maddyn vauvakuvia tai mitään videota jossa puhuisi jotain...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Hyvä ajatus.Timppa kirjoitti:Hyvä idea! Poliisikin on voinut mokata tässä, jos on näyttänyt vain miesten kuvia tunnistettavaksi.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Entäs Tanner,vaikka hän on nainen,ei mikään kaunotar,voisi jossain valaistuksessa näyttää vaikka mieheltä,tosin silloin pitkät hiukset pitäsi olla vaikka hatun alla. Tai aivan kuin olisi tämä vahdissa ollut jotain tämä henkilö tekstissä. Mistäs näistä tietää taas,ajatus vain heräsi.
Mutta muistelen, että tämä brittimieheltä vaikuttanut tyyppi jäljitettiin jo toukokuussa (22.5. tai sinne päin). Hänet kuulusteltiin (silloinhan etsittiin kaappaajaa ja toivottiin, että hänellä olisi vihjeitä.) Hän kertoi etsineensä noista asunnoista lääkäriä, koska hänellä oli korkea verenpaine ja hän halusi päästä hyvän brittilääkärin tutkittavaksi. Mitään havaintoja sieppaajasta miehellä ei ollut.
Syyskuun lopussa poliisi päätti haastatella tyypin uudelleen. Kuka oli tämä henkilö? Sain sen käsityksen, ettei hän asunut samassa hotellissa.
Entä sitten se pyykkipussia kantanut henkilö? Tietääkseni hotellin puolesta hoidettiin siivous ja lakanoiden vaihto määräpäivinä. Huoneistoissa on hotelliesitteen mukaan pesukone henkilökohtaisen pyykin pesua varten.
Viimeksi näköjään päättivät, että McCannien tiettyjä oikeuskuluja ei makseta.cicero kirjoitti:Tämä johtokunta myös tekee päätökset siitä annetaanko rahaa esim. hyväntekeväisyyteen eli oikeille järjestöille jotka ajavat kidnapattujen lasten asiaa.
For this reason the Fund directors have decided not to pay for Gerry and Kate’s legal defence costs.
Ei luultavasti oppinut koskaan puhumaan.En oo minäkään löytänyt maddyn vauvakuvia tai mitään videota jossa puhuisi jotain...
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Loka 03, 2007 1:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
[/quote]Aika helppo on esimerkiksi GM päätellä britiksi. Oletan tuossa puhutussa havainnossa olleen jokin selvä tunnistamisperuste.
Joo, mutta kun ihan oikeasti näitä asioita ei voi tietää. Voi sanoa, että ihminen vaikutti britiltä, mutta ei se tarkoita mitään oikeasti. Vetää ihan oikeasti liian kovia johtopäätöksiä, jos päättelee pelkän ulkonäön perusteella jonkun ihmisen kansalaisuuden. Arvailla voi, mutta mitään päätelmiä ei voi esittää.
Vaikka kuinka joku näyttää karikatyyribritiltä, niin kyseessä saattaa olla ihminen jostain ihan toisesta maapallon kolkasta. Ja jos esimerkiksi etelä-afrikkalainen tai australialainen puhuu äidinkielenään englantia, niin murre-eroja tuntematon sekoittaa helposti kansalaisuudet. Tai jos aussin toinen vanhemmista on englantilainen, niin aussikin saattaa puhua ihan sujuvasti brittienglantia. Ja näyttää ihan britiltä, vaikka ei ole koskaan edes briteissä käynyt. Tiedän useita tällaisia tapauksia.
Yksi naurettavimpia selityksiä! Olisiko sitten ollut se hotellivaras kenties.X-tine kirjoitti:Mutta muistelen, että tämä brittimieheltä vaikuttanut tyyppi jäljitettiin jo toukokuussa (22.5. tai sinne päin). Hänet kuulusteltiin (silloinhan etsittiin kaappaajaa ja toivottiin, että hänellä olisi vihjeitä.) Hän kertoi etsineensä noista asunnoista lääkäriä, koska hänellä oli korkea verenpaine ja hän halusi päästä hyvän brittilääkärin tutkittavaksi. Mitään havaintoja sieppaajasta miehellä ei ollut.
