Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Noissa Millan bussikuskeissa on yksi ongelma: kun ajaa bussia pitää olla SELVIN PÄIN. Ei viinaa, ei piriä, ei pameja.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Torstaina on pakko käydä Tampereella enkä malta odottaa että pääsen käymään näillä mestoilla missä puliukot ja nistit pyörii jos vois lopultakin nähdä jonkun jolta kysyä ketä silloin puukotettiin ratinassa.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Millavaan kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 8:54 pm Torstaina on pakko käydä Tampereella enkä malta odottaa että pääsen käymään näillä mestoilla missä puliukot ja nistit pyörii jos vois lopultakin nähdä jonkun jolta kysyä ketä silloin puukotettiin ratinassa.
Itse käyn Tampereella kesäteatterissa, katsomassa urheilua tai musajuttuja, Pyynikillä kävelemässä, Tornin baarissa drinkillä tms.
Sulla on erilaiset intressit.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Millavaan kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 8:54 pm Torstaina on pakko käydä Tampereella enkä malta odottaa että pääsen käymään näillä mestoilla missä puliukot ja nistit pyörii jos vois lopultakin nähdä jonkun jolta kysyä ketä silloin puukotettiin ratinassa.
Kiinnosti kieltämättä aivan helvetisti. Varmaan niitä mannebussikuskejakin taas on ajamassa joka vuoroa?
PoliisimestariSisu

Mua vieläkin kiinnostaisi nähdä näitä Millan markkinoimia mannebussikuskeja, omalla paikkakunnallani välillä neekeri ajaa linjaa mutta en nosta sitä valkoisen kuskin ylitse. Miksi sinä nostat nuo keksimäsi mannet valkoisten yli? Oletko rasisti vai?
Millavaan
Perry Mason

Voihan, nyt mun rakas Simoni oli seurakunnallisissa. Olin ollut siinä käsityksessä että kuoli jo heinäkuun alussa. Sen oon huomannut että tosi pitkällä viiveellä ne tulee mutta olisko sittenkin kuollut myöhemmin. Oli miten oli niin taas sydän nyrjähti kun näin hänen nimensä niin nyt se on varmaa että hän ei tuu enää ikinä kadulla vastaan. 😭
Millavaan
Perry Mason

Poliisimestari ei oo sitten käyttänyt Tampereella julkisia. Niitä mustalaisia on siellä tosiaan paljon bussikuskeina. Viimeksi kun kävin silloin pari viikkoa sitten niin näinkin heti yhden joka oli työvuorossa vaikka en bussilla silloin kulkenutkaan. Äkkiseltään ainakin kymmenkunta tulee mieleen.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Millavaan kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:46 pm Poliisimestari ei oo sitten käyttänyt Tampereella julkisia. Niitä mustalaisia on siellä tosiaan paljon bussikuskeina.
Mansen bussikuskimanne se on todellinen Minfon ikiliikkuja :D

Pystyisikö joku Tampereella asuva vahvistamaan tuon Millan väitteen, että siis noita mannekuskeja on siellä paljon? Ja mikäli pystyy, niin paljonkohan tuo paljon ihan käytännössä on?

Kuulostaa niin mätäkuun jutulta tuollainen, kun eihän niitä mustalaisia oo juurikaan töissä yhtään missään.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Poristakin löytyy mannebussikuskeja, tai ainakin niitä enemmän kuin yksi siellä ollut.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

perusporilaine kirjoitti: Su Syys 08, 2024 6:41 pm Poristakin löytyy mannebussikuskeja, tai ainakin niitä enemmän kuin yksi siellä ollut.
Isä ja poika on pitkään toiminu Porin linjoilla molemmat kuskeina.
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No niin, nyt on sitten vahvistettu Porin kaksi mannekuskia. Mutta mites se Tampereen mannekuskien legioona? :)
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 1:49 pm
Millavaan kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:46 pm Poliisimestari ei oo sitten käyttänyt Tampereella julkisia. Niitä mustalaisia on siellä tosiaan paljon bussikuskeina.
Mansen bussikuskimanne se on todellinen Minfon ikiliikkuja :D

Pystyisikö joku Tampereella asuva vahvistamaan tuon Millan väitteen, että siis noita mannekuskeja on siellä paljon? Ja mikäli pystyy, niin paljonkohan tuo paljon ihan käytännössä on?

Kuulostaa niin mätäkuun jutulta tuollainen, kun eihän niitä mustalaisia oo juurikaan töissä yhtään missään.
Kyllä nuo Millan Tampereen mannebussikuskit on kaikki intialaisia.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Millavaan kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:40 pm Voihan, nyt mun rakas Simoni oli seurakunnallisissa. Olin ollut siinä käsityksessä että kuoli jo heinäkuun alussa. Sen oon huomannut että tosi pitkällä viiveellä ne tulee mutta olisko sittenkin kuollut myöhemmin. Oli miten oli niin taas sydän nyrjähti kun näin hänen nimensä niin nyt se on varmaa että hän ei tuu enää ikinä kadulla vastaan. 😭
Simosta on oikein juttua Ilta-Sanomissa ja Aamulehdessä.

Simo Keskinen tiesi kohtalonsa – kuoli elokuun lopulla
Simo Keskinen oli tuttu näky Tampereen kaduilla. Hänen tarinansa on raju.

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2 ... 85168.html

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010483696.html
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Millavaan
Perry Mason

Tuun sitten tänne vuodattamaan tuntojani Simon kuolemasta kun tuskaradiossakin joku alkoi jo nälvimään. Enhän minä siis häntä tuntenut mutta hän kolahti muhun jo ensi tapaamisella joku vuosi sitten ja sen jälkeen pyrin aina juttelemaan. Oon aina tuntenut erityistä rakkautta puliukkoja kohtaan mitta nimenomaan hänessä oli jotain todella erityistä mistä kiinnostuin. Mun sydäntä lämmittää että lehdet teki hänestä julkkiksen tavallaan. Mulla on ikävä ja tunnen haikeutta ja surua mutta eihän sitä voi verratakaan siihen mitä hänen isänsä, veljensä, naisystävänsä ja lapsensa kokee. Simo ❤️
PoliisimestariSisu

Millavaan kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:46 pm Poliisimestari ei oo sitten käyttänyt Tampereella julkisia. Niitä mustalaisia on siellä tosiaan paljon bussikuskeina. Viimeksi kun kävin silloin pari viikkoa sitten niin näinkin heti yhden joka oli työvuorossa vaikka en bussilla silloin kulkenutkaan. Äkkiseltään ainakin kymmenkunta tulee mieleen.
En asu Tampereella eikä huvita tuhlata aikaa ja rahaa jonkun avohoitopotilaan harhojen varmistamiseen.
Vastaa Viestiin