Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Sangria à la Cordoba.. Henk koht vakoiltu erään bodegan baarista 
Tappiin ja nuppiin!
Tappiin ja nuppiin!
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Just sain kuulla että kiva juttu jota ei ole tapahtunut 18 vuoteen ja jonka olis pitänyt tapahtua huomenna, peruuntuu yhden ihmisen juonittelun takia. Skål vaan kaikille!
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Jos se yhtään lohduttaa, niin yhdyn harmistukseesi, juokaamme menetettyjen asioiden malja 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hippasen on ollut hiljaista tuolla rikospuolella viime aikoina, vähän kadonneita puhumattakaan mystisistä henkirikoksista... sen kunniaksi yksi huurteinen Bavaria 
ELÄ ja anna toisten elää
Iltaa. Lasillinen vettä, kiitos!
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Kylli ei saa silmiään irti Katsasta. Antakaa sille napsu arsenikkia. Maybrick? 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Heheh, täytyy tunnustaa, että kylli Katsan ilmiintyminen sai minutkin hieraisemaan silmiäni kahdesti
Katsa, hei, tiedoksesi, että nyt voit sitten niitä paidanhelmoja nostella siellä Siwan jonossa... ainakin, jos vilahtaa jotakin punaista, niin se saatan sittenkin olla minä!
Eikä edes sattunut kummemmin
Katsa, hei, tiedoksesi, että nyt voit sitten niitä paidanhelmoja nostella siellä Siwan jonossa... ainakin, jos vilahtaa jotakin punaista, niin se saatan sittenkin olla minä!
Eikä edes sattunut kummemmin
Voi kauheeta. Tarkotin tietty että Kylli tahtoo itselleen sen arsenikin mutta sain sen kuulostamaan siltä että joku saattaa luulla sen olleen tarkoitettu Katsalle
Katsalle ihan mitä se tahtoo ettei se huomaa kun tuijotetaan
Katsalle ihan mitä se tahtoo ettei se huomaa kun tuijotetaan
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
huhhuh, kuukauden pisin työpäivä kohta pulkassa.. iso tuoppi ja jägermeister sen kunniaksi! reilun viikon päästä alkaa kesäloma (joo-o, meni vähän myöhäiseksi ajankohta tänä vuonna), ni sit ehdin kipata juomia prisonin terassilla enempikin 
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Älä huoli esmes-, nyt ne lomakelit vasta alkaa
Yksi vahvistava energiajuoma ennen pakollista kauppareissua, kiitos
Yksi vahvistava energiajuoma ennen pakollista kauppareissua, kiitos
ELÄ ja anna toisten elää
-
Scythe
Mie kun en niin täälläkin tarjolla olevista ulkolaisista oluista niin perusta, niin saiskos parin vapaapäivän ratoksi keravalaista kolmosta. 
Kovin hiljaista tuntuu Prisonissa olevan, lienevätkö kaikki Madonnan keikalla? Yksi GT piristykseksi, kiitos!
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
En mä ainakaan ole Madonnan keikalla, eihän kaltaiseni kalkkis siellä mitään tekisikään... vaikka itse asiassa se donna taitaa olla mua vanhempi
Yömyssyksi jotain rauhoittavaa, kun tänään on tullut viihdyttyä liiankin hyvin eräällä toisella kekustelupalstalla muistelemassa "vanhoja hyviä aikoja"
Yömyssyksi jotain rauhoittavaa, kun tänään on tullut viihdyttyä liiankin hyvin eräällä toisella kekustelupalstalla muistelemassa "vanhoja hyviä aikoja"