Tai olet niin nuori...70-luku oli sammareiden kulta-aikaaBloodSucker kirjoitti:Ok, no nyt tiedän sit senkin mitä sammarit on.. ikinä en ole kyl kuullu et sellasist housuist käytetään sitä nimeä. Johtuen ehkä siitä etten ite käytä moisia.
Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?
Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Oon mie niitä housuja nähny mut nimi oli niin vierasChopper kirjoitti:Tai olet niin nuori...70-luku oli sammareiden kulta-aikaaBloodSucker kirjoitti:Ok, no nyt tiedän sit senkin mitä sammarit on.. ikinä en ole kyl kuullu et sellasist housuist käytetään sitä nimeä. Johtuen ehkä siitä etten ite käytä moisia.
Mun äiti joskus yritti antaa sammareita mulle mutta en huolinu... tulee vähän liian sanoisko pinkee tai sellain, "leveä" olo. en osaa kuvailla tunnetta.
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Siirsin tämän tuolta kummitusjutuista, kun tää nyt varmaan kuuluu ennemmin tän topicin alle...
Nyt joku saattaa tunnistaa, mutta tunnistakoot...
Olimme mökillä, tais olla kesäkuu 2003, juhannuksen tienoilla. "Mökki" on vanha asuintalo, ja paikalla on asuttu satoja vuosia. Pienemmässä aitassa on vuosi 1700, tarkempaa vuotta en nyt muista, mutta voinen tarkistaa sen taas kesällä kun lähdetään mökille. No eniweis, otin muksuista kuvan tuolloin Siemensin kännykameralla ja sain paskahalvauksen kun ajoin kuvat koneelle. Myös mieheni näki saman kuin minä. Tyttäreni (pian 11v) sanoo, että joku istuu välillä hänen huoneessa öisin, siis mökillä.
http://tami.wippiespace.com/image/kummitus.jpg
Mikähän tuon selittäisi? Kuvaa ei ole manipuloitu.
Kerran olen myös nähnyt tyttären sängyllä jalkopäässä istuvan vaalean hahmon, ihan täällä kotona. Kyllä meni kylmät väreet joka paikassa. Tyttäreni kertoo, että hän on monasti myös nähnyt sen hahmon lastenhuoneessa. Mieltää sen suojelusenkeliksi tai vastaavaksi.
Olimme mökillä, tais olla kesäkuu 2003, juhannuksen tienoilla. "Mökki" on vanha asuintalo, ja paikalla on asuttu satoja vuosia. Pienemmässä aitassa on vuosi 1700, tarkempaa vuotta en nyt muista, mutta voinen tarkistaa sen taas kesällä kun lähdetään mökille. No eniweis, otin muksuista kuvan tuolloin Siemensin kännykameralla ja sain paskahalvauksen kun ajoin kuvat koneelle. Myös mieheni näki saman kuin minä. Tyttäreni (pian 11v) sanoo, että joku istuu välillä hänen huoneessa öisin, siis mökillä.
Kerran olen myös nähnyt tyttären sängyllä jalkopäässä istuvan vaalean hahmon, ihan täällä kotona. Kyllä meni kylmät väreet joka paikassa. Tyttäreni kertoo, että hän on monasti myös nähnyt sen hahmon lastenhuoneessa. Mieltää sen suojelusenkeliksi tai vastaavaksi.
De gustibus non est disputandum
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Re:
Tuotanoijjaa, onkos se sun tyttäresi kertonut että mitä se haamu tekee? tekeekö hän mitään erikoista? entäs muut lapset? onko hekin nähneet kyseisen olennon vai ainoastaan tyttäresi?tammy kirjoitti:Siirsin tämän tuolta kummitusjutuista, kun tää nyt varmaan kuuluu ennemmin tän topicin alle...
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Miun ukkoni sai taas tänään lievän paskahalvauksen tos aamul ku soitteli kitaraansa.
Siinä oli volumet aika pienel ja se istui nojatuolis ja mie sängyllä niin ihan yhtä äkkiä volumet alkoi nousta isommalle ja kumpikaan ei koskenut mihinkään.