* Älä ruoki trollia! *
tuokin päätös voi olla (spekulaatiota) vain julkisuudelle annettua informaatiota.Heidän ei tarvitse kertoa mihin rahat käytetään sen yksityiskohtaisemmin ja nuo oikeuskäsittelykulut kuuluu ihan tuohon mccannien avustamiseen joten laitonta se ei olisi eikä siihen kukaan voi puuttua...riittää kun kuiteissa lukee "mccannien kuluihin" Jos kyse olisi oikeasta hyväntekeväisyysjärjestöstä niin silloinhan ihmisillä olisi oikeus kysellä rahojen perään. Voihan nuo oikeuskulutkin naamioida vaikka siihen että mccannit ovat saaneet lainopillisia "neuvoja madeleinen etsintään"
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Miten niin naurettava. Tiedämme, että rakennuksessa asui lomalla 9 ihmistä joista suurin piirtein viisi oli lääkäreitä. Tämä tieto on hyvin saattanut kiiriä muiden brittilomailijoiden tietoon ("se lääkäriporukka"). Jos on joku pieni ongelma, niin helposti voisin kuvitella itseni vastaavaan tilanteeseen. Minulla on joku lääketieteellinen ongelma ja haluan esimerkiksi tietää, pitääkö minunu hakeutua hoitoon heti vai odottanko kotiinpaluuta. Hyvin voisin kuvitella kysyväni asiaa ohimennen lomalla olevalta suomalaislääkäriltä.Timppa kirjoitti:Yksi naurettavimpia selityksiä! Olisiko sitten ollut se hotellivaras kenties.X-tine kirjoitti:Mutta muistelen, että tämä brittimieheltä vaikuttanut tyyppi jäljitettiin jo toukokuussa (22.5. tai sinne päin). Hänet kuulusteltiin (silloinhan etsittiin kaappaajaa ja toivottiin, että hänellä olisi vihjeitä.) Hän kertoi etsineensä noista asunnoista lääkäriä, koska hänellä oli korkea verenpaine ja hän halusi päästä hyvän brittilääkärin tutkittavaksi. Mitään havaintoja sieppaajasta miehellä ei ollut.
No herranjestas, ei tietenkään. DNA-testihän siihen tarvitaan. Ja passi.Teleksi kirjoitti:Joo, mutta kun ihan oikeasti näitä asioita ei voi tietää. Voi sanoa, että ihminen vaikutti britiltä, mutta ei se tarkoita mitään oikeasti.
Antaa kuitenkin aika paljon paremman tiedon, jos sanoo britiksi kuin vain vaikkapa valkoihoiseksi. Tätä kautta voi rajata jo pois suuren osan portugalilaisista. Luulen todistajan sanoneenkin juuri näin, että näyttää britiltä. Sitten tunnistettaessa kuvista on todettu, että niinhän onkin.
* Älä ruoki trollia! *
Tämän Madeleine-asian tiimoilta on kaikki mahdollinen vatvottu ja veivattu, mutta ei koskaan sanaakaan tästä rugby-pelaaja Martin Johnsonista, joka on säätiön perustanut - hänen vaimonsa on uusi seelantilainen. Olen vähän ihmetellyt, että miten hän on onnistunut pitämään itsensä erossa tästä showsta.
Tuurilla. Ja varmaan on hyvillään, että on saanut olla erossa koko showsta. Minä ainakin olisin!Sirpa kirjoitti:Tämän Madeleine-asian tiimoilta on kaikki mahdollinen vatvottu ja veivattu, mutta ei koskaan sanaakaan tästä rugby-pelaaja Martin Johnsonista, joka on säätiön perustanut - hänen vaimonsa on uusi seelantilainen. Olen vähän ihmetellyt, että miten hän on onnistunut pitämään itsensä erossa tästä showsta.
Arvaa minkä vuoksi lomalle mennään? Olen kyllä kuvitellut että idiootit, jotka kuvittelevat lääkärien olevan lomallakin työssä ovat nykyaikana huvenneet, mutta taidan olla väärässä.Teleksi kirjoitti:Jos on joku pieni ongelma, niin helposti voisin kuvitella itseni vastaavaan tilanteeseen. Minulla on joku lääketieteellinen ongelma ja haluan esimerkiksi tietää, pitääkö minunu hakeutua hoitoon heti vai odottanko kotiinpaluuta. Hyvin voisin kuvitella kysyväni asiaa ohimennen lomalla olevalta suomalaislääkäriltä.
Tälläisen tiedon löysin paikallisten huoneistojen vuokraajan sivulta:
"LUZDOC provide a 24 hour medical service in Luz with English speaking doctors who are highly qualified and efficient. There are very good hospitals in Lagos."
* Älä ruoki trollia! *
no näähän on niitä gerryn tai gerryn veljen ystäviä, siis gerryn velihän on tämän firman johtokunnassa myöskin...nämä kaikki johtokunnan jäsenet on kytköksissä mccanneihin, nimet löytyy kanssa sieltä yrityksen tiedoista ja jossain britifoorumeilla aikoinaan tiedettiin sanoa että ovat kaikki samaa populaa.. itse en osaa niitä firman tietoja etsiä mutta joku muu on varmaan sen verran fiksu..tai sitten odottelen että mies tulee töistä ja hakee sen mun puolesta (kiva kun on kultainen mies joka ymmärtää mun erikoisia harrastuksia..)siis jos jotakuta kiinnostaa...