polku A
En ole vielä pystynyt selvittämään ristiriitaa, miksi uhrikuvassa järvi näyttää lähentyvän niin nopeasti polkua mallissa A, mutta lavastuskuvassa se menee ihan OK.
Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?
polut
(paina F5)
Jaa, a mahtuisihan siihen pari kolme ainakin vielä, no jossain A: ja C;n valillä se on, tuskin sentään B:n.kujala kirjoitti:Olen huomannut papillon tuon ristiriidan, jonka tuot esille vaihtoehdosta A. Se polku menee nyt kuitenkin ihan samaan suuntaan kuin tässä kuvassa, eikä polku tässä näytä päätyvän järveen:
polku A
En ole vielä pystynyt selvittämään ristiriitaa, miksi uhrikuvassa järvi näyttää lähentyvän niin nopeasti polkua mallissa A, mutta lavastuskuvassa se menee ihan OK.
Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?![]()
polut
(paina F5)
No jos oli Troijassa hevonen, niin meillä sitten Bodomilla lammas.yövuoro kirjoitti:Piiloutumisen mahdollisuutta pikemminkin, sinne se meni
Kuva on piirretty valokuvan perusteella hyvin kaavamaisesti. Se lammas kuvaa mäntyjen oksastoa ja neulasia. Se taitaa olla muuten susi.papillon kirjoitti:No jos oli Troijassa hevonen, niin meillä sitten Bodomilla lammas.yövuoro kirjoitti:Piiloutumisen mahdollisuutta pikemminkin, sinne se meni
Täytyy fundeeraa, kenties lampaan keksijä antaa siitä selvityksen, mikä on sen funktio tässä.
Mutta ehkäpä pidämme tästä kiinni, kunnes toisin todistetaan, vai miten se oli? No voihan lammas karatakin, jos niin, menköön ryökäle.
Kevennystä vaan

Mainio esitys. Ainoa askarruttava seikka oli tuo että kuka on se tyhmempi.Sariola kirjoitti:
Kuten olen sanonut, tien suunta uhrikuvassa on ollut omassa mielessäni selvillä jo jonkin aikaa. Mutta miten tuon kertoisi toisille, niin että tyhmempikin uskoisi!No, yritetään!
Se kannattaa jättää jokaisen oman henkilökohtaisen arvion varaan, eikä tarvitse olla samaa mieltä! Optimisti olla pitää! Ja se mittaaminenkin on sitten niin hankalaa!? Se ei ole tässä pääasia.papillon kirjoitti:Mainio esitys. Ainoa askarruttava seikka oli tuo että kuka on se tyhmempi.Sariola kirjoitti:
Kuten olen sanonut, tien suunta uhrikuvassa on ollut omassa mielessäni selvillä jo jonkin aikaa. Mutta miten tuon kertoisi toisille, niin että tyhmempikin uskoisi!No, yritetään!
Entä kuka on se verrokki, viisaampi, johon vertaat?
kujala kirjoitti:Olen huomannut papillon tuon ristiriidan, jonka tuot esille vaihtoehdosta A. Se polku menee nyt kuitenkin ihan samaan suuntaan kuin tässä kuvassa, eikä polku tässä näytä päätyvän järveen:
polku A
Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?![]()
polut
(paina F5)