Sille jäi sit pähkinä tälle aamulle purtavaksi että mitäs tapahtuikaan
mutta sain sentään eilen rauhaisan suihkuhetken... ei tullut vaahtokylpyä mitä odottelin
Siinä oli volumet aika pienel ja se istui nojatuolis ja mie sängyllä niin ihan yhtä äkkiä volumet alkoi nousta isommalle ja kumpikaan ei koskenut mihinkään.
Sille jäi sit pähkinä tälle aamulle purtavaksi että mitäs tapahtuikaan
mutta sain sentään eilen rauhaisan suihkuhetken... ei tullut vaahtokylpyä mitä odottelin
Re: Re:
Tyttö on vaan nähnyt sen. Ei se kuulemma mitään tee, on vain.BloodSucker kirjoitti: Tuotanoijjaa, onkos se sun tyttäresi kertonut että mitä se haamu tekee? tekeekö hän mitään erikoista? entäs muut lapset? onko hekin nähneet kyseisen olennon vai ainoastaan tyttäresi?
De gustibus non est disputandum
Hmm, mitä muut näkevät tuossa kuvassa? Itse näen valkoisen läntin, joka voi olla pölyä tai heijastus tms...
Ei siis ole tarkoitus dissata tai mitään, ihan kiehtova kuva, mutta kun itse en vaan jotenkin saa tuosta hahmosta mitään selkoa, eli olisiko sen tarkoitus esittää jotakin?
Vastaan omaan kysymykseeni. Siis tuossa näyttäisi olevan jonkun pää (?) 
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Sepä se. Siinä on vanhemman naisen kasvot, ja ei mitkään kiltit sellaiset ole.elisa_day kirjoitti:Vastaan omaan kysymykseeni. Siis tuossa näyttäisi olevan jonkun pää (?)
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Itse näen kuvassa keskimmäisen lapsen naaman jotenkin jännästi "valottuneena" siellä takana. En yhtään osaa selittää kuinka se kuvausteknisesti mahdollista, mutta mun mielestä näyttää vaan siltä.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Minulle tulee tuosta mieleen jonkin sortin anime- hahmo, jolla on isot silmät..
Ensin en meinannut millään hahmottaa, että tuo hahmo on tuossa lähellä, koitin katsoa sitä niin, että se olisi ollut ikään kuin kauempana, tuolla käytävällä tms.
Juu. Ihan selkeä homma. Harvemmin näkee kummituksesta noin selkeää kuvaa. Melkein tuli vellit housuun.BloodSucker kirjoitti:Sepä se. Siinä on vanhemman naisen kasvot, ja ei mitkään kiltit sellaiset ole.elisa_day kirjoitti:Vastaan omaan kysymykseeni. Siis tuossa näyttäisi olevan jonkun pää (?)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Minusta tuo näyttää lähinnä vaalean papukaijan päältä (nokka ja silmäkin näkyy)...
mistä lie tullu siihen tirkistelee
Mutta jokainenhan voi kuvitella siinä näkevänsä mitä haluaa ja uskoa mitä tahtoo,itselläni ei mielikuvitus riitä parempaan (etenkään kummituksiin ja haamuihin).
Mutta jokainenhan voi kuvitella siinä näkevänsä mitä haluaa ja uskoa mitä tahtoo,itselläni ei mielikuvitus riitä parempaan (etenkään kummituksiin ja haamuihin).
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Re:
Mikä tuossa kuvassa kaipaa selitystä? Näen kuvan keskellä kolmen ihmisen kasvot. Kuinka monta niitä pitäisi olla? Taustalla on vasemmalla puolella vaalea alue ja oikealla puolella tummassa reunassa pari läikkää. Muita hahmoja en noiden kolmen lisäksi näe. Missä kohdassa muut näkevät siinä jotain ylimääräistä?tammy kirjoitti:http://tami.wippiespace.com/image/kummitus.jpg
Kaikki varmaan näkee siinä mitä haluaa nähdä..