Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
Ööööh, joks pilkku tuli? 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
tää baari on auki 24h. viinaa myydään vain vähintään 2 promillen humalassa oleville. Lasi vettä ja aski röökiä.
-
rosamarine
- Adrian Monk
aijaa, no kappas vaan, otetaan sit viäl punkkurelloa, kun aamukin on vielä niin nuori
Mitäs Copy ottaa?
copyuciona?
copyuciona?
Copyciona voisi ottaaaijaa, no kappas vaan, otetaan sit viäl punkkurelloa, kun aamukin on vielä niin nuoriMitäs Copy ottaa?
copyuciona?
-
rosamarine
- Adrian Monk
En saanu kun kuivin suin ja kuivin jaloin paineltiin radisson sassin seasiden vip terassille ja siel sit kurkku kastu mut ei jalat vieläkää
mitenkäs itse, kastuiko pöksyt?
mitenkäs itse, kastuiko pöksyt?
Ei kyllä matonna ole tyyppiäni, joten ei kastunut ainakaan hirveästi, mutta toki sitä höyläisi jos tulisi sanomaan Pastetaankomitenkäs itse, kastuiko pöksyt?
-
rosamarine
- Adrian Monk
*Megareps*
hey C'mon, sehän on ameriikan Aira Samulin 
Mä voisin ottaa ny vaikka vettä, paljon jäitä, tykkään niistä 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Siiderii! Yks Karjala väliin ja sit taas siiderii tiuhaan tahtiin... 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tää ottais ihan mitä tahansa tarpeeksi kylmää ja pitkää, jotta sais tuon vattupöpelikön hiet ja maut huuhdotuksi!
-saatanasti oli niitä paarmojakin-
-saatanasti oli niitä paarmojakin-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Meidän lähimarketin pihalla oli isot vadelmat 4e,90snt pikkurasia. En ostanut, metsässä on entinen hakkuuaukea johon on kauan sitten joku mies hirttäytynyt (ei kuulu asiaan millään tavalla, mutta kun ollaan minfossa) ja siellä kasvaa paljon vadelmia, ja isoja. Sinne suuntaa matkani, jos haluan niitä luukoppia. No ainakin tyttöni haluaa niitä enkä aio ostaa hänellekään, joten sinne hirttoaukealle vaan.
Olin kerran pienenä äidin ja pikkuveljen kanssa telttailemassa kyseisellä aukealla metsän keskellä, ja kas keskellä yötä pienen oranssin harjatelttamme (Bodom-tyylinen) ovivetskari avautui ja paljas karvainen käsivarsi pisti sisään ja möreä ääni sanoi:"Täältä tulee ... Eera!" (Se oli sen hirttäytyneen nimi). Se oli jännittävää ja hauskaa, se käsi kuului isälleni, joka oli tullut tietämättämme paikalle. Loppuyö sujui nukkuen, heräsimme kirkkaaseen aamuaurinkoon.
Huh. Puheripuliin pieni lasi valkkaria, kiitos.
Olin kerran pienenä äidin ja pikkuveljen kanssa telttailemassa kyseisellä aukealla metsän keskellä, ja kas keskellä yötä pienen oranssin harjatelttamme (Bodom-tyylinen) ovivetskari avautui ja paljas karvainen käsivarsi pisti sisään ja möreä ääni sanoi:"Täältä tulee ... Eera!" (Se oli sen hirttäytyneen nimi). Se oli jännittävää ja hauskaa, se käsi kuului isälleni, joka oli tullut tietämättämme paikalle. Loppuyö sujui nukkuen, heräsimme kirkkaaseen aamuaurinkoon.
Huh. Puheripuliin pieni lasi valkkaria, kiitos.
Nothing is quite what it seems
-
LadyTarangel
Mie tossa menneellä viikolla pakastelin 25 litraa vadelmia. Yhdelle hakkuuaukealle saivat porukat houkuteltua mut niitä keräämään, yllätyin itsekin, että sinne lähdin, kun kärsin niin tajuttomasta ötökkökammosta. Mutta onpahan vadelmia mitä talvella mutustella..
Julmetun ison ja tujun espresson voisin näin aamutuimaan ottaa, kun tuli ponkaistua punkasta turhankin aikaisin ylös ja meinaa nukuttaa!
Julmetun ison ja tujun espresson voisin näin aamutuimaan ottaa, kun tuli ponkaistua punkasta turhankin aikaisin ylös ja meinaa nukuttaa!
Kupit käteen! Hyvää viikonloppua, nyt on ansaittu 3pv vapaat.
Kippis!
Kippis!
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ai joko on viikonloppu?
No hitto, eikun kuppi käteen ja kippis!