Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Pitäis tehdä jaaritteluketju, missä saa jaaritella ihan mistä tapauksesta haluaa niin paljon kuin haluaa. Inannat ja Talvi24:set sinne.
Tähän kun lisätään vielä se että osa ei osaa lyhentää lainauksia, niin yhtäkkiä sivu onkin sadan kilometrin mittainen
Harvinaisen totta.
En ole aiemmin pahemmin osunut samoihin ketjuihin, mutta nyt Valkeakoski ketjussa ja voi jessus miten raskasta luettavaa.
Täysin samaa mieltä. Ei vaan jaksa lukea jotain yhden ihmisen mielentilatulkintoja ja saman toistamisia sivutolkulla. Menee samalla lailla pilalle tämä kuin Ullanlinnaketjukin.
Sama mulla, uusi tuttavuus ja ketju muuttui hänen myötä vieläkin raskaammaksi. Jokainen yksittäinen kommentti alleviivauksineen ja lihavointeineen on ihan uuvuttavaa luettavaa.
Ja Pesukarhun kans täysin samaa mieltä lainaustorneista!
Oletko varma että oli Vesan kuulema? Ja orava?
Ei helvetti, vkosken ketjussa oli jo muutenkin raskaita ylilaudan ja vauvaforumin vahvistuksia ihmettelemässä ja chättäämässä täysin typeriä asioita sekä kiillottamassa kilpeä kertomalla vain kuinka tuomitsee teon. Kuinka vitun tyhmä pitää olla että tarvitsee erikseen kertoa että tuomitsee raiskausmurhan, niin suurinosa tekee eikä sitä tarvitse jokaisen erikseen ilmoittaa.
Oli pakko pitää taukoa ketjusta. Oli tarkoitus lähipäivinä jatkaa lukemista mutta jos foorumin raskain chättääjä talvi24 tuli sinnekkin niin ei jumalauta, ei sitä viitsi enää ketjua avata. Harmi sinänsä, olisi saattanut olla tietoa mitä siellä ei vielä ole. Tosin ei voi tietää, kun ei sitä sontaa viitsi kahlata sataa sivua.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Kannattaa lisätä se vihamieheksi. Silloin ainoaksi riesaksi jää muiden tekemät lainaustornit tyypin viesteistä1lpo kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 10:14 pmEi helvetti, vkosken ketjussa oli jo muutenkin raskaita ylilaudan ja vauvaforumin vahvistuksia ihmettelemässä ja chättäämässä täysin typeriä asioita sekä kiillottamassa kilpeä kertomalla vain kuinka tuomitsee teon. Kuinka vitun tyhmä pitää olla että tarvitsee erikseen kertoa että tuomitsee raiskausmurhan, niin suurinosa tekee eikä sitä tarvitse jokaisen erikseen ilmoittaa.
Oli pakko pitää taukoa ketjusta. Oli tarkoitus lähipäivinä jatkaa lukemista mutta jos foorumin raskain chättääjä talvi24 tuli sinnekkin niin ei jumalauta, ei sitä viitsi enää ketjua avata. Harmi sinänsä, olisi saattanut olla tietoa mitä siellä ei vielä ole. Tosin ei voi tietää, kun ei sitä sontaa viitsi kahlata sataa sivua.
Minua on huvittanut aina nämä oikeuteen haastajat. Itse haastan rautalapiotappeluun, jossa voittaja on se, joka saa toiselta pistettyä aataminomenan kohdalta kurkun ammolleen niin, että lämmintä verta pärskyy ryöppyinä vastustajan rinnuksille.
Myös heittokirvestappelu on minulle mieluinen. Aktiivisesti sitä voi käsittääkseni harrastaa Tähtitorninmäen luolastossa. Tai siis osumatarkkuuttaa. Oma mieluinen heittokirves on terältään kaksipuolinen ja omaa hiirakkavarren. Kirvesteräs on aina erikoisterästä ja terä käsin taottua.
Aseellinen kaksintaistelukin kiehtoo, kunhan ruuti on hitaasti palavaa aitoa mustaruutia ja luodit pyöreitä vaseliinipintaisia lyijypalloja. Olen nimittäin sitä mieltä, että silloin kun ammutaan, pitää ilmassa olla nallilukkoisesta revolverista peräisin olevaa savua ja meiningin muutenkin Villin lännen saluunoista!
Myös heittokirvestappelu on minulle mieluinen. Aktiivisesti sitä voi käsittääkseni harrastaa Tähtitorninmäen luolastossa. Tai siis osumatarkkuuttaa. Oma mieluinen heittokirves on terältään kaksipuolinen ja omaa hiirakkavarren. Kirvesteräs on aina erikoisterästä ja terä käsin taottua.
Aseellinen kaksintaistelukin kiehtoo, kunhan ruuti on hitaasti palavaa aitoa mustaruutia ja luodit pyöreitä vaseliinipintaisia lyijypalloja. Olen nimittäin sitä mieltä, että silloin kun ammutaan, pitää ilmassa olla nallilukkoisesta revolverista peräisin olevaa savua ja meiningin muutenkin Villin lännen saluunoista!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Hilmamummo
- Scooby-Doo
Tuosta ollutkin puhetta, mutta toisten kimppuun hyökkääminen. Liikaa sitä täälä. Alaikäisiä myös. Siksi Hilma on ehdottanutkin juuri Pankkitunnistautumista niin sivuston taso nousisi. Väkimäärä pienenisi, mutta laatu korvaa määrän. Yt Hilma.
Kunnioita vanhempiasi.
Nyt olemme päässeet Valkeakoski-ketjussa taas siihen, että äiti näyttää romanilta. Voi elämän kevät.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Mä käsitin et siinä puhutaan tekijästä. Jos on kyse jostain h:linnan ig kuvasta josta joku postasi tänään.Pesukarhu kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 3:45 pm Nyt olemme päässeet Valkeakoski-ketjussa taas siihen, että äiti näyttää romanilta. Voi elämän kevät.
Mä tykkään talvesta. Olen jo tottunut hänen tapaan kirjoitella. Meitä on niin eri ikäisiä kirjoittelemassa ja hän on selkeästi vähän varttuneempi, joten tyyli on sen mukainen. Ei kuitenkaan ole ilkeä tai väitä olevansa oikeassa. Lukee ketjut ja vastaa asiaan vaikka vastaakin omaan tyyliin.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Pankkitunnistautumisen laittaminen sivustoille ei ole ihan yksinkertainen ja edullinen ratkaisu tietoturvan vuoksi. Tunnistautuisitko itse pankkitunnuksilla keskustelupalstoihin? Minä ei ainakaan. Henkilötietoja on vuotanut maailmalle paikoista, jotka ovat ainakin omasta mielestään satsanneet reilusti resursseja tietoturvaan.Hilmamummo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 11:38 am Siksi Hilma on ehdottanutkin juuri Pankkitunnistautumista niin sivuston taso nousisi.
Toisaalta tällaiset sivustot elävät mainostuloilla. Eihän me mitään tästä kirjoittelusta makseta, mutta kyllä tällaisen palstan ylläpito maksaa. Se katetaan mainostuloilla. Väkimäärän pieneneminen vähentää suoraan mainostuloja.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku.