Naurattaako sinua Kyöpelinä leikkiminen?meitzi kirjoitti:Samaan viestiin on mahdollista sisällyttää useampia lainauksia. Suosittelen lämpimästi, sillä se on paitsi muut kirjoittajat huomioonottavaa, myös itselleen vaivattomampaa. Toki pitää hahmottaa että lainaus on auki ja kiinni vuorollaan ja sijoittaa teksti sen mukaan, mutta siis ei mitään sellaista, josta ei kuka tahansa yhdeksänvuotias tai sen tasolle yltänyt suorituisi.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
ei mitään ideaa mitä tarkoittaa kyöpeli tässä yhteydessä, mutta mua ei naurata kun onelinereita tulee peräkanaa kuin sarjatulella samalta ihmiseltä. Niistä saa yhden siistin postauksen, jonka ohittaa helpommin.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Tee hakemus Nilsille. Sinusta tulee hyvä Kyöpeli Kyöpelin paikalle.meitzi kirjoitti:ei mitään ideaa mitä tarkoittaa kyöpeli tässä yhteydessä, mutta mua ei naurata kun onelinereita tulee peräkanaa kuin sarjatulella samalta ihmiseltä. Niistä saa yhden siistin postauksen, jonka ohittaa helpommin.
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
No minua vähän naurattaa, putsarihan todisti viestini sisällön aivan oikeaksi. Kaikenmaailman avohoitopotilaat ja muut heikkolahjaiset ihmiset pääsevät kirjoittelemaan nettiin, eivät osaa edes lainaustoimintoa käyttäämeitzi kirjoitti:ei mitään ideaa mitä tarkoittaa kyöpeli tässä yhteydessä, mutta mua ei naurata kun onelinereita tulee peräkanaa kuin sarjatulella samalta ihmiseltä. Niistä saa yhden siistin postauksen, jonka ohittaa helpommin.
Radiopuhelin kirjoitti:No minua vähän naurattaa, putsarihan todisti viestini sisällön aivan oikeaksi. Kaikenmaailman avohoitopotilaat ja muut heikkolahjaiset ihmiset pääsevät kirjoittelemaan nettiin, eivät osaa edes lainaustoimintoa käyttäämeitzi kirjoitti:ei mitään ideaa mitä tarkoittaa kyöpeli tässä yhteydessä, mutta mua ei naurata kun onelinereita tulee peräkanaa kuin sarjatulella samalta ihmiseltä. Niistä saa yhden siistin postauksen, jonka ohittaa helpommin.
Kerrotko ketä muita tuohon teidän porukkaanne kuuluu?
Radiopuhelin kirjoitti: Sossun rahoilla istutaan kotona dataamassa 24/7. Kotoa poistutaan ainoastaan lähikaupassa käymässä.
Radiopuhelimen datajengillä sossupäivä.

-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Kannattaa varmaan nimimerkiltä jepulis82 tiedustella kun hän rasistijengistään kertoiliputsari kirjoitti: Kerrotko ketä muita tuohon teidän porukkaanne kuuluu?![]()
Jepuliksesta en tiedä, mutta sinä kerrot tuossa kyllä ihan itsestäsi. Mikä on koulutustasosi? Pitäisi jo peruskoulun suorittamalla ymmärtää, että puhut tuossa itsestäsi ja joistakin muista jotka tekevät samaa asiaa kanssasi.Radiopuhelin kirjoitti:Kannattaa varmaan nimimerkiltä jepulis82 tiedustella kun hän rasistijengistään kertoiliputsari kirjoitti: Kerrotko ketä muita tuohon teidän porukkaanne kuuluu?![]()
Radiopuhelin kirjoitti: Sossun rahoilla istutaan kotona dataamassa 24/7. Kotoa poistutaan ainoastaan lähikaupassa käymässä.
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Ei se mitään ettet paljon asioista tiedä, mutta kannattaneeko tuota kaikille julistaa. Toki hauskaa se on kuten ketjun aiheeseen kuuluukinputsari kirjoitti: Jepuliksesta en tiedä,
Kyllä minua naurattaa kaltaisesi vajakki, joka ei osaa erottaa me ja he muotoja. Husulta tuon vielä ymmärtäisi, hän on sompanssi. Vai oletko itse Husu?Radiopuhelin kirjoitti: Ei se mitään ettet paljon asioista tiedä, mutta kannattaneeko tuota kaikille julistaa. Toki hauskaa se on kuten ketjun aiheeseen kuuluukin
Kerro nyt, ketä tuohon teidän datajengiin kuuluu? Sinä, nannaanna, takkumarja, sekä mustat poikaystävänne?
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Kyllä sinulla tuo luetun ymmärtäminen pätkii tänään taas yhtä pahasti kuin sikakoiralla ja Ärrkeleellä pahimpina päivinäänputsari kirjoitti:Kerro nyt, ketä tuohon teidän datajengiin kuuluu? Sinä, nannaanna, takkumarja, sekä mustat poikaystävänne?
Kyllä sinulla tuo luetun ymmärtäminen pätkii tänään taas yhtä pahasti kuin sikakoiralla ja Ärrkeleellä pahimpina päivinään
[/quote]
Ei tuossa kirjoituksessasi ole mitään epäselvää. Kerrot siinä me-muodossa mitä teette.
Ei tuossa kirjoituksessasi ole mitään epäselvää. Kerrot siinä me-muodossa mitä teette.
Radiopuhelimen datajengi?

Taas jäänyt joiltakin lääkkeet ottamatta? 
"Those who want respect, give respect